30. Máj 2017 hotelier
Baner_hotelier

Naša téma

O nepriaznivej ekonomickej situácii sa už takmer nehovorí, naopak, čoraz častejšie sa v médiách stretávame s pozitívnymi nadpismi. Hospodárska recesia však zmenila správanie zákazníkov. Hotely tak budú musieť reagovať nielen na novovytvorené postoje, ale aj na stále väčší dopyt po technológiách, spoločenskej zodpovednosti, zážitkoch a luxuse v novom poňatí.

2010-03-zlatomramor

Prichádzajte ako hostia, odchádzajte ako priatelia. Takto vás často privítajú majitelia rakúskych hotelov či penziónov a vy máte po krátkom čase pobytu pocit, že to naozaj myslia úprimne.

2010-03-rodinnehotely

Je to ako v manželstve. Náročnejšie je partnera si udržať, ako získať. Ale tak ako vo vzťahoch partnerských, tak aj v obchodných sa námaha väčšinou vypláca. Veď známy pomer 80 a 20 každému biznismenovi pripomenie skutočnosť, že 80 percent obratu tvorí 20 percent klientov.

 Úžitkové automobily sú veľmi dôležitým prvkom pre mnohé spoločnosti z rôznych odvetví. Stoja na začiatku a konci takmer všetkých prepravných reťazcov a sú súčasťou mnohých poskytovaných služieb. Hotelový biznis nie je výnimkou.

kontakt

Fakturačná adresa: Kopanice 709/9D, 010 07 Žilina, Slovenská republika
IČO: 36693995, DIČ: 2022267643, IČ DPH: SK2022267643, Spoločnosť je zapísaná v OR SR Žilina, oddiel Sro, vložka č. 18197/L
PODROBNEJŠÍ KONTAKT |   FACEBOOK