Vyhľadávanie
Vyhľadať

Nová kampaň METRO

Nová stratégia značky sa bude odrážať vo všetkých úrovniach komunikácie, v interných i externých komunikačných kanáloch a na predajniach po celom svete. Ak sa chcete dozvedieť viac o ambasádorovi kampane na Slovensku alebo zistiť, ako ho METRO podporuje, sledujte jeho cesty na stránkach METRO. Dozviete sa, ako sa Vratko, majiteľ siete supermarketov SK Catering, snaží pomocou svojich predajní podporiť rodinnú pekáreň.

Kampaň odštartovala vizuálmi s claimom „Nepracujeme pre METRO“, ktoré vzbudili značnú pozornosť. Vysvetlenie prišlo až s odhalením druhej časti, zameranej na záväzok voči zákazníkovi: „Pracujeme pre Vratka“. „Chceli sme, aby prvá časť kampane verejnosť trochu šokovala,“ hovorí Yuliya  Pylypenko, generálna riaditeľka METRO Cash & Carry SR. „Nepracujeme pre METRO, ale pre každého jednotlivého zákazníka - pretože ich úspech je naším cieľom,“  hovorí. Kampaň vznikla v spolupráci s kreatívnou agentúrou ServicePlan, na Slovensku ju lokalizuje agentúra DDB. „Našou ambíciou je stať sa jasnou voľbou pre podnikateľov. Ideme cestou inovácií, zameriavame sa na udržateľné riešenia s pridanou obchodnou hodnotou,“ vysvetľuje riaditeľka spoločnosti a dopĺňa: „To, že v kampani pracujeme s reálnymi klientmi, je ukážkou dôvery a obojstrannej spokojnosti.“

METRO podporuje svojich 21 miliónov zákazníkov po celom svete aj udalosťami ako je Deň súkromného podnikania, ktorý sa koná každoročne druhý utorok v októbri. Tento rok táto oslava drobného podnikania pripadá na 9. október. Podnikateľom na Slovensku ponúka aj široké spektrum služieb vrátane podpory technických a digitálnych riešení, napríklad web zadarmo, aplikácie pre podnikanie zadarmo (digitálne cenovky, certifikovaný online HACCP kurz, atď.), službu priamej distribúcie a starostlivosti obchodných zástupcov, vzdelávanie v METRO Akadémii a členstvo v partnerskej aliancii pre maloobchodníkov Môj obchod.

 

 

 

Partneri