Searching
Search

Butikové pêle-mêle sieťových hráčov

Butikové hotely s neformálnou atmosférou, trendovým dizajnom a dostupnou cenou ulahodia najmä mladým cestovateľom. Ich výhodou je platnosť vernostného systému príslušných materských sietí. Tu sú tri brandy, ktoré podľa internetového portálu Tophotelprojects stoja za povšimnutie.

Moxy

Hotelová značka Moxy býva často označovaná ako mladšia hipsterská sestra Marriottu a toto prirovnanie je veľmi trefné. Mladistvý neónový dizajn, komunitné spoločné priestory vybavené mega obrazovkou, špičkové technológie či super rýchle wifi pripojenie spolu s neformálnou atmosférou sú pre mladú generáciu atraktívnejšie ako nastajlovaný päťhviezdičkový hotel.

Hyatt Centric

Hotely značky Hyat Centric sú ako chameleóny. Na rozdiel od rovnakých štandardných sieťových hotelov sa prispôsobia miestnemu prostrediu v každom aspekte – od typu stavby, cez interiér a aktivity až po gastronómiu. Na Waikiki Beach hotel zvolí havajský dizajn, drevo a ratan, v Chicagu splynie s mestom s moderným art deco interiérom, popretkávaným históriou Chicaga, a na Santa Barbare sú voľbou terakotové strechy a typický koloniálny štýl a .

Tryp by Wynham

Na klientelu mestských hotelov, pevne zrastenú s najnovšími technológiami, mysleli v sieti Wynham pri vytváraní značky Tryp. Okrem dokonalého technického zázemia je zaujímavosťou týchto hotelov vlastná sociálna sieť, kde môžu hostia najskôr nadviazať virtuálne priateľstvá a po vzájomných sympatiách stráviť spoločný čas v hotelovom Tapas bare.

Partners