Hotel Marketplace

Detailisti

Názov firmy: AVKP, s.r.o. – Detailisti

Oblasť podnikania: Odborná údržba, oprava, ošetrenie, čistenie a renovácia povrchov

Adresa: Na Karlove 783/40, 974 01, Banská Bystrica

IČO: 47649691

Web: https://detailisti.sk/

Kontakt: klinec@detailisti.sk

Mobil: +421 908 223 524

Každoročným “mikroservisom” zariadenia ušetríte a zároveň podnikáte zodpovedne

Každý hotel si zaslúži vyzerať ako nový. Aby váš interiér pôsobil sviežo, moderné a reprezentatívne, nemusíte však investovať do nového zariadenia. S tímom Detailisti.sk predĺžite životnosť všetkého vybavenia – od izieb cez lobby až po recepciu – rýchlo, precízne a za zlomok ceny! Údržba a renovácia povrchov vám zabezpečí skvelý výsledok a vdýchne novú energiu vášmu hotelu.

5 dôvodov pre renováciu

  1. RÝCHLOSŤ. Profesionálny servis je omnoho rýchlejší ako celková výmena. V praxi to funguje tak, že hotel na dohodnutý deň „zablokuje“ 3 – 4 izby, ktoré sa v ten deň renovujú bez obmedzenia chodu hotela a na ďalší deň môžu ísť do predaja. Nasledujúci deň sa pokračuje v ďalších izbách. Alebo si vopred naplánujete mimosezónny refresh počas sanitačných dní.
  2. ÚSPORA. Servis zariadenia je vo veľa prípadoch až o 90 % lacnejší ako výmena a odďaľuje väčšie investície do rekonštrukcií.
  3. EFEKTIVITA. Zariadenie prevádzky treba servisovať pravidelne od začiatku (cca po 3 – 4 rokoch od výstavby alebo rekonštrukcie). Opravujú sa len opotrebované časti, preto je táto starostlivosť efektívna. Vtedy sa dá zariadenie udržiavať dlhodobo vo vynikajúcej (90 – 100%) kondícii za minimálne náklady. Neopotrebované zariadenie + ušetrené náklady = spokojný zákazník aj riaditeľ hotela.
  4. KVALITA. Profesionálna firma používa overené náterové hmoty a výplňové materiály, ktoré vám opäť dlhší čas vydržia. Vďaka nim bude vybavenie opäť vyzerať ako nové.
  5. EKOLÓGIA. Opravou namiesto výmeny nešetríte len vaše náklady, ale aj životné prostredie. Pribúda aj čoraz viac hostí, ktorí ocenia zodpovedné fungovanie hotela. Mnohokrát si neuvedomujeme, že keď niečo vymeníme, tak to staré ide na skládku. Buďte preto zodpovední a pred celkovou výmenou zvážte možnosti servisu.

Najudržateľnejší hotel je ten, ktorý si váži to, čo už má

Zodpovedné podnikanie v praxi neznamená vždy nakupovať nové. Znamená to maximálne predĺžiť životnosť existujúceho majetku (dvere, nábytok, recepcie).

Zodpovedné podnikanie má mnoho tvárí. Môžeme hovoriť o šetrení vody a energií, čo je absolútne kľúčové. Zdroj, ktorý hotely často prehliadajú a ktorý predstavuje obrovské plytvanie je však majetok, ktorý už vlastníte.

Najudržateľnejší hotel je ten, ktorý si váži to, čo už má. Renovuje, servisuje a až potom v poslednom kroku vymieňa. 

Je to finančne zodpovedné, environmentálne nevyhnutné a prevádzkovo inteligentné.

Zodpovedné podnikanie v praxi znamená prechod od lineárneho modelu ‘Kúpiť-Použiť-Vymeniť’ k cirkulárnemu modelu dlhovekosti. Ak meníme funkčný nábytok, dvere alebo recepcie len kvôli vizuálnemu opotrebeniu, správame sa finančne aj environmentálne nezodpovedne.

Zodpovedné podnikanie nie je o nákupe ‘eco-friendly’ stoličiek, ktoré precestovali pol sveta. Je o tom nenakúpiť žiadne stoličky. Je o tom pozrieť sa na tú starú a povedať: ‘Dá sa zrenovovať, opraviť.’

Čo dávajú hotely najčastejšie renovovať?

Sú to najmä zárubne a dvere (vstupné do izby, do kúpeľne, prechodové, na chodbách…). Na druhom mieste je poškodený obklad/dlažba v kúpeľniach. Profesionálny servis a impregnácia dokáže tiež zázraky s nábytkom. V neposlednom rade sú to opravy poškodení obľúbených kožených sedacích súprav, kresiel a gaučov bez nutnosti čalúnenia.

„Hotelieri nás dnes oslovujú najmä z dvoch dôvodov. Prvý je ekonomický. Je im jasné, že ak dnes dajú do opravy protipožiarnych dvier na hotelovej izbe 100 – 200 eur, výrazne oddialia budúcu investíciu viac ako 2 000 eur do nových dvier,” hovorí Andrej Klinec zo spoločnosti Detailisti. Dodáva, že ich úlohou v hoteli je udržanie čo najkrajšieho vzhľadu prevádzky po čo najdlhší čas za predpokladu čo najväčšej možnej úspory nákladov. Retuš/servis zariadenia hotela odďaľuje celkovú rekonštrukciu prevádzky, nakoľko zariadenie vyzerá so servisom oveľa dlhšie „ako nové“.

Jednou z renovácií s maximálnym efektom je nielen oprava kože sedacej súpravy, ale aj zmena farby.

Kontakt: Mgr. Andrej Klinec, tel. +421 908 223 524, klinec@detailisti.sk

Referencie: Royal Palace Turčianske Teplice, Hotel Tri Studničky, Wellness Hotel Chopok, Ensana Hotels, Zelená Lagúna, Hotel Turiec, Chateau Gbeľany, Arkadia Hotel Bratislava, Športhotel Donovaly, McDonald’s…