Hotel Marketplace

IvetaPupisova.sk

Názov firmy: Iveta Pupišová
Oblasť podnikania: Tréning personálu, mentoring, koučing, audit, poradenstvo, nastavenie procesov
Adresa: fakturačná adresa -Račianska 95, 83102 Bratislava-Nové Mesto, sídlo firmy Bajkalská 715, 821 09 Bratislava
Zobrazenie na mape: https://maps.app.goo.gl/YqL7QMCV8yHaWQJH6

IČO:46 732 357
Web: https://www.ivetapupisova.sk
E-mail: info@ivetapupisova.sk
Mobil: +421 (0) 905 417 644


Aby sa k vám radi vrátili…

Celý svoj profesionálny život som strávila v hoteloch, od recepčnej až po riaditeľku 4* hotela. Na mojej ceste hotelierky som sa roky  stretávala s rôznymi problémami. Pochopila som dôležitosť nastavenia správneho systému fungovania prevádzky. V roli manažérky som si uvedomila, aké úspechy prináša profesionálna práca manažéra s tímom, vzdelávanie a rozvoj potenciálu personálu.

Toto ma viedlo k rozhodnutiu po 23 rokoch práce v hotelierstve začať odovzdávať nadobudnuté skúsenosti pracovníkom v segmente HoReCa. V súčasnosti sa venujem tréningom, poradenským a konzultačným činnostiam v oblasti hotelierstva. Založila som a vediem vzdelávaciu inštitúciu Akadémiu Hoteliera, ktorá združuje lektorov s profesijnou praxou.

Mystery shopping

Cieľom mystery shoppingu je objektívne a detailné zhodnotenie kvality služieb daného podniku. Mystery shopper je fiktívny nakupujúci, ktorý vystupuje ako štandardný klient. Absolvuje 1 noc v hoteli, kde využije aj stravovacie, prípadne iné ponúkané služby. Mystery shopper následne vyhotoví signálnu správu pre objednávateľa o zistenej kvalite poskytovaných služieb. Súčasť správy predstavuje aj návrh opatrení na zlepšenie kritických bodov.

Pri mystery shoppingu vychádzam zo svojich dlhoročných skúseností so sieťovými aj nezávislými hotelovými prevádzkami. Ponúkam objektívny, odborný a komplexný pohľad na služby.

Konzultačné služby

Podľa potrieb konkrétneho podniku sa v rámci konzultácií obyčajne zameriavame na aktuálne problémy mnohých slovenských hotelov, ktorými sú napríklad fluktuácia zamestnancov a nespokojnosť hostí. Riešením býva vypracovanie hotelových štandardov a správnych procesov pre nastavenie efektívnejšieho fungovania hotelovej a reštauračnej prevádzky.


Tréning personálu

Pri realizácii svojich služieb čerpám praktické poznatky z mojej dlhoročnej praxe v hotelovej oblasti, preto je tréning vždy autentický. Ponúka účastníkom možnosť vyskúšať si modelové situácie z viacerých oblastí, zamerané na zvládanie stresových situácií a správnu komunikáciu v hotelovom segmente. Tréningy pre manažérov sú zamerané na výber správneho zamestnanca pre prácu v službách a vedenie tímu (ako dávať spätnú väzbu, rozvíjať potenciál, koučovať členov tímu, aby nestratili „DRIVE“).

Pri svojej práci používam špecifický nástroj, tzv. tréningovú knižku, kde sú uvedené zistené nedostatky jednotlivcov, ktoré chcú zamestnanci sami zlepšiť a pracovať na nich.

Ponuka tréningov

Ponúkam tréningy s rôznymi témami – HR manažment, HORECA leadership, Úspešný manažér zajtrajška, Manažment času, Interaktívny tréning pre obslužný personál a iné. Zoznam tréningov nájdete TU .