November pre mnohých hotelierov „uhorkovou sezónou“, niektorí dokonca na tento mesiac zatvárajú. Čím práve žijete? Oddychujete, renovujete alebo pripravujete zimnú sezónu? Spýtali niekoľkých z nich.
Michal Petráš, riaditeľ Hotela Senec
Ku koncu novembra začíname žiť firemnými večierkami. December máme na vianočné večierky už dávnejšie vypredaný, takže pomaly pripravujeme akcie na začiatok budúceho roka. Veľmi nám v tom pomohla aj nedávna rekonštrukcia našej najväčšej kongresovej sály. Má najmodernejšie vybavenie bezkáblovou audiovizuálnou technikou. Všetko sa ovláda iPadom, či už je to prenos obrazu, alebo zvuku, takže klienti už nepotrebujú žiadne káble. Tomu sa naozaj tešíme, lebo nás táto inovácia výrazne posunula dopredu.
Pre VIP akcie alebo detské animácie máme k dispozícii komorné kino, ktoré majú hostia veľmi radi. Z našich produktov sa asi najväčšej obľube teší Foodie Studio, kde sa celoročne organizujú akcie. Varia tam nielen dospelí a kuchári, ale aj deti. Dostanú zásterky, čapice a po skončení varenia recepty na doma. Veľmi sa z toho tešia.
Základom našej klientely je kongresová klientela, mimo konferenčnej sezóny ju nahrádza rodinná klientela. Tam sme známi našimi maskotmi a populárnymi akciami pre deti, aj vďaka nim má celá sieť našich Trinity hotelov v lete cca 90 %-nú vyťaženosť.