Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Kaskády zrejú ako víno. 20 rokov oslávili komorne
    10. októbra 2025
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    Ktoré sú TOP slovenské hotely podľa World Travel Awards 2025?
    2. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Plánujete výlet? Spojte Londýn s gurmánskym dobrodružstvom!
    24. októbra 2025
    Desatoro dubajského hotelového sveta, ktoré vás môže inšpirovať
    29. augusta 2025
  • O nás
  • MarketplaceNOVÉ
Čítanie: Richard Blaško, F & B manažér Hotela Sheraton Bratislava: Vždy čakáme aj nečakané
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • MarketplaceNové
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Osobnosti > Rozhovory > Richard Blaško, F & B manažér Hotela Sheraton Bratislava: Vždy čakáme aj nečakané
GastroRozhovory

Richard Blaško, F & B manažér Hotela Sheraton Bratislava: Vždy čakáme aj nečakané

Lea Lisá
Lea Lisá
Uverejnené: 27. septembra 2023
11 min. čítania
Zdieľať

Je personál rozdelený na jednotlivé akcie?

Nie, napríklad keď sú naraz tri akcie, tak je vyčlenený určitý počet ľudí, vzhľadom na počet klientov a majú na starosti všetky tri akcie, na formulári majú timing – kto má kedy obed, coffee break a podobne. Všetko musí byť zosúladené, aby mali hostia vždy všetko pripravené.

Ako zosúlaďujete menu?

Keď máme naraz dve-tri skupiny, obchodné oddelenie sa snaží o to, aby bolo rovnaké jedlo servírované pre všetkých. Lebo robiť v jednej kuchyni rôzne veci pre tri skupiny je veľmi zložité, druhovo aj kapacitne. K podávanému jedlu sa vždy musíme vyjadriť najskôr my, či ho vieme takto skombinovať, až potom ho event manažér odsúhlasí klientovi. Vždy sa snažíme nájsť cestu, aby bol klient spokojný a my sme to mohli organizačne zvládnuť.

Napriek plánovaniu sa často najmä na F&B udejú neočakávané udalosti.

My sme nastavení tak, že musíme vždy vyriešiť vec k spokojnosti klienta, nech nás to stojí čokoľvek. V každom podniku sa niekedy stane, že čašník obleje hosťa. Ak je u nás ubytovaný, tak mu ponúkneme vec vyprať, aby ju mal už ráno čistú a suchú. Mal som v jednom hoteli reštauračného manažéra, ktorý mi vždy hovoril: „Richard, neboj sa, 80 % vecí sa vždy vyrieši samo a 20 % vieme ovplyvniť.“ Odvtedy si často na neho spomeniem. Lebo naozaj, môžeme sa akokoľvek snažiť, ale niektoré veci neviem ovplyvniť a ony sa naozaj samy vyriešia.

Trénujete ľudí na nečakané udalosti?

Áno, všetci vedia, aké kroky majú urobiť. Buď vymeniť jedlo, neúčtovať ho, dať dezert, kávu alebo drink navyše, na to majú právomoci. Pokiaľ to nestačí, musia zavolať niekoho nadriadeného. Ak tam nie som ja, mala by to byť asistentka alebo MOD – manager on duty. Vždy hovorím našim ľuďom – hosť musí mať pocit, že sa o neho postaráme.

Predchádzajúca stránka123Nasledujúca stránka

Mohlo by sa vám páčiť

Trh s rastlinnými alternatívami rastie aj napriek krízam
Poznáme výsledky finále Bocuse d´Or! Slováci obstáli nad očakávanie
Marek Harbuľák pomenúva výzvy hotelierstva
Nový šéf asociácie hotelov a reštaurácií: Prinášame viaceré novinky. Inovácie sú pre náš sektor kľúčové
V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Lea Lisá
Autorka je externá spolupracovníčka redakcie.
Predchádzajúci článok Týmto vchodom prechádzajú najlepší zamestnanci na svete
Nasledujúci článok Bidfood Slovakia – jednotka v dodávkach potravín do gastronómie a maloobchodu
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

Aktuality

Poznáme víťaza prestížnej ankety HOTELIER ROKA 2024

TS
TS
12. novembra 2025
Ako vyzerá zodpovedné podnikanie v hotelierstve?
Norbert Frank a jeho gastronomická fabrika
Bratislava má historicky najviac pravidelných leteckých liniek
Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta