Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
    Château Gbeľany: Záverečné skúšky, ktoré spájali generácie
    11. júla 2025
    Dáma v červenom. Lady in Red oslavuje 15 rokov
    7. júla 2025
    Slovenské Maledivy. Tília Resort ukázal novú letnú tvár Oravy
    6. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    White Donkey Hotel****
    Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
    25. júla 2025
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
  • O nás
Čítanie: WORLD EXPO 2025: Slovensko ako srdce inšpirácií
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Aktuality > Cestovný ruch > WORLD EXPO 2025: Slovensko ako srdce inšpirácií
AktualityCestovný ruchZo sveta

WORLD EXPO 2025: Slovensko ako srdce inšpirácií

TS
TS
Uverejnené: 5. novembra 2024
3 min. čítania
Zdieľať

World EXPO 2025 OSAKA odštartuje 13. apríla 2025 a naša krajina na ňom nebude počas celého polročného cyklu chýbať. Národná organizácia pre propagáciu cestovného ruchu na Slovensku SLOVAKIA TRAVEL, pod ktorú komplexná príprava a realizácia účasti Slovenska na Svetovej výstave spadá, spustila v týchto dňoch oficiálnu webovú stránku s komplexnými informáciami k podujatiu www.slovakiaexpo.sk .

„Slovensko-srdce inšpirácií“

„Som rád, že rozširujeme portfólio prezentácie Slovenska aj na vzdialené zahraničné trhy. Účasť Slovenska na výstave EXPO v Japonsku znamená predovšetkým propagáciu našej krajiny a možností, aké Slovensko môže ponúknuť zahraničným turistom v podobe objavovania našej krajiny a zaujímavých cestovateľských a gastronomických zážitkov. Spoločným úsilím SNS a celej vlády vytvárame podmienky, aby bolo Slovensko v oblasti cestovného ruchu konkurencieschopné. Znížili sme DPH na ubytovanie a na gastro služby na historicky najnižšiu 5 % DPH. Navýšili sme rozpočet na podporu cestovného ruchu z terajších 10 miliónov eur na skoro 40 miliónov eur.  Verím, že naša účasť v OSAKE bude jedným z míľnikov, ktorým sa  zvýši atraktivita našej krajiny ako zaujímavej turistickej destinácie. To nám pomôže vybudovať Slovensko ako značku a podporí zvýšenie počtu zahraničných turistov,“ uviedol minister cestovného ruchu a športu SR Dušan Keketi.

- Inzercia-
Ad image

Témy a vizualizácia sa budú meniť

Naša krajina sa bude na WORLD EXPO 2025 opierať o tieto témy: voda, víno, čistý priemysel, zdravie, inovácie, chuť regiónov, hrou k poznávaniu, šport ako motivácia, obnova a ochrana dedičstva, umenie a móda. Vizualizácia slovenskej výstavnej plochy sa bude meniť podľa aktuálnej témy.

- Inzercia-
Ad image

„Slovenská expozícia plánuje v rámci tematických týždňov  návštevníkom sprostredkovať zaujímavé a inšpiratívne prednášky, workshopy, diskusie, interaktívne prevedenia, prezentácie slovenských produktov a firiem, degustácie, pre mladých návštevníkov hry, súťaže, kvízy či  autogramiády slovenských športovcov a umelcov,“ povedala generálna riaditeľka SLOVAKIA TRAVEL Ivana Vala Magátová.

Foto: www.slovakiaexpo.sk

- Inzercia -
Ad image

Na World EXPO 2025 tvoríme spoločnú budúcnosť

Ústrednou témou Svetovej výstavy ako takej je „Vytváranie budúcej spoločnosti pre naše životy“. Japonskí organizátori očakávajú, že EXPO 2025 v Osake navštívi 28 miliónov ľudí, zúčastní sa 160 krajín a 9 medzinárodných organizácií. Areál o rozlohe 1,55 km2 sa nachádza v Yumeshime na umelom ostrove, ktorý ponúka výhľad na vnútrozemské more Seto.

„Celej filozofii EXPO 2025 Osaka sa koncept slovenskej expozície prispôsobuje, pričom  vyzdvihne významný príspevok Slovenska k podpore životného prostredia, inovácií a perspektívnych odvetví, zachovaniu dedičstva a kultúrnej identity, športového a umeleckého ducha, rozmanitosti a jedinečnosti,“ vysvetlila generálna riaditeľka národnej organizácie SLOVAKIA TRAVEL Ivana Vala Magátová.

Slovenská expozícia bude dynamická, interaktívna a responzívna. Za cieľ má vzbudiť emócie, podnietiť zvedavosť a inšpirovať k návšteve Slovenska, či podnietiť k vzájomným medzinárodným obchodným aktivitám.

Vlastná webová stránka a sociálne siete

Verejnosť nájde všetky potrebné informácie o účasti Slovenska na WORLD EXPO 2025 na samostatnej webovej stránke. Stránka www.slovakiaexpo.sk funguje v slovenskej a anglickej mutácii. SLOVAKIA TRAVEL prispôsobí k obsahu Svetovej výstavy komunikáciu na sociálnych sieťach aj japonskému užívateľovi internetu. Fenomén sociálnych sietí chce slovenská expozícia využiť prioritne na pravidelnú interakciu s návštevníkom. Chce ho pútavo informovať o aktuálnom dianí vo výstavnom priestore Slovenskej republiky. 

Mohlo by sa vám páčiť

Generálnym riaditeľom SLOVAKIA TRAVEL je Matej Fekete
Prevratná novinka roku 2024: Michelin vyberá pre najlepšie HOTELY sveta  
Nové zážitky v Trnavskom kraji – splav, TurboVýlet aj ryžovanie zlata
Letná sezóna v top destináciách Slovenska
Júnová výzva Ministerstva cestovného ruchu a športu SR
OZNAČENÉ:EXPO 2025
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Chcete sa odlíšiť? Ponúknite švajčiarske národné jedlo, zážitkové FONDUE!
Nasledujúci článok Ilustračné foto: Unsplash Jesenný kurz revenue manažmentu II.
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

DodávateliaHotelReštaurácia

NÁBYTOK ŠPECIÁLNE KONCIPOVANÝ PRE SEGMENT HORECA

PR
PR
30. júla 2025
Ako premeniť dovolenku na Slovensku na zážitok konkurujúci moru
Priehrada Liptovská Mara – poznaná aj nepoznaná
Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
Svadobné trendy sa zmenili. Viete, kam sa presunul dôraz?
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta