Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    TRI dekády nitrianskej ikony. Hotel Zlatý Kľúčik oslávil 30. narodeniny 
    2. júna 2025
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
  • O nás
Čítanie: Kathrin Noll, Grand Hotel Kempinski High Tatras: Baví ma život za zónou komfortu
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Osobnosti > Rozhovory > Kathrin Noll, Grand Hotel Kempinski High Tatras: Baví ma život za zónou komfortu
OsobnostiRozhovory

Kathrin Noll, Grand Hotel Kempinski High Tatras: Baví ma život za zónou komfortu

Zlatica Kramárová
Zlatica Kramárová
Uverejnené: 14. februára 2024
12 min. čítania
Zdieľať

Hotel je o ľuďoch – na oboch stranách

Vyžadujú hostia neustále novinky?

- Inzercia-
Ad image

Ja si myslím, že najdôležitejšie je ukázať hosťom konzistentnosť, vyrovnanosť kvality a predovšetkým osobný kontakt.

Aký máte podiel stálych hostí?

Okolo 20 percent – podľa toho, koho považujete za stáleho hosťa. Niekoho, kto chodí k vám raz do roka, alebo kto sa vracia každé dva až tri mesiace?

- Inzercia -
Ad image

Tých, ktorí sa vracajú raz do roka.

V tom prípade je ich podiel vyšší – 60 až 70 %. Spomínaných 20 % odkazuje na hostí, ktorí boli u nás ubytovaní dva a viackrát minulý rok a zároveň minimálne jedenkrát v roku 2022.

Aký segment hostí vyhľadáva váš hotel?

Do 70 % hostí tvorí domáci trh, kam rátame aj Česko a to v pomere asi 3/5 Slováci a 2/5 Česi. Potom nasledujú hostia z ostatných okolitých krajín ako Poľsko a Maďarsko (5 – 7%). Po V4 sú na ďalších priečkach Nemecko, USA, Izrael a Veľká Británia. Našu majoritnú klientelu predstavujú hostia vo veku 30 – 45 rokov. Je zaujímavé vidieť, že stále viac k nám chodia hostia relaxovať, vzhľadom k stresujúcej práci – prídu pozorovať prírodu, piť čaj a vyhľadávajú pokoj.

Pokoju moc nepraje rodinná klientela s malými deťmi…

Tieto skupiny hostí fungujú u nás v harmónii. Deti robia hotel viac živým – na druhej strane sa nenazývame hotelom pre rodiny s deťmi. Výhodou je, že deti môžu presvedčiť rodičov vrátiť sa späť do hotela v prípade, že o sme sa tu o ne dobre postarali a odnášajú si príjemné spomienky na čas strávený s rodičmi mimo domáceho prostredia.

Dotýka sa vás aktuálny nedostatok pracovnej sily?

Z hľadiska zamestnanosti sa situácia v našom hoteli vyznačuje stabilitou, máme minimálnu fluktuáciu predovšetkým na vedúcich pozíciách. Zamestnanci majú pozitívny prístup k práci a sú ústretoví tak k hosťom, ako aj jeden k druhému. Na konci dna sme jeden tím a chceme spolu vychádzať. Fluktuácia za rok 2023 bola iba 2.9 %. Myslím si, že toto číslo ukazuje, že sme k zamestnancom spravodliví, dobre sa o nich staráme a dávame im mnohé výhody, ktoré iné hotely nie sú schopné poskytnúť. To sú napríklad mesačné stretnutia personálu, oslavy narodenín, letná a zimná párty, vianočné darčeky a rôzne iné benefity.

Aký je slovenský zamestnanec?

Myslím si, že Slováci sú veľmi pracovití a vedia, čo sa od nich očakáva – samozrejme, ak im to objasníme počas nástupného pohovoru. U nás sa dozvedia, čo je obsahom práce v päťhviezdičkovom hoteli, v prvom rade ich musí práca baviť a musia mať pozitívny, priateľský prístup k hosťom, vedieť zvládať stresové situácie. Zamestnancov dennodenne trénujeme, okrem toho aj na pravidelných tréningoch.

Predchádzajúca stránka123Nasledujúca stránka

Mohlo by sa vám páčiť

Simoneta Vargová: Tí najlepší organizujú súťaže o najkrajšie zázemie
Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska si zvolila nové vedenie
Tomáš Sokologorský: Čo ma posúva ako hoteliera
Marek Daňo: Čo ma posúva ako hoteliera
Jaroslav Kubaľa: Rád nechám ľudí „zahviezdiť“
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Zlatica Kramárová
Sledovať:
Spoluzakladateľka časopisu a šéfredaktorka Hoteliera má za sebou viac ako 300 rozhovorov, takmer 10 000 stránok časopisu, množstvo novinárskych ciest, akcií, výstav, konferencií a mediálnych partnerstiev. A stále ju baví prinášať vám nové témy, informácie, atraktívne reportáže a najmä inšpiratívne príbehy ľudí z hotelového sveta.
Predchádzajúci článok Viete, aký hotel chce každý hosť? Predovšetkým čistý!
Nasledujúci článok Ako vyzerá uprataná hotelová izba? Predstavy sa môžu líšiť
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posledných 7 dní

Interiér/ExteriérTéma

KNIHY, ktoré umocnia zážitok z pobytu

red.
red.
12. júna 2025
Využite sociálne siete na zvýšenie počtu rezervácií 
Ľudmila Buvalová: Posúvajú ma ľudia, budúcnosť a nové nápady
Menucka.sk oslavuje 10 rokov: Digitálny nástroj pre gastro prevádzky aj hotelové reštaurácie
Dizajnové trendy: 10 dôvodov pre zelenú stenu v hoteli
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta