Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
    Château Gbeľany: Záverečné skúšky, ktoré spájali generácie
    11. júla 2025
    Dáma v červenom. Lady in Red oslavuje 15 rokov
    7. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas
    11. augusta 2025
    White Donkey Hotel****
    Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
    25. júla 2025
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
  • O nás
Čítanie: Môže mať hotelier – profesionál zlý deň?   
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Personál/Osobný rozvoj > Môže mať hotelier – profesionál zlý deň?   
Personál/Osobný rozvoj

Môže mať hotelier – profesionál zlý deň?   

Simoneta Vargová
Simoneta Vargová
Uverejnené: 24. januára 2025
3 min. čítania
Zdieľať

Pracovať v hotelierstve znamená byť neustále v centre diania – usmievať sa, byť pripravený pomôcť a zanechať v hosťoch pocit dokonalého zážitku. Ale aj hotelieri sú len ľudia. Môžu mať zlé dni? Samozrejme, že áno. Otázka však je, ako tieto dni zvládnuť, aby hosť nikdy nepocítil, že niečo nie je v poriadku.

Hostia očakávajú za svoje peniaze stopercentné služby. Či už ide o pohodlné ubytovanie, chutné jedlo alebo ochotný personál, ich očakávania sú vysoké. A právom. Každý hosť, či už unavený cestovateľ alebo zvedavý turista, si zaslúži najlepšiu možnú starostlivosť.

- Inzercia-
Ad image

To môže byť pre hotelierov nesmierne náročné, najmä ak sami čelia stresu, únave alebo dokonca osobným problémom.

- Inzercia-
Ad image

Starostlivosť o seba nie je luxus, ale nevyhnutnosť

V rýchlom tempe hotelového prostredia hotelier neraz zabúda na vlastné potreby.

Často obetuje vlastné pohodlie pre komfort hostí, ale sa dlhodobo nedá udržať. Vyčerpaný hotelier nemôže podávať stopercentný výkon. Preto má starostlivosť o seba samého kľúčový význam.

- Inzercia -
Ad image

Dostatok spánku, vyvážená strava a pravidelný pohyb predstavujú základné kamene dobrej fyzickej aj psychickej pohody. Ak si hotelier nenájde čas na oddych a regeneráciu, čoskoro sa to prejaví na jeho výkone aj nálade. A akákoľvek negatívna energia sa, žiaľ, môže preniesť na hostí.

3 večerné rituály pre kvalitný spánok a nový deň

Po náročnom dni plnom úsmevov, riešenia problémov a vybavovania požiadaviek si hotelier zaslúži čas na odpojenie.

Prinášame tri jednoduché večerné rituály, ktoré môžu pomôcť aj vám:

  1. Digitálny detox
    Hodinu pred spaním vypnite všetky obrazovky – telefón, notebook aj televízor. Modré svetlo z obrazoviek narúša produkciu melatonínu, hormónu spánku. Namiesto toho si prečítajte knihu, zapáľte sviečku alebo si pustite upokojujúcu hudbu.
  2. Horúci kúpeľ alebo sprcha
    Teplá voda uvoľňuje svaly a znižuje napätie. Pridajte si do kúpeľa kvapku levanduľového oleja, ktorý má upokojujúce účinky. Tento jednoduchý akt vám pomôže zbaviť sa fyzického aj psychického stresu nahromadeného počas dňa.
  3. Vyjadrenie vďaky
    Pred spaním myslite na to, za čo ste v ten deň vďační. Naučili ste sa niečo nové? Tešíte sa z toho aký máte super tím? Alebo sa vám podarilo vyriešiť dlhodobý problem? Tento jednoduchý zvyk vám pomôže zamerať sa na pozitívne momenty dňa a vstúpiť do nového rána s väčším optimizmom.

Aj profesionálni hotelieri sú ľudia, a to znamená, že z času na čas môžu mať zlé dni. Kľúčom k tomu, aby hostia nič nezbadali, je starostlivosť o seba.

Nájdite si čas na oddych. Nastavte si zdravé hranice a vytvorte si svoje vlastné večerné rituály, ktoré vám pomôžu vypnúť a pripraviť sa na ďalší deň.

Keď sa cítite dobre vy, budú sa cítiť dobre aj vaši hostia.

Hotelierstvo je o ľudskosti – a tá začína u vás samotných.

Mohlo by sa vám páčiť

Tringelty. Ako ich delíte?
Vzťahy na pracovisku sú vizitkou manažéra
Je váš šéf toxický? Máte dve možnosti…
Každý deň môže byť úžasný. Vyskúšajte pozitívne ranné rituály
Poznaj svojho hosťa: Pozor na rozdiely kultúr
OZNAČENÉ:rituály
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Simoneta Vargová
Hotelová aj životná cesta Simony viedla z Bratislavy cez Prahu na Blízky Východ. Tam vzdelávala personál v rôznych krajinách, aby sa napokon usadila v kozmopolitnom Dubaji. Odtiaľ nám prináša inšpirácie a skúsenosti z atraktívnej destinácie s prepracovaným hotelovým sektorom. Špecializuje na kvalitu hotelových služieb a vzdelávanie hotelových lídrov.
Predchádzajúci článok Foto: Slovakia EXPO 2025 EXPO 2025 sa blíži, Slovakia Travel finalizuje prípravy
Nasledujúci článok Foto:bts.aero Bratislavskému letisku pribudlo päť nových leteckých liniek
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

OsobnostiRozhovoryZo sveta

Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas

Zlatica Kramárová
Zlatica Kramárová
11. augusta 2025
Novinka v Nízkych Tatrách – turistika so sprievodcom
Hotelieri hodnotia prvú polovicu leta 2025
Pridajte sa k hotelom, ktoré odmietajú krutý chov rýchlokurčiat
Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta