Začalo to láskou k tradíciám, poctivej gastronómii a kvalitným službám. Dnes spája rodinná investičná spoločnosť viaceré brandy, ktoré predstavujú to najlepšie z hospitality segmentu. Skupina značiek svoje aktivity neustále rozširuje a nebojí sa reflektovať ani na meniace sa potreby trhu. To všetko verne k hodnotám, na ktorých bola vybudovaná.
Rešpekt k tradíciám vyvážený schopnosťou reagovať na štandardy modernej doby, to je len jedna z výziev, s ktorou sa denne stretávajú. Po čase spoločnosť hodnotí, že úspech jednotlivých značiek stojí aj na rovnováhe medzi vlastnými ambíciami a potrebami trhu, kvalitnej firemnej kultúre aj filozofii, ktorou žijú všetci spoločne. „Našou ambíciou je byť najlepší v tom, čo robíme,“ hovorí Peter Mudrý, CEO skupiny značiek.

Pevným základom je stabilný tím
Etablované koncepty charakterizuje kvalita aj autentickosť. Spolu s jasnou víziou a odborným zázemím teraz spoločnosť prezentuje aj svoju ambíciu naďalej sa posúvať – profesionálne aj personálne. „Začali sme ako rodinná spoločnosť, ale rastieme odborne aj personálne. Aktuálne sme stabilným zamestnávateľom pre viac ako 250 ľudí po celom Slovensku. Chceme vytvárať inšpiratívne prostredie ako pre hostí, tak aj pre našich zamestnancov. Preto investujeme do ich rastu, vytvárame príležitosti pre mladých ľudí – napr. prostredníctvom duálneho vzdelávania, v ktorom sa dlhodobo aktívne angažujeme. Aj momentálne spolupracujeme s viacerými odbornými školami a priestor na získavanie potrebnej praxe poskytujeme desiatkam študentov ročne. Staviame na pevných základoch profesionálneho tímu naprieč všetkými oblasťami. Aj vďaka tomu sme v situácií, kedy dokážeme procesy riadenia posúvať na úroveň korporátneho fungovania,“ objasňuje Peter Mudrý.

Od 5* hotela po puby
Roky praxe prinášajú okrem jasne definovaných cieľov aj obraz o tom, čo má v dynamickom segmente zmysel. Veľkým krokom vpred je vznik nových konceptov, ktoré lepšie odrážajú preferencie hostí. Vysoká gastronómia aj ubytovacie služby na najvyššej úrovni zostávajú kľúčovými projektmi, priestor však dostali aj uvoľnenejšie gastroformáty. Výsledkom tohto prístupu je aj vznik konceptu PaB, ktorý priniesol nový spôsob, ako osloviť širšiu cieľovú skupinu.
„Ak chceme budovať udržateľnú spoločnosť, musíme vedieť počúvať. Koncept PaB-ov je jedným z tých, ktorý vznikol aj ako reakcia na preferencie ľudí. Rozhodnutie priniesť formát dostupnejší pre širšiu cieľovú skupinu sa ukázal ako správny a pred sebou máme otvorenie už tretej prevádzky PaB-u. Po Kuszmannovom bazári v Tatrách a Kaštieli Pálffy vo Svätom Jure už čoskoro otvoríme aj nový PaB na nábreží Dunaja v Bratislave. Sledujeme vývoj trhu aj nálady v spoločnosti, ktoré nám ukazujú, kam sa máme z hľadiska dlhodobého fungovania a profitability posúvať. Tento odľahčený koncept preto prirodzene nadväzuje aj na našu vlajkovú loď ARTE – fine diningovú reštauráciu vo Svätom Jure. A bez ohľadu na formát, prvoradou zostáva vždy kvalita,“ dodáva Peter Mudrý.

Rozmanitosť s jednotnou filozofiou
Od luxusného segmentu k pubovej kultúre – mozaika konceptov je stále pestrejšia, no spoločným menovateľom je okrem kvality aj dôraz na zážitok, či už hovoríme o tom z dobrého jedla alebo nadštandardných služieb. „Vďaka kontinuálnemu rozvoju ľudí, ich zručností a podpore ich profesijného rastu dokážeme rozvíjať aj naše portfólio služieb. V pekárni Kuszmannov bazár pečieme pečivo, ktoré distribuujeme nielen do našich reštaurácií, vyrábame víno aj pivo. Vinárstvo VIAJUR aj pivovar Pálffy Brauerei – oba nadväzujú na tradíciu výroby vína a piva, ktoré boli v Kaštieli Pálffy prítomné už stovky rokov dozadu. Každý projekt u nás vyrastá z toho predchádzajúceho,“ vysvetľuje prepojenie jednotlivých značiek Mudrý. „Je to filozofia, ktorá znásobuje silu jednotlivých konceptov. Ako súčasť komplexného celku sú ešte silnejšie,“ uzatvára.


Budovanie silnej značky
Posledné roky priniesli zámery, ktoré sa pretavujú do konkrétnych projektov. Tie smerujú k novému míľniku. „Sme neustále rozvíjajúcou sa skupinou, ktorá prepája hotelové služby s reštauračnými konceptmi aj umeleckými záujmami. Každý z projektov, na ktorom pracujeme má svoju jedinečnú atmosféru, no spolu vytvárajú sieť, v ktorej sa navzájom dopĺňajú. Aj preto smerujeme k vytvoreniu silnej spoločnosti, ktorá združí všetky značky pod hlavičku ZAR Hospitality,“ odhaľuje Peter Mudrý. Víziou skupiny je aj naďalej vytvárať miesta, ktoré spájajú vášeň, umenie a zážitok. Misia je pritom jednoznačná – stať sa lídrom v poskytovaní tradičných služieb v modernom svete. Krok po kroku sa tak vytvára obraz spoločnosti, ktorá sa odráža od tradícií a s cieľom zachovať z nich to najlepšie ich prináša do moderného sveta.