Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
    Top 10 hotel openings 2025
    9. februára 2025
  • O nás
Čítanie: Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Aktuality > Cestovný ruch > Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani
AktualityCestovný ruch

Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani

red.
red.
Uverejnené: 11. septembra 2023
3 min. čítania
Zdieľať

Národná agentúra pre cestovný ruch nasadila od septembra novú marketingovú kampaň, ktorá imidž Slovenska výrazne dynamizuje. Základná idea konceptu je založená na prekvapivých cestovateľských zážitkoch. Ambasádorkou zostáva Petra Vlhová.

Záujem o dovolenku na Slovensku rastie. Po úspešnej zimnej sezóne zaznamenali nárast turistickej aktivity mnohé regióny, resp. prekročili rok 2019. Ožila mestská turistika, zvýšil sa záujem o prírodné krásy, kultúrne pamiatky, kúpeľníctvo a aquaparky. Najnavštevovanejšími atrakciami boli Vysoké Tatry, Nízke Tatry, Slovenský raj či Liptov. Základom je konzistentná komunikácia, ktorá tu niekoľko rokov chýbala.

- Inzercia-
Ad image

„Slovensko v minulosti dlhodobo nebolo konzistentne komunikované v zahraničí ako dovolenková destinácia, preto potrebujeme zvýšiť povedomie o Slovensku ako o značke,“ povedal generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL Václav Mika.

Krajina prekvapivých zážitkov

SLOVAKIA TRAVEL novou kampaňou upravuje doterajší pozicioning, ktorý Slovensko predstavoval ako pokojnú a blízku krajinu. V novej kampani sa prezentovanie Slovenska výrazne dynamizuje. Nový komunikačný koncept vykresľuje cez atraktívny archetyp Explorera Slovensko ako „krajinu prekvapivých zážitkov hodných objavovania“.

„Hľadali sme koncept, ktorý nadviaže na branding krajiny z minulých dvoch rokov a efektívne zabezpečí pokračovanie. Podstatná bola pre nás kontinuita a zároveň dynamizácia pozicioningu krajiny a prinesenie vysoko zapamätateľného a dlhodobo variabilne použiteľného komunikačného konceptu. Základná idea konceptu je založená na prekvapivých turistických zážitkoch,“ vysvetľuje Daša Matušíková, riaditeľka sekcie marketingu SLOVAKIA TRAVEL.

- Inzercia -
Ad image

TV spoty prezentujú prekvapivé miesta, o aké na Slovensku nie je núdza. Prekvapí aj samotný záver spotu, ktorý je doplnený o zaujímavý a zapamätateľný fluent device, napríklad zo zvieracej ríše. Kampaň dopĺňajú onlinespoty, ktoré vymenúvajú prekvapivé fakty o Slovensku.

V novej komunikácii SLOVAKIA TRAVEL sa opäť objavuje aj slovenská najúspešnejšia lyžiarka a ambasádorka Petra Vlhová. V pravidelnej sérii vtipných online videí sa dozvie o viacerých zaujímavých miestach Slovenska, ktoré prekvapia aj ju.

Kampaň, ktorá bude reprezentovať Slovensko na  piatich zahraničných trhoch, vznikla v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy. 

Nové trendy v cestovnom ruchu formujú budúcnosť dovoleniek

Cestovný ruch je v súčasnosti predmetom rýchlych zmien, kedy sa turisti, incommingoví touroperátori a regióny prispôsobujú novým trendom a očakávaniam cestovateľov.

„Cestovný ruch je veľmi dynamická kategória, ktorá v súčasnosti prechádza značnými zmenami. Najviac je cítiť prechod od MASS ku SMART turizmu a návrat k prírode. Slovensko však ani v jednom faktore nezaostáva, práve naopak , máme nádhernú nedotknutú prírodu, nechýba nám autenticita, bezpečnosť ani prekvapivé zážitky, “ povedal Václav Mika.

Udržateľnosť a blízkosť prírody: Pri výbere dovolenky a dovolenkovej destinácie sa do popredia dostávajú najmä udržateľnosť a ekologický aspekt. Stále viac cestovateľov uprednostňuje miesta a ubytovanie, ktoré sú blízko prírode.

Zážitkové cestovanie: Cestovatelia hľadajú autentické zážitky ako sú napríklad výroba lokálnych remeselníckych výrobkov, netradičné formy  ubytovania či gurmánske zážitky spojené s ochutnávkou vína.

Útek od „overtourizmu“: Celosvetovým negatívnym aspektom v cestovnom ruchu sú v súčasnosti preplnené atrakcie a turisti vyhľadávajú pokojné miesta na načerpanie energie a síl.

Bezpečnosť: Bezpečnosť sa stala zásadným faktorom pri plánovaní ciest a má vplyv na to, ako si cestovatelia vyberajú miesto na trávenie dovolenky.

Zdroj: Slovakia Travel

Foto: redakcia

Mohlo by sa vám páčiť

Jesenná novinka pre fajnšmekrov – zážitkové Bratislavské gurmánske dni
Trnavský kraj zážitkov zaujal v Kuvajte nielen vďaka kúpeľom
Kvíz – Akú aktivitu by ste mali vyskúšať toto leto?
Medzinárodný kongres rodinných firiem
Trendom je outdoor
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Letenky do Atén zadarmo?
Nasledujúci článok Infinity – šoker, ktorý varí za vás!
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Pozvánka

Revolúcia v prístupe k hotelierstvu – prichádza HORECA KONFERENCIA 2025

PR
PR
12. mája 2025
Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
Norbert Longauer: Krízový manažment je umenie navigácie v búrke
Praktická maturita V.C v znamení Art of Taste
Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta