Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Kaskády zrejú ako víno. 20 rokov oslávili komorne
    10. októbra 2025
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Ktoré sú TOP slovenské hotely podľa World Travel Awards 2025?
    2. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Plánujete výlet? Spojte Londýn s gurmánskym dobrodružstvom!
    24. októbra 2025
    Desatoro dubajského hotelového sveta, ktoré vás môže inšpirovať
    29. augusta 2025
    Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas
    11. augusta 2025
  • O nás
  • MarketplaceNové
Čítanie: Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
  • MarketplaceNové
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Aktuality > Cestovný ruch > Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani
AktualityCestovný ruch

Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani

red.
red.
Uverejnené: 11. septembra 2023
3 min. čítania
Zdieľať

Národná agentúra pre cestovný ruch nasadila od septembra novú marketingovú kampaň, ktorá imidž Slovenska výrazne dynamizuje. Základná idea konceptu je založená na prekvapivých cestovateľských zážitkoch. Ambasádorkou zostáva Petra Vlhová.

Záujem o dovolenku na Slovensku rastie. Po úspešnej zimnej sezóne zaznamenali nárast turistickej aktivity mnohé regióny, resp. prekročili rok 2019. Ožila mestská turistika, zvýšil sa záujem o prírodné krásy, kultúrne pamiatky, kúpeľníctvo a aquaparky. Najnavštevovanejšími atrakciami boli Vysoké Tatry, Nízke Tatry, Slovenský raj či Liptov. Základom je konzistentná komunikácia, ktorá tu niekoľko rokov chýbala.

„Slovensko v minulosti dlhodobo nebolo konzistentne komunikované v zahraničí ako dovolenková destinácia, preto potrebujeme zvýšiť povedomie o Slovensku ako o značke,“ povedal generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL Václav Mika.

Krajina prekvapivých zážitkov

SLOVAKIA TRAVEL novou kampaňou upravuje doterajší pozicioning, ktorý Slovensko predstavoval ako pokojnú a blízku krajinu. V novej kampani sa prezentovanie Slovenska výrazne dynamizuje. Nový komunikačný koncept vykresľuje cez atraktívny archetyp Explorera Slovensko ako „krajinu prekvapivých zážitkov hodných objavovania“.

„Hľadali sme koncept, ktorý nadviaže na branding krajiny z minulých dvoch rokov a efektívne zabezpečí pokračovanie. Podstatná bola pre nás kontinuita a zároveň dynamizácia pozicioningu krajiny a prinesenie vysoko zapamätateľného a dlhodobo variabilne použiteľného komunikačného konceptu. Základná idea konceptu je založená na prekvapivých turistických zážitkoch,“ vysvetľuje Daša Matušíková, riaditeľka sekcie marketingu SLOVAKIA TRAVEL.

TV spoty prezentujú prekvapivé miesta, o aké na Slovensku nie je núdza. Prekvapí aj samotný záver spotu, ktorý je doplnený o zaujímavý a zapamätateľný fluent device, napríklad zo zvieracej ríše. Kampaň dopĺňajú onlinespoty, ktoré vymenúvajú prekvapivé fakty o Slovensku.

V novej komunikácii SLOVAKIA TRAVEL sa opäť objavuje aj slovenská najúspešnejšia lyžiarka a ambasádorka Petra Vlhová. V pravidelnej sérii vtipných online videí sa dozvie o viacerých zaujímavých miestach Slovenska, ktoré prekvapia aj ju.

Kampaň, ktorá bude reprezentovať Slovensko na  piatich zahraničných trhoch, vznikla v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy. 

Nové trendy v cestovnom ruchu formujú budúcnosť dovoleniek

Cestovný ruch je v súčasnosti predmetom rýchlych zmien, kedy sa turisti, incommingoví touroperátori a regióny prispôsobujú novým trendom a očakávaniam cestovateľov.

„Cestovný ruch je veľmi dynamická kategória, ktorá v súčasnosti prechádza značnými zmenami. Najviac je cítiť prechod od MASS ku SMART turizmu a návrat k prírode. Slovensko však ani v jednom faktore nezaostáva, práve naopak , máme nádhernú nedotknutú prírodu, nechýba nám autenticita, bezpečnosť ani prekvapivé zážitky, “ povedal Václav Mika.

Udržateľnosť a blízkosť prírody: Pri výbere dovolenky a dovolenkovej destinácie sa do popredia dostávajú najmä udržateľnosť a ekologický aspekt. Stále viac cestovateľov uprednostňuje miesta a ubytovanie, ktoré sú blízko prírode.

Zážitkové cestovanie: Cestovatelia hľadajú autentické zážitky ako sú napríklad výroba lokálnych remeselníckych výrobkov, netradičné formy  ubytovania či gurmánske zážitky spojené s ochutnávkou vína.

Útek od „overtourizmu“: Celosvetovým negatívnym aspektom v cestovnom ruchu sú v súčasnosti preplnené atrakcie a turisti vyhľadávajú pokojné miesta na načerpanie energie a síl.

Bezpečnosť: Bezpečnosť sa stala zásadným faktorom pri plánovaní ciest a má vplyv na to, ako si cestovatelia vyberajú miesto na trávenie dovolenky.

Zdroj: Slovakia Travel

Foto: redakcia

Mohlo by sa vám páčiť

ZA7HORAMI: Rozprávkové prázdniny klopú na dvere
Zima na Liptove bude výhodnejšia
Zvýšená DPH bude pre mnohých likvidačná, varujú hotelieri
Drevení strážcovia doliny
Zima odštartovala na lyžiach aj módnou prehliadkou
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Letenky do Atén zadarmo?
Nasledujúci článok Infinity – šoker, ktorý varí za vás!
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

ManažmentTéma

33 inšpirácií pre moderný EKO hotel

Radim Beneš
Radim Beneš
4. novembra 2025
HORECA Konferencia prinesie inšpirácie, networking aj Hoteliera roka
Ktoré sú TOP slovenské hotely podľa World Travel Awards 2025?
Slovensko láka Maďarov a Rumunov na zimné zážitky
Poznáme víťaza národného kola prestížnej súťaže Bocuse d’Or!

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta