Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Aa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Hotel Wallackhaus
    Od vlakov k hotelom
    11. augusta 2023
    Koncept Easy stavia na jednoduchosti zážitkov a hostia to milujú
    20. júna 2023
    Čo robiť, keď sa šéf zblázni?
    16. júna 2023
    Hotelový komplex Gréta
    Zažite autentický aj moderný Liptov v rezorte Gréta
    13. júna 2023
    Generálny riaditeľ hotela Rudolf Križan privítal Ursulu von der Leyen
    Grand Hotel River Park hostil Globsec
    2. júna 2023
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Letenky do Atén zadarmo?
    9. septembra 2023
    Hotelovým svetom
    28. augusta 2023
    Dubaj objavuje slovenskú kuchyňu
    29. júla 2023
    3 dôvody, prečo (opäť) navštíviť Dubaj
    25. júna 2023
    Libanon je nádherná, ale akoby prekliata krajina
    20. mája 2023
  • O nás
Čítanie: Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani
Zdieľať
Aa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Rozhovory
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Články > Aktuality > Cestovný ruch > Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani
AktualityCestovný ruch

Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani

red.
red. Uverejnené: 11. septembra 2023
3 min. čítania
Zdieľať

Národná agentúra pre cestovný ruch nasadila od septembra novú marketingovú kampaň, ktorá imidž Slovenska výrazne dynamizuje. Základná idea konceptu je založená na prekvapivých cestovateľských zážitkoch. Ambasádorkou zostáva Petra Vlhová.

Záujem o dovolenku na Slovensku rastie. Po úspešnej zimnej sezóne zaznamenali nárast turistickej aktivity mnohé regióny, resp. prekročili rok 2019. Ožila mestská turistika, zvýšil sa záujem o prírodné krásy, kultúrne pamiatky, kúpeľníctvo a aquaparky. Najnavštevovanejšími atrakciami boli Vysoké Tatry, Nízke Tatry, Slovenský raj či Liptov. Základom je konzistentná komunikácia, ktorá tu niekoľko rokov chýbala.

- Inzercia-
Ad image

„Slovensko v minulosti dlhodobo nebolo konzistentne komunikované v zahraničí ako dovolenková destinácia, preto potrebujeme zvýšiť povedomie o Slovensku ako o značke,“ povedal generálny riaditeľ SLOVAKIA TRAVEL Václav Mika.

Krajina prekvapivých zážitkov

SLOVAKIA TRAVEL novou kampaňou upravuje doterajší pozicioning, ktorý Slovensko predstavoval ako pokojnú a blízku krajinu. V novej kampani sa prezentovanie Slovenska výrazne dynamizuje. Nový komunikačný koncept vykresľuje cez atraktívny archetyp Explorera Slovensko ako „krajinu prekvapivých zážitkov hodných objavovania“.

- Inzercia -
Ad image

„Hľadali sme koncept, ktorý nadviaže na branding krajiny z minulých dvoch rokov a efektívne zabezpečí pokračovanie. Podstatná bola pre nás kontinuita a zároveň dynamizácia pozicioningu krajiny a prinesenie vysoko zapamätateľného a dlhodobo variabilne použiteľného komunikačného konceptu. Základná idea konceptu je založená na prekvapivých turistických zážitkoch,“ vysvetľuje Daša Matušíková, riaditeľka sekcie marketingu SLOVAKIA TRAVEL.

TV spoty prezentujú prekvapivé miesta, o aké na Slovensku nie je núdza. Prekvapí aj samotný záver spotu, ktorý je doplnený o zaujímavý a zapamätateľný fluent device, napríklad zo zvieracej ríše. Kampaň dopĺňajú onlinespoty, ktoré vymenúvajú prekvapivé fakty o Slovensku.

V novej komunikácii SLOVAKIA TRAVEL sa opäť objavuje aj slovenská najúspešnejšia lyžiarka a ambasádorka Petra Vlhová. V pravidelnej sérii vtipných online videí sa dozvie o viacerých zaujímavých miestach Slovenska, ktoré prekvapia aj ju.

- Inzercia-
Ad image

Kampaň, ktorá bude reprezentovať Slovensko na  piatich zahraničných trhoch, vznikla v spolupráci s agentúrou Istropolitana Ogilvy. 

Nové trendy v cestovnom ruchu formujú budúcnosť dovoleniek

Cestovný ruch je v súčasnosti predmetom rýchlych zmien, kedy sa turisti, incommingoví touroperátori a regióny prispôsobujú novým trendom a očakávaniam cestovateľov.

„Cestovný ruch je veľmi dynamická kategória, ktorá v súčasnosti prechádza značnými zmenami. Najviac je cítiť prechod od MASS ku SMART turizmu a návrat k prírode. Slovensko však ani v jednom faktore nezaostáva, práve naopak , máme nádhernú nedotknutú prírodu, nechýba nám autenticita, bezpečnosť ani prekvapivé zážitky, “ povedal Václav Mika.

Udržateľnosť a blízkosť prírody: Pri výbere dovolenky a dovolenkovej destinácie sa do popredia dostávajú najmä udržateľnosť a ekologický aspekt. Stále viac cestovateľov uprednostňuje miesta a ubytovanie, ktoré sú blízko prírode.

Zážitkové cestovanie: Cestovatelia hľadajú autentické zážitky ako sú napríklad výroba lokálnych remeselníckych výrobkov, netradičné formy  ubytovania či gurmánske zážitky spojené s ochutnávkou vína.

Útek od „overtourizmu“: Celosvetovým negatívnym aspektom v cestovnom ruchu sú v súčasnosti preplnené atrakcie a turisti vyhľadávajú pokojné miesta na načerpanie energie a síl.

Bezpečnosť: Bezpečnosť sa stala zásadným faktorom pri plánovaní ciest a má vplyv na to, ako si cestovatelia vyberajú miesto na trávenie dovolenky.

Zdroj: Slovakia Travel

Foto: redakcia

Mohlo by sa vám páčiť

Reakcia Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska na zistenia Finančnej správy

Tokajské domčeky v korunách stromov

Letná sezóna v top destináciách Slovenska

Otvorený deň Akadémie hoteliera

Horské strediská a vodné parky majú za sebou  vydarené leto

red. 11. septembra 2023
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Letenky do Atén zadarmo?
Nasledujúci článok Infinity – šoker, ktorý varí za vás!
Zanechať komentár

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať
- Inzercia-
Ad image
- Inzercia-
Ad image
Najčítanejšie
Aktuality

Reakcia Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska na zistenia Finančnej správy

TS TS 25. septembra 2023
Ako chutí jeseň
Týmto vchodom prechádzajú najlepší zamestnanci na svete
Richard Blaško, F & B manažér Hotela Sheraton Bratislava: Vždy čakáme aj nečakané
- Inzercia-
Ad image

Mohlo by sa vám páčiť

Aktuality

Reakcia Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska na zistenia Finančnej správy

25. septembra 2023
Regióny

Tokajské domčeky v korunách stromov

20. septembra 2023
Regióny

Letná sezóna v top destináciách Slovenska

19. septembra 2023
Aktuality

Otvorený deň Akadémie hoteliera

18. septembra 2023

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta

Registrovať Stratili ste heslo?