Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Aa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Hotelieri, príďte k nám na teambuilding
    3. októbra 2023
    Hotel Wallackhaus
    Od vlakov k hotelom
    11. augusta 2023
    Koncept Easy stavia na jednoduchosti zážitkov a hostia to milujú
    20. júna 2023
    Čo robiť, keď sa šéf zblázni?
    16. júna 2023
    Hotelový komplex Gréta
    Zažite autentický aj moderný Liptov v rezorte Gréta
    13. júna 2023
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Letenky do Atén zadarmo?
    9. septembra 2023
    Hotelovým svetom
    28. augusta 2023
    Dubaj objavuje slovenskú kuchyňu
    29. júla 2023
    3 dôvody, prečo (opäť) navštíviť Dubaj
    25. júna 2023
    Libanon je nádherná, ale akoby prekliata krajina
    20. mája 2023
  • O nás
Čítanie: Vyšehradská štvorka si chce spoločne podmaniť vzdialenejšie trhy
Zdieľať
Aa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Rozhovory
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Články > Aktuality > Cestovný ruch > Vyšehradská štvorka si chce spoločne podmaniť vzdialenejšie trhy
AktualityCestovný ruchTéma

Vyšehradská štvorka si chce spoločne podmaniť vzdialenejšie trhy

red.
red. Uverejnené: 3. marca 2023
3 min. čítania
Zdieľať

High level Tourism Meeting

Obsah
Marketingový akčný plánProjekt na podporu mestskej turistiky

Slovensko ako predsedajúca krajina zoskupenia krajín V4 hostilo High level Tourism Meeting, stretnutie na najvyššej štátnej úrovni. Témou bola spoločná podpora aktívneho zahraničného cestovného ruchu v stredoeurópskom regióne prioritne zo vzdialených trhov. 

- Inzercia-
Ad image

Míting na najvyššej úrovni sa konal 2. marca 2023 v Zlatej sále Kataríny Pálfy v zrekonštruovaných priestoroch Palace Art Hotela Pezinok. Zúčastnili sa ho najvyšší zástupcovia príslušných ministerstiev krajín V4 a riaditelia národných agentúr cestovného ruchu. 

Marketingový akčný plán

Preberali sa témy týkajúce sa aktuálnych výziev cestovného ruchu v strednej Európe a faktorov, ktoré naň vplývajú, imidžu stredoeurópskeho turizmu v porovnaní s inými regiónmi a akčných plánov jednotlivých krajín V4 pre udržateľnosť a rozvoj cestovného ruchu. Súčasťou stretnutia bolo prijatie protokolu o vzájomnej spolupráci. 

- Inzercia -
Ad image

Prílohou protokolu je marketingový akčný plán krajín V4 pre podporu turizmu v regióne strednej Európy cielený na vzdialené trhy – USA, Áziu (Južnú Kóreu, Japonsko), Stredný východ – Izrael a Spojené arabské emiráty. „Máme spoločný cieľ – pritiahnuť do nášho regiónu turistov z celého sveta. V spolupráci V4 vidíme veľký potenciál, všetky krajiny totiž majú čo ponúknuť,“ uviedla štátna tajomníčka MD Katarína Bruncková a dodala, že iniciatívu podporila aj Európska komisia pre cestovný ruch (ETC) grantom, ktorý využijeme na spoločnú online kampaň s názvom Creative Cities (Kreatívne mestá), zameranú na Ameriku.

Projekt na podporu mestskej turistiky

Spoločný projekt Kreatívne mestá vidí ako najsilnejší bod spoločného akčného marketingového plánu aj Václav Mika, generálneho riaditeľa Slovakia.Travel. Myslí si, že pre nás samostatne nie je reálne nájsť zdroje a prostriedky na vlastnú kampaň Slovenska na americkom trhu na všetkých digitálnych platformách. Bolo by to finančne náročne, ekonomicky ťažko realizovateľné a aj vzhľadom na efekt považuje spoločný postup zrozumiteľnejší. Turisti, ktorí prídu zďaleka, strávia u nás dlhší čas, ktorý nám dovoľuje posúvať si ich v regióne. Presne k tomu smeruje spoločná kampaň. 

Zástupcovia jednotlivých štátov V4 predpokladajú ako dôsledok spoločného projektu zvýšený počet návštevníkov zo vzdialenejších trhov. „Napríklad americký trh utrpel z hľadiska Európy asi najväčší pokles. Dôvody sú jednoznačné, aktuálne je to blízky vojnový konflikt na Ukrajine. Výsledok vlaňajšieho prieskumu senzitivity indexu na americkom trhu  v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine ukázal vysokú mieru citlivosti, viac ako 60 % amerických respondentov považuje návštevu krajín susediacich s konfliktom za rizikovú. Týka sa to nielen nás, ale aj susedných krajín ako sú Česko, Maďarsko a Poľsko. Aktuálna online kampaň smeruje k tomu, aby sme ich motivovali k návšteve a uistili ich, že sme bezpečnými krajinami,“ povedal pre Hotelier.sk Vladimír Mika a dodal: „Vzájomná spolupráca našich krajín má zmysel, lebo v Európe sme síce konkurenti, ale na vzdialených trhoch sme partneri.“

- Inzercia-
Ad image

Slovensko sa v kampani zameria na propagáciu troch miest: Bratislavy, Košíc a Trenčína. Návštevy miest (city beaks) predstavujú jeden z kľúčových produktov slovenského cestovného ruchu a jeden z hlavných motívov návštev zahraničných turistov. Okrem toho bude cieľom spoločnej kampane prezentovať strednú Európu nielen ako destináciu historického dedičstva, ale aj ako modernú a pulzujúcu destináciu pre vyznávačov mestského cestovného ruchu. 

Text: red.

Mohlo by sa vám páčiť

Hotelieri, príďte k nám na teambuilding

Eko(no)logicky aj v MICE sezóne

Luxus v antickom prostredí

Týmto vchodom prechádzajú najlepší zamestnanci na svete

Reakcia Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska na zistenia Finančnej správy

OZNAČENÉ: High level Tourism Meeting, V4
red. 8. marca 2023 3. marca 2023
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Zimný festival jedla 2023 bol rekordný
Nasledujúci článok Hotel Crowne Plaza Bratislava obhájil titul v MICE segmente
Zanechať komentár

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie
GastroRozhovory

Richard Blaško, F & B manažér Hotela Sheraton Bratislava: Vždy čakáme aj nečakané

Lea Lisá Lea Lisá 27. septembra 2023
Eko(no)logicky aj v MICE sezóne
Bidfood Slovakia – jednotka v dodávkach potravín do gastronómie a maloobchodu
Aké je VÍNO ROKA 2023®?
Luxus v antickom prostredí
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať
- Inzercia-
Ad image
- Inzercia-
Ad image
- Inzercia-
Ad image

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta

Stratili ste heslo?