Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
    Château Gbeľany: Záverečné skúšky, ktoré spájali generácie
    11. júla 2025
    Dáma v červenom. Lady in Red oslavuje 15 rokov
    7. júla 2025
    Slovenské Maledivy. Tília Resort ukázal novú letnú tvár Oravy
    6. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
  • O nás
Čítanie: Využite sociálne siete na zvýšenie počtu rezervácií 
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Obchod a marketing > Využite sociálne siete na zvýšenie počtu rezervácií 
Obchod a marketingTéma

Využite sociálne siete na zvýšenie počtu rezervácií 

Marián Turček
Marián Turček
Uverejnené: 10. júna 2025
4 min. čítania
Zdroj: lookstudio na Freepik.com
Zdieľať

V dnešnej digitálnej dobe tvorí marketing na sociálnych sieťach významnú súčasť pri formovaní marketingovej stratégie v rôznych sektoroch. Odvetvie hotelierstva nie je výnimkou. Ako na sociálne siete?

Obsah
Marketing sociálnych médií pre hotelyPrečo na sociálnych sieťach záleží

Vývoj platforiem ako Instagram, Facebook, TikTok či YouTube zásadne zmenil spôsob, akým sa hotely spájajú so svojím publikom. Stal sa z nich nástroj na budovanie značky, komunikácia s klientami a priamy marketing. Efektívne využívanie marketingových stratégií sociálnych médií vám pomôže zvýšiť viditeľnosť hotela, zlepšiť skúsenosti hostí a v konečnom dôsledku podporiť prichádzajúce rezervácie. 

- Inzercia-
Ad image
Zdroj: lookstudio na Freepik.com

Marketing sociálnych médií pre hotely

Marketing na sociálnych sieťach pre hotely slúži na zvýšenie viditeľnosti online, aktívnu komunikáciu s hosťami a oslovenie potenciálneho publika. Tento prístup nielenže posilňuje značku, ale tiež výrazne ovplyvňuje správanie hostí. Od prvotného objavenia vášho hotela až po zdieľanie dojmov po skončení pobytu na digitálnych platformách.

- Inzercia-
Ad image

Marketing sociálnych médií v hotelierstve vo svojej podstate zahŕňa riadenie online interakcií a obsahu na platformách sociálnych médií, ako sú Instagram, Facebook a TikTok. Ide o modernú formu ústnej reklamy, ktorá umožňuje potenciálnym hosťom objavovať váš hotel, komunikovať s vami a vytvárať si o hoteli predstavu. Táto stratégia integruje rôzne prvky, ako je cielená reklama, tvorba obsahu a interakcia s klientmi, s cieľom vybudovať kvalitnú online prítomnosť, ktorá priláka a udrží hostí.

Zdroj: artursafronovvvv na Freepik.com

Prečo na sociálnych sieťach záleží

Význam sociálnych sietí v hotelierstve nepodceňujte. Takmer polovica (49 %) hotelierov ich považuje za druhú najdôležitejšiu predajnú a marketingovú prioritu a zohrávajú zásadnú rolu pri formovaní skúseností hostí a lojality k značke.

- Inzercia -
Ad image

Sociálne siete pomáhajú:

Zvyšovať angažovanosť hostí: Je to o vytváraní interaktívnych zážitkov. Od živých videí až po väčšie či menšie darčeky – sociálne siete povzbudzujú hostí k aktívnej účasti, zdieľaniu obsahu a udržiavaniu kontaktu s vašim hotelom.

Riadiť reputáciu: V hotelierstve sú online recenzie a spätná väzba veľmi dôležité. Efektívna správa sociálnych médií vám pomôže monitorovať a reagovať na komentáre hostí, čím zabezpečíte, že si vaša značka udrží pozitívnu reputáciu. Aktívne riešenie spätnej väzby, najmä negatívnych recenzií, pomôže zabrániť potenciálnemu poškodeniu imidžu vašej značky.

Dobre cieliť: Platformy sociálnych médií ponúkajú nástroje, ktoré vám umožňujú zacieliť marketingové kampane na konkrétne demografické skupiny. To znamená, že môžete prispôsobiť svoju reklamu tak, aby oslovila ideálny profil hosťa na základe faktorov, ako je vek, záujmy a správanie, vďaka čomu získate vyššiu mieru konverzie a lepšiu návratnosť investícií do marketingu.

Analyzovať konkurenciu a vnímať náladu publika: Pochopenie konkurencie a trhových trendov je veľmi dôležité. Vďaka sociálnym sieťam a nástrojom, ktoré ponúkajú, dokážete sledovať konkurenciu a získavať informácie o preferenciách a správaní hostí.

Zvyšovať rezervácie a predaj: Cieľom marketingu v sociálnych médiách je v konečnom dôsledku zvýšiť počet rezervácií a tržby. Ak máte aktívny a pútavý profil na sociálnych sieťach, dokážete do svojho hotela prilákať viac hostí. Vysokokvalitný obsah, ktorý prezentuje vybavenie, služby a jedinečné zážitky vášho hotela, má potenciál premeniť sledovateľov na hostí.

Zdroj: senivpetro na Freepik.com

Mohlo by sa vám páčiť

Efektívne vyjednávanie
Spestrite deťom pobyt vo vašom hoteli, penzióne či rodinnom parku
Nová vízia budúcnosti kúpeľov Spa Aphrodite Rajecké Teplice
Trendom je outdoor
Svadobné trendy sa zmenili. Viete, kam sa presunul dôraz?
OZNAČENÉ:sociálne siete
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Ľudmila Buvalová Ľudmila Buvalová: Posúvajú ma ľudia, budúcnosť a nové nápady
Nasledujúci článok KNIHY, ktoré umocnia zážitok z pobytu
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

TémaTrendy

Svadobné trendy sa zmenili. Viete, kam sa presunul dôraz?

Lea Lisá
Lea Lisá
22. júla 2025
Gastrolove 2025: Ako žiť a prežiť v gastronómii aj ďalšie roky
Multifunkčné technológie – výkonné SRDCE vašej kuchyne
Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
Tričko, vôňa, džem. Hotelový merch predlžuje zážitok z pobytu
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta