Svojrázne, luxusné, trendy, očarujúce – to sú prívlastky lifestylových hotelov. Sú spoľahlivé, autentické a rozprávajú príbeh miesta. Čo ich spája?
Neváhajú zúročiť túžbu hosťa po exkluzivite, vyzdvihnúť tvorbu miestnych umelcov a kultúry a zároveň ponúkať výhody reťazca – vernostné programy, spoľahlivosť a mnoho iných.
Aký je lifestylový hotel?
Lifestylové hotely ponúkajú jedinečný dizajn, kvalitu a predovšetkým komunitného ducha spojeného s personalizovanými službami.
Tento pomerne nový koncept cieli na hostí, ktorí hľadajú výnimočný zážitok, ale s cenou a spoľahlivosťou hotelového reťazca. Tie môžu týmto spôsobom konkurovať individuálnym butikovým hotelom (u ktorých sa inšpirovali sofistikovaným dizajnom) a zároveň prilákať nové publikum. Istota už známej značky a prepracované vernostné programy idú ruka v ruke s poskytovaním zážitku, ktorým je dnes rozhodne viac, než len strechu nad hlavou.
Čo by mal ponúkať?
Personalizované služby
Že hosť ocení pri svojom pobyte personalizovaný zážitok, nie je novinkou pre žiadneho hoteliera. Pri lifestylových hoteloch očakávajú hostia aj pridanú hodnotu, jednoducho povedané, chcú sa cítiť výnimočne – a to im zabezpečí vyškolený personál.
Prijateľné ceny
Ich zárukou je často skutočnosť, že ide o sieťový hotel. Ponúka možnosť experimentovať s cenami, s podporou zabehnutou značkou.
Autentické prostredie
Jednou zo zložiek unikátneho zážitku je naladenie sa na duch miestnej kultúry. Bežný sieťový hotel môže vyzerať rovnako v Londýne, či Tokiu, ale lifestylový hotel rozpráva príbeh miesta, v ktorom sa nachádza. Hosť sa stáva súčasťou autentického prostredia v spoločnosti miestnych ľudí, spoznáva kultúru, zvyklosti, jedlá, stáva sa súčasťou miestnej komunity, čo je pre neho nezabudnuteľný zážitok. Prostredníctvom neho si hotel buduje a upevňuje svoju značku.
Moderné technológie
Tie sú dnes už must-have. Bezkľúčové otváranie dverí, technológie aktivované hlasom a mnohé iné pomáhajú lifestyle hotelom kráčať s dobou a držať si vysoký štandard.
Vernostné programy
Odlišujú lifestylový hotel od nezávislého butikového a často sú pre klientov rozhodujúcim faktorom pre výber. Hosť si vlastne vyberá „hrozienka z koláča“ – má aj fresh dizajnový hotel s butikovým ambiente, aj výhody sieťových vernostných systémov. Kto by im odolal?
Čaro prítomného okamihu
Lifestylové hotely vás zavedú na miesta, kde môžete nielen objavovať nové miesta, ale aj seba samého. Ponúkajú zážitky, kde človek naplno žije prítomnosťou. Koncepty z farmy na stôl, podpora miestnych umelcov, alebo meditatívny zážitok z prírody sú len niektoré príklady, ako sa dá jednoduchým spôsobom urobiť lifestylový brand atraktívnym pre hostí. Dopyt po dizajne a kvalite zostávajú ústrednými bodmi moderného hotelového priemyslu, no v lifestylových hoteloch sa tieto trendy napĺňajú ešte dôslednejšie a udržateľnejšie.
3x lifestyle
Príkladom lifestylových hotelov, ktoré sú súčasťou hotelovej siete je Canopy by Hilton s vernostným programom Hilton Honours. Koncept týchto hotelov odráža prostredie, v ktorom sa nachádzajú – každý hosť dokonca dostane pri príchode darček na „privítanie v komunite”. Je v každom hoteli iný podľa toho, čo je pre danú lokalitu charakteristické a čo prispieva k autentickému zážitku. Vo večerných hodinách ponúkajú ochutnávku z miestnych pivovarov, vín, liehovín. Každý hosť v hoteli má k dispozícii krásny žiarivo oranžový bicykel, aby na ňom mohol preskúmať okolie.
Mama Shelter je zábavná, moderná a mladistvá línia butikových hotelov francúzskeho hotelového gigantu Accor 2- až 4-hviezdičkového štandardu so skvelým vernostným systémom Accor Live Limitless. Sú dizajnovými mestskými útočiskami novej vlny glamour sústredenými na komunitný život. Odohráva sa v komfortných lobby priestoroch, originálnych reštauráciách a baroch plných života.
Každý hotelov nhowe má takisto ju vlastnú osobnosť, inšpirovanú mestom, v ktorom sa nachádza. Ponúkajú podnetné, inšpiratívne a dynamické prostredie s výhodami NH Hotel Group Rewards.
Foto: archív hotelov