Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
    Top 10 hotel openings 2025
    9. februára 2025
  • O nás
Čítanie: Na detailoch záleží
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Komentáre > Na detailoch záleží
Komentáre

Na detailoch záleží

Lea Lisá
Lea Lisá
Uverejnené: 15. augusta 2023
2 min. čítania
Zdieľať

Na detailoch záleží. To vieme všetci, aj keď to niekedy nemusí byť úplne fér.

„Ako sa máš?“ spýtala som sa kamarátky pri stretnutí. Vraj inak dobre, len teraz je úplne grogy, lebo v noci nespala. A hneď mi objasnila prečo. Boli s manželom na večeru v novom luxusnom rezorte, ktorého otvorenie sa dlho očakávalo. „Dali sme si po večeri kávu bez kofeínu, ale sme celú noc obidvaja oko nezažmúrili, to sa nám ešte nestalo. Telo unavené, ale hlava svieža, nabudená, o tretej v noci oči ako pinpongáče.“ A rozpútala sa debata, ako sa chuťovo nerozozná káva bez kofeínu od tej s kofeínom. Ja ju pijem tiež, takže viem, že je to tak, chuť je úplne identická. Debatovali sme, ako si dávkujeme kávu v kávovare, aby sme mohli striedať s kofeínom a bez, ktorú používame a kedy ktorú pijeme… A že sa to nedá dokázať, že im v reštaurácii naservírovali inú, ako si to objednali. Ani vtedy, ani teraz.

- Inzercia-
Ad image

Že na detailoch záleží, to vie každý z hotelového sveta. Že nepredávate iba služby, ale najmä zážitok. O parádnom rezorte som sa vlastne nedozvedela vôbec nič. Ani slovo. Nie je to „spravodlivé“, ale je to realita, ktorá funguje – pozitívny zážitok prebila v tejto chvíli osobná nepríjemná skúsenosť.

Pomýlili sa čašníci? Alebo prepočuli objednávku? Bola v kávovare zostatková káva? Je vôbec možné takýmto detailom vôbec predchádzať? Dá sa namodelovať každá situácia, ktorá v hoteli nastane?

Odborníci hovoria, že 99 % situácií v hoteli sa dá predvídať a pripraviť sa na ne.

- Inzercia -
Ad image

Tu sa niekde v procese stala chyba. Pre hostí bola krátkou mrzutosťou, inokedy si už nedajú kávu večer pre istotu žiadnu. Ale niekde môže byť tým detailom napríklad lyžička alkoholu v dezerte, ktorú bez upozornenia naservírujete abstinujúcemu alkoholikovi a tá mu rozbehne recidívu…

Mohlo by sa vám páčiť

Ako na budget?
Akou rečou hovorí váš hosť?
Aj pohostinnosť má svoje hranice
Emocionálna inteligencia a hotelierstvo
Recenzie naše každodenné
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Lea Lisá
Autorka je externá spolupracovníčka redakcie.
Predchádzajúci článok Budujte svoj tím systematicky
Nasledujúci článok Peter Andráš Peter Andráš: Čo ma posúva ako hoteliera
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Pozvánka

Revolúcia v prístupe k hotelierstvu – prichádza HORECA KONFERENCIA 2025

PR
PR
12. mája 2025
Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
Norbert Longauer: Krízový manažment je umenie navigácie v búrke
Praktická maturita V.C v znamení Art of Taste
Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta