Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    TRI dekády nitrianskej ikony. Hotel Zlatý Kľúčik oslávil 30. narodeniny 
    2. júna 2025
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
  • O nás
Čítanie: Sylvia Holopová: Čo ma posúva ako hotelierku?
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Osobnosti > Čo ma posúva ako hoteliera > Sylvia Holopová: Čo ma posúva ako hotelierku?
Čo ma posúva ako hotelieraOsobnosti

Sylvia Holopová: Čo ma posúva ako hotelierku?

red.
red.
Uverejnené: 5. decembra 2023
4 min. čítania
Zdieľať

Bývalá riaditeľka Hotelovej akadémie v Kežmarku už druhú dekádu riadi rodinný „malý hotel s veľkým srdcom“ v centre Kežmarku. S nadšením, víziou a mladým tímom. Vďaka tomu sa môže tešiť z množstva medzinárodných ocenení, ktoré Hotel Hviezdoslav dostal. A tie ju zasa motivujú k ďalšiemu posunu a napredovaniu.

Rodinný butikový Hotel Hviezdoslav v Kežmarku sa na jeseň 2023 tešil z viacerých prestížnych ocenení. V hotelierstve je takýto úspech v týchto náročných časoch naozaj motivujúci. Každý úspech  vo všeobecnosti je  veľkou motiváciou a určitým posunom vpred pre nás všetkých v hoteli. Ale zároveň je to aj veľký záväzok v našej práci nepoľaviť, ale ďalej napredovať, vymýšľať nové produkty. Skvalitňovať naše služby pre hostí tak, aby si zaslúžili pečate výnimočnosti, ale je to aj radosť z úspechu. A to sa nám celkom darí.

- Inzercia-
Ad image

V hotelierstve je jeden deň úžasný a úspech motivujúci, ale každý nový deň je aj novým začiatkom, ktorý prináša nových hostí a nové výzvy. Práca v hoteli je veľmi rôznorodá a dynamická ako hotel sám. Som veľmi hrdá na skvelý tím mojich spolupracovníkov na všetkých pozíciách v hoteli. Oni sú tí, ktorí tvoria, zabezpečujú a ponúkajú služby pre našich hostí s veľkým nasadením, srdečnosťou, ústretovosťou, ale zároveň aj s pokorou a profesionalitou. Práve preto sú naši pracovníci dušou hotela.

Poskytovať služby hosťom znamená ich personalizovať a rozumieť hosťovi aj jeho požiadavkám a v práci pre neho sa mu v rámci možností čo najlepšie prispôsobiť. Je to náročné, ale hotelu sa to vypláca, lebo výsledkom sú spokojní a vracajúci sa hostia. To nám prináša radosť a pre mňa je aj to dostatočná motivácia. Základom úspechu každého hotela či reštaurácie je prístup personálu k hosťom, jeho srdečnosť a záujem o hosťa. Aby mal pocit, že je tu vítaný a nie trpený. Preto jedna z najdôležitejších investícií v hoteli je investícia do priebežného vzdelávania personálu.

Hostia a rozhovory s nimi predstavujú pre mňa veľký prínos, inšpiráciu a tiež motiváciu. A tiež predmet uvažovania čo ešte zlepšiť, rozvíjať a čo nie, a na čom ešte viac bazírovať. V našej práci sa snažíme hosťom prinášať autentické zážitky v podobe tematických večerov so zážitkovou gastronómiou. Ich cieľom je sprostredkovať hosťovi kulinársky, kultúrny i edukačný zážitok a to hostia vysoko hodnotia.

- Inzercia -
Ad image

Veľkým motivátorom sú pre mňa aj moji mladí spolupracovníci. To je pre mňa veľmi obohacujúce, lebo vždy som bola uprostred mladých ľudí a aj od nich sa mnohému naučím. A zároveň mám možnosť im čosi odovzdať z mojich vedomostí či skúseností. Veľkú dôležitosť tu má vzájomná dôvera a korektný vzťah so spolupracovníkmi na každej úrovni a, samozrejme, vzájomný prirodzený rešpekt. Rovnako to, aby sa pracovníci stotožnili s filozofiou hotela lebo bez toho nemôžu u nás pracovať.

Spomínala som prestížne ocenenia. Získali sme tento rok dve takéto ceny. V septembri naše manažérky Lucka Mudráková a Zuzka Šterbáková prevzali pre hotel v Batumi v Gruzínsku cenu World Travels Awards Winner Slovakia´s Leading Boutique Hotel 2023 už po tretíkrát. V októbri na Kréte v úžasnom zálive Mirabello Bay sme už piatykrát získali ocenenie Signum Virtutis – Pečať výnimočnosti. Je to 7-hviezdičkové ocenenie za luxus, pohostinnosť a životný štýl v kategórii Najlepší butikový historický hotel.

Dosiahnuté úspechy ma tak, ako každého posúvajú vpred. Veľmi potešia, lebo sú aj ocenením našej práce v hoteli, ktorého súčasťou som aj ja. A v neposlednom rade ma nútia rozmýšľať, čo ešte pre hostí nové, zaujímavé a výnimočné vymyslieť. Práca v tomto segmente je náročná, ale krásna, lebo je to práca s ľuďmi pre ľudí. Ale darí sa vám v nej len vtedy, ak nie je len prácou, ale aj srdcovou záležitosťou a vnímate ju ako poslanie.

Mohlo by sa vám páčiť

Veronika Šiklová: Čo ma posúva ako hotelierku
Silvia Manduľáková: Čo ma posúva ako hotelierku?
Peter Andráš: Čo ma posúva ako hoteliera
Poznáme výsledky súťaže Hotelier roka 2023! Kto je víťazom?
Prestížna súťaž Hotelier roka je späť! Kto bude víťazom?
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Zima odštartovala na lyžiach aj módnou prehliadkou
Nasledujúci článok Žilinská hotelová akadémia prepája teóriu s praxou
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

HotelyRozhovory

TRI dekády nitrianskej ikony. Hotel Zlatý Kľúčik oslávil 30. narodeniny 

PR
PR
2. júna 2025
Uspejú hotelieri v hromadnej žalobe proti Booking.com ?
Pribudla nová letecká linka Bratislava – Tel Aviv
Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
Júnová výzva Ministerstva cestovného ruchu a športu SR
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta