Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Kaskády zrejú ako víno. 20 rokov oslávili komorne
    10. októbra 2025
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    Ktoré sú TOP slovenské hotely podľa World Travel Awards 2025?
    2. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Plánujete výlet? Spojte Londýn s gurmánskym dobrodružstvom!
    24. októbra 2025
    Desatoro dubajského hotelového sveta, ktoré vás môže inšpirovať
    29. augusta 2025
  • O nás
  • MarketplaceNOVÉ
Čítanie: Sylvia Holopová: Čo ma posúva ako hotelierku?
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • MarketplaceNové
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Osobnosti > Čo ma posúva ako hoteliera > Sylvia Holopová: Čo ma posúva ako hotelierku?
Čo ma posúva ako hotelieraOsobnosti

Sylvia Holopová: Čo ma posúva ako hotelierku?

red.
red.
Uverejnené: 5. decembra 2023
4 min. čítania
Zdieľať

Bývalá riaditeľka Hotelovej akadémie v Kežmarku už druhú dekádu riadi rodinný „malý hotel s veľkým srdcom“ v centre Kežmarku. S nadšením, víziou a mladým tímom. Vďaka tomu sa môže tešiť z množstva medzinárodných ocenení, ktoré Hotel Hviezdoslav dostal. A tie ju zasa motivujú k ďalšiemu posunu a napredovaniu.

Rodinný butikový Hotel Hviezdoslav v Kežmarku sa na jeseň 2023 tešil z viacerých prestížnych ocenení. V hotelierstve je takýto úspech v týchto náročných časoch naozaj motivujúci. Každý úspech  vo všeobecnosti je  veľkou motiváciou a určitým posunom vpred pre nás všetkých v hoteli. Ale zároveň je to aj veľký záväzok v našej práci nepoľaviť, ale ďalej napredovať, vymýšľať nové produkty. Skvalitňovať naše služby pre hostí tak, aby si zaslúžili pečate výnimočnosti, ale je to aj radosť z úspechu. A to sa nám celkom darí.

V hotelierstve je jeden deň úžasný a úspech motivujúci, ale každý nový deň je aj novým začiatkom, ktorý prináša nových hostí a nové výzvy. Práca v hoteli je veľmi rôznorodá a dynamická ako hotel sám. Som veľmi hrdá na skvelý tím mojich spolupracovníkov na všetkých pozíciách v hoteli. Oni sú tí, ktorí tvoria, zabezpečujú a ponúkajú služby pre našich hostí s veľkým nasadením, srdečnosťou, ústretovosťou, ale zároveň aj s pokorou a profesionalitou. Práve preto sú naši pracovníci dušou hotela.

Poskytovať služby hosťom znamená ich personalizovať a rozumieť hosťovi aj jeho požiadavkám a v práci pre neho sa mu v rámci možností čo najlepšie prispôsobiť. Je to náročné, ale hotelu sa to vypláca, lebo výsledkom sú spokojní a vracajúci sa hostia. To nám prináša radosť a pre mňa je aj to dostatočná motivácia. Základom úspechu každého hotela či reštaurácie je prístup personálu k hosťom, jeho srdečnosť a záujem o hosťa. Aby mal pocit, že je tu vítaný a nie trpený. Preto jedna z najdôležitejších investícií v hoteli je investícia do priebežného vzdelávania personálu.

Hostia a rozhovory s nimi predstavujú pre mňa veľký prínos, inšpiráciu a tiež motiváciu. A tiež predmet uvažovania čo ešte zlepšiť, rozvíjať a čo nie, a na čom ešte viac bazírovať. V našej práci sa snažíme hosťom prinášať autentické zážitky v podobe tematických večerov so zážitkovou gastronómiou. Ich cieľom je sprostredkovať hosťovi kulinársky, kultúrny i edukačný zážitok a to hostia vysoko hodnotia.

Veľkým motivátorom sú pre mňa aj moji mladí spolupracovníci. To je pre mňa veľmi obohacujúce, lebo vždy som bola uprostred mladých ľudí a aj od nich sa mnohému naučím. A zároveň mám možnosť im čosi odovzdať z mojich vedomostí či skúseností. Veľkú dôležitosť tu má vzájomná dôvera a korektný vzťah so spolupracovníkmi na každej úrovni a, samozrejme, vzájomný prirodzený rešpekt. Rovnako to, aby sa pracovníci stotožnili s filozofiou hotela lebo bez toho nemôžu u nás pracovať.

Spomínala som prestížne ocenenia. Získali sme tento rok dve takéto ceny. V septembri naše manažérky Lucka Mudráková a Zuzka Šterbáková prevzali pre hotel v Batumi v Gruzínsku cenu World Travels Awards Winner Slovakia´s Leading Boutique Hotel 2023 už po tretíkrát. V októbri na Kréte v úžasnom zálive Mirabello Bay sme už piatykrát získali ocenenie Signum Virtutis – Pečať výnimočnosti. Je to 7-hviezdičkové ocenenie za luxus, pohostinnosť a životný štýl v kategórii Najlepší butikový historický hotel.

Dosiahnuté úspechy ma tak, ako každého posúvajú vpred. Veľmi potešia, lebo sú aj ocenením našej práce v hoteli, ktorého súčasťou som aj ja. A v neposlednom rade ma nútia rozmýšľať, čo ešte pre hostí nové, zaujímavé a výnimočné vymyslieť. Práca v tomto segmente je náročná, ale krásna, lebo je to práca s ľuďmi pre ľudí. Ale darí sa vám v nej len vtedy, ak nie je len prácou, ale aj srdcovou záležitosťou a vnímate ju ako poslanie.

Mohlo by sa vám páčiť

Veronika Šiklová: Čo ma posúva ako hotelierku
Lukáš Špilák, Palace Art Hotel Pezinok: Túžil robiť raňajkového čašníka, dnes riadi luxusný hotel
Ľubomír Šimko: Reklama, ktorá predáva
Čím aktuálne žijeme?
Radim Jančura, RegioJet Hotels: Idem vždy vlastnou cestou
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Zima odštartovala na lyžiach aj módnou prehliadkou
Nasledujúci článok Žilinská hotelová akadémia prepája teóriu s praxou
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

Foto: AHRS/ Peter Brichta
Aktuality

Poznáme víťaza prestížnej ankety HOTELIER ROKA 2024

TS
TS
12. novembra 2025
Norbert Frank a jeho gastronomická fabrika
Ako vyzerá zodpovedné podnikanie v hotelierstve?
Bratislava má historicky najviac pravidelných leteckých liniek
Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta