Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Kaskády zrejú ako víno. 20 rokov oslávili komorne
    10. októbra 2025
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    Ktoré sú TOP slovenské hotely podľa World Travel Awards 2025?
    2. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Plánujete výlet? Spojte Londýn s gurmánskym dobrodružstvom!
    24. októbra 2025
    Desatoro dubajského hotelového sveta, ktoré vás môže inšpirovať
    29. augusta 2025
  • O nás
  • HOTEL MarketplaceNOVÉ
Čítanie: Turizmus v Košickom kraji stabilne rastie
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • HOTEL MarketplaceNové
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Aktuality > Cestovný ruch > Turizmus v Košickom kraji stabilne rastie
Cestovný ruchRegióny

Turizmus v Košickom kraji stabilne rastie

TS
TS
Uverejnené: 27. januára 2024
6 min. čítania
Zdieľať

Mechanizmus župného grantu Terra Incognita je ďalším zo svojich opatrení nastavený aj na podporu podujatí, významných generátorov návštevnosti a prenocovaní v kraji. Zároveň fungujú ako nástroje zviditeľnenia ďalšej ponuky destinácie. Najväčší dosah majú v tomto ohľade predovšetkým významné nadnárodné podujatia. Sú to napríklad Rodeo Ižkovce, Jánske ohne nad Šíravou či Zemplín Veterán Rallye. Medzi najväčšie akcelerátory rastu návštevnosti patria Medzinárodný maratón mieru, Art Film Fest,  Letecké dni Košického kraja. Popri stom ročníku Maratónu mieru mali v roku 2023 osobitný ekonomický dopad na destináciu aj Majstrovstvá sveta veteránov v orientačnom behu.

Stý ročník Medzinárodného Maratónu Mieru bol skvelou príležitosťou, ktorú KRT využil na vydanie špeciálnej edície bankovky Euro Souvenir s výnimočným dizajnom. Novinkou roku 2023 bola podpora filmovej tvorby zrealizovanej na území Košického kraja. Diváci sa tak v tomto roku môžu tešiť aj na premiéry dvoch nových pôvodných slovenských celovečerných filmov – Vojna policajtov a Kavej.

Kampaň UMENIE na mieste X ako nová komunikačná platforma

Košice Región Turizmus má vo svojom portfóliu viacero overených nástrojov, ktorými oslovuje nových alebo vracajúcich sa návštevníkov Košického kraja. V hlavnej sezóne  komunikuje aj prostredníctvom nosnej marketingovej kampane. V uplynulom roku to bola kampaň UMENIE na MIESTE X. Do kraja priniesla 5 unikátnych umeleckých diel podčiarkujúcich turistickú atraktivitu 5-tich zaujímavých prírodných lokalít. Vznikli tak nové miesta stretnutí človeka, umenia, prírody a samotnej lokality v turistickej krajine. Koncept kampane, ktorá zanecháva aj trojrozmernú stopu v destinácii, je slovenským unikátom a bola ocenená odbornou verejnosťou Bronzovým klincom v marketingovej súťaži Zlatý klinec 2023.

HARAVARA a jednodňové výlety z ponuky RIB

Obľube sa naďalej tešili produkty jednodňovej turistiky z ponuky Regionálneho informačného bodu (RIB). Organizované sprevádzané výlety po Košickom kraji si vybralo 369 návštevníkov.  Okrem nich naprieč celým krajom vypravili pravidelné cyklobusy. Počas zimných mesiacov premával pravidelný skibus na Kojšovskú hoľu. 

Organizácia už niekoľko rokov ponúka aj užšie zacielený detský produkt HARAVARA. Teší stále väčšej obľube a preto sa jeho aktivity postupne rozširujú. Čarovný svet HARAVARA tento rok priniesol novinky v podobe ponuky školských výletov či veselej formy zberateľskej súťaže.

Košice Región Turizmus bol aktívny aj na veľtrhoch

V rámci veľtržných prezentácií sa KRT s vlastným stánkom predstavil na tradičnom slovenskom veľtrhu cestovného ruchu ITF Slovakiatour v Bratislave. Po prvý raz sa predstavil aj na špecializovanom veľtrhu Caravan Bike and Travel v Nitre. Novinkou prezentácie značky Kraj sveta – Košický svetový kraj bolo jej naviazanie na tému kempovania a karavaningu. Tomu zodpovedala aj novátorská podoba samotnej expozície. Predstavoval ju tematicky „obrandovaný“ skutočný karavan. Svojím vonkajším vzhľadom ako aj prístupnosťou interiéru pútal zaslúžene pozornosť návštevníkov na oboch veľtrhoch.

Predchádzajúca stránka12

Mohlo by sa vám páčiť

Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani
Zvýšená DPH bude pre mnohých likvidačná, varujú hotelieri
Tokajské domčeky v korunách stromov
Fórum Break the Ice prvýkrát na Slovensku. Priláka Bratislava kongresy?
Zásadný je záujem zahraničných turistov
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok (Ne)chce Bratislava hostí? Aktuálne im pobyt skôr komplikuje
Nasledujúci článok Láskavý feedback prináša zmenu, tvrdá kritika protiútok
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

Eventy, súťaže, oceneniaGastroNápoje

Malokarpatský salón vín 2025 ocení 10 najlepších vín

TS
TS
25. novembra 2025
Lovebrand. Ako vytvoriť hotel, ktorý ľudia milujú?
SLOVAKIA TRAVEL propagovala Slovensko na severoamerickom trhu
Ako sa dostala Bratislava do veľkého barového sveta
Externý šéfkuchár. Nový vietor do hotelovej kuchyne

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta