Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
    Château Gbeľany: Záverečné skúšky, ktoré spájali generácie
    11. júla 2025
    Dáma v červenom. Lady in Red oslavuje 15 rokov
    7. júla 2025
    Slovenské Maledivy. Tília Resort ukázal novú letnú tvár Oravy
    6. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
  • O nás
Čítanie: Turizmus v Košickom kraji stabilne rastie
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Aktuality > Cestovný ruch > Turizmus v Košickom kraji stabilne rastie
Cestovný ruchRegióny

Turizmus v Košickom kraji stabilne rastie

TS
TS
Uverejnené: 27. januára 2024
6 min. čítania
Zdieľať

Mechanizmus župného grantu Terra Incognita je ďalším zo svojich opatrení nastavený aj na podporu podujatí, významných generátorov návštevnosti a prenocovaní v kraji. Zároveň fungujú ako nástroje zviditeľnenia ďalšej ponuky destinácie. Najväčší dosah majú v tomto ohľade predovšetkým významné nadnárodné podujatia. Sú to napríklad Rodeo Ižkovce, Jánske ohne nad Šíravou či Zemplín Veterán Rallye. Medzi najväčšie akcelerátory rastu návštevnosti patria Medzinárodný maratón mieru, Art Film Fest,  Letecké dni Košického kraja. Popri stom ročníku Maratónu mieru mali v roku 2023 osobitný ekonomický dopad na destináciu aj Majstrovstvá sveta veteránov v orientačnom behu.

Stý ročník Medzinárodného Maratónu Mieru bol skvelou príležitosťou, ktorú KRT využil na vydanie špeciálnej edície bankovky Euro Souvenir s výnimočným dizajnom. Novinkou roku 2023 bola podpora filmovej tvorby zrealizovanej na území Košického kraja. Diváci sa tak v tomto roku môžu tešiť aj na premiéry dvoch nových pôvodných slovenských celovečerných filmov – Vojna policajtov a Kavej.

- Inzercia-
Ad image

Kampaň UMENIE na mieste X ako nová komunikačná platforma

Košice Región Turizmus má vo svojom portfóliu viacero overených nástrojov, ktorými oslovuje nových alebo vracajúcich sa návštevníkov Košického kraja. V hlavnej sezóne  komunikuje aj prostredníctvom nosnej marketingovej kampane. V uplynulom roku to bola kampaň UMENIE na MIESTE X. Do kraja priniesla 5 unikátnych umeleckých diel podčiarkujúcich turistickú atraktivitu 5-tich zaujímavých prírodných lokalít. Vznikli tak nové miesta stretnutí človeka, umenia, prírody a samotnej lokality v turistickej krajine. Koncept kampane, ktorá zanecháva aj trojrozmernú stopu v destinácii, je slovenským unikátom a bola ocenená odbornou verejnosťou Bronzovým klincom v marketingovej súťaži Zlatý klinec 2023.

- Inzercia-
Ad image

HARAVARA a jednodňové výlety z ponuky RIB

Obľube sa naďalej tešili produkty jednodňovej turistiky z ponuky Regionálneho informačného bodu (RIB). Organizované sprevádzané výlety po Košickom kraji si vybralo 369 návštevníkov.  Okrem nich naprieč celým krajom vypravili pravidelné cyklobusy. Počas zimných mesiacov premával pravidelný skibus na Kojšovskú hoľu. 

Organizácia už niekoľko rokov ponúka aj užšie zacielený detský produkt HARAVARA. Teší stále väčšej obľube a preto sa jeho aktivity postupne rozširujú. Čarovný svet HARAVARA tento rok priniesol novinky v podobe ponuky školských výletov či veselej formy zberateľskej súťaže.

- Inzercia -
Ad image

Košice Región Turizmus bol aktívny aj na veľtrhoch

V rámci veľtržných prezentácií sa KRT s vlastným stánkom predstavil na tradičnom slovenskom veľtrhu cestovného ruchu ITF Slovakiatour v Bratislave. Po prvý raz sa predstavil aj na špecializovanom veľtrhu Caravan Bike and Travel v Nitre. Novinkou prezentácie značky Kraj sveta – Košický svetový kraj bolo jej naviazanie na tému kempovania a karavaningu. Tomu zodpovedala aj novátorská podoba samotnej expozície. Predstavoval ju tematicky „obrandovaný“ skutočný karavan. Svojím vonkajším vzhľadom ako aj prístupnosťou interiéru pútal zaslúžene pozornosť návštevníkov na oboch veľtrhoch.

Predchádzajúca stránka12

Mohlo by sa vám páčiť

Otvorili Tatranský ľadový dóm, venovali ho pamiatke pápeža
EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
Pri Liptovskej Mare vyzbierali 150 vriec odpadu
Medvedie dni – netradičná cesta spoznávania tatranskej prírody
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok (Ne)chce Bratislava hostí? Aktuálne im pobyt skôr komplikuje
Nasledujúci článok Láskavý feedback prináša zmenu, tvrdá kritika protiútok
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

TémaTrendy

Svadobné trendy sa zmenili. Viete, kam sa presunul dôraz?

Lea Lisá
Lea Lisá
22. júla 2025
Gastrolove 2025: Ako žiť a prežiť v gastronómii aj ďalšie roky
Multifunkčné technológie – výkonné SRDCE vašej kuchyne
Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
Tričko, vôňa, džem. Hotelový merch predlžuje zážitok z pobytu
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta