Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Kaskády zrejú ako víno. 20 rokov oslávili komorne
    10. októbra 2025
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    Ktoré sú TOP slovenské hotely podľa World Travel Awards 2025?
    2. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Plánujete výlet? Spojte Londýn s gurmánskym dobrodružstvom!
    24. októbra 2025
    Desatoro dubajského hotelového sveta, ktoré vás môže inšpirovať
    29. augusta 2025
  • O nás
  • HOTEL MarketplaceNOVÉ
Čítanie: Wyndham Hotels & Resorts kúpila značku Vienna House
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • HOTEL MarketplaceNové
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Aktuality > Wyndham Hotels & Resorts kúpila značku Vienna House
AktualityHotely

Wyndham Hotels & Resorts kúpila značku Vienna House

Lea Lisá
Lea Lisá
Uverejnené: 13. februára 2023
7 min. čítania
Zdieľať

Ľudia dnes potrebujú zázemie

„Aj takéto veľké zmeny ukazujú, že sieťový hotel neznamená vždy uniformitu, ale môže ísť svojou vlastnou cestou v súlade s hodnotami siete. Dnes je veľmi dôležité, že ľudia potrebujú niekam patriť. Myslím si, že budúcnosť majú podniky, ktoré toto dokážu dať svojim hosťom aj zamestnancom. Je to oveľa dôležitejšie ako pred pandémiou. Zároveň to kladie zvýšené nároky na manažéra – už nefunguje byť prísnym šéfom, lebo ľudia nebudú chcieť pre vás pracovať. Môžete mať štandardy najlepších hotelov na svete, ale keď ľuďom nevytvoríte zázemie, aby do hotela radi chodili, nebude mať kto podľa nich pracovať,“ hovorí Lucia Arbetová, riaditeľka hotela a členka predstavenstva Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska.

Lucia Arbetová, riaditeľka hotela

V hoteli fungujú ako jeden tím a ona sama niekedy cez víkend príde urobiť raňajky, keď treba zaskočiť v kuchyni. „My máme napríklad na rajóne každý deň spoločné raňajky o 10. hodine, keď hostia končia raňajky. Zo začiatku sme mali dilemu, či to vyzerá dobre, ale dnes je to už jedno. My nie sme 5* hotel a máme domácku atmosféru, ktorú si pochvaľujú aj hostia v komentároch, lebo zažívajú ochotu na recepcii a vidia vzťahy medzi zamestnancami. Od korony si tu všetci tykáme a nikto to nezneužíva. To už je v kompetencii manažéra, aby si to vedel ustrážiť. Naša komunikácia je uvoľnená, snažíme sa byť maximálne flexibilní a reagovať na požiadavky hostí. Medzi najaktuálnejšie patrí napríklad dopyt po vegánskej a vegetariánskej strave, ktorú sme zaradili aj na coffee breaky.“

Predchádzajúca stránka123Nasledujúca stránka

Mohlo by sa vám páčiť

Bystrická Vínšpacírka spojí 40 vinárov
Prínos pre Belianske Tatry: Bachledova dolina má novú šesťsedačku
METRO prináša už 25 rokov všetko pre hotely a reštaurácie pod jednou strechou
Slovensko prekvapí! Dokazuje Slovakia Travel v novej kampani
Odparkuj, nasadni a odvez sa
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Lea Lisá
Autorka je externá spolupracovníčka redakcie.
Predchádzajúci článok Ministerstvo dopravy a výstavby SR od nového roka zmenilo názov
Nasledujúci článok Podnikateľské zručnosti vysokoškolských študentov
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

ManažmentObchod a marketingTéma

Lovebrand. Ako vytvoriť hotel, ktorý ľudia milujú?

Andrea Pányiová
Andrea Pányiová
24. novembra 2025
SLOVAKIA TRAVEL propagovala Slovensko na severoamerickom trhu
Ako sa dostala Bratislava do veľkého barového sveta
Externý šéfkuchár. Nový vietor do hotelovej kuchyne
Efektívna porada. Vyhnite sa chybám na mítingoch

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta