Národná organizácia pre propagáciu cestovného ruchu na Slovensku SLOVAKIA TRAVEL pracuje na prezentácii Slovenska v rámci platformy Discover Central Europe na vzdialených trhoch. Od augusta odštartovala dvojmesačnú digitálnu kampaň s názvom „Kreatívne mestá strednej Európy“. Na kampani spolupracuje s The European Travel Commission a národnými organizáciami pre podporu cestovného ruchu v Česku, Poľsku a Maďarsku.
SLOVAKIA TRAVEL v prebiehajúcej kampani komunikuje významné slovenské mestské destinácie. Zamerala sa na Bratislavu, Košice a Trenčín ako európske hlavné mesto kultúry v roku 2026.
„Cieľom kampane je zvýšenie povedomia o regióne strednej Európy ako destinácii cestovného ruchu. Tiež zvýšenie počtu turistov a počtu prenocovaní amerických turistov v každej krajine, ktorá je súčasťou kampane jednotlivo, vrátane Slovenska,” uviedla Ivana Vala Magátová, generálna riaditeľka SLOVAKIA TRAVEL.
Kampaň prináša Discover Central Europe
Kampaň Kreatívne mestá strednej Európy komunikuje aj prostredníctvom sociálnych sietí Expedie. Prebieha v súlade s ročným marketingovým plánom platformy Discover Central Europe.
Discover Central Europe je spoločná komunikačná a kooperačná platforma národných organizácií cestovného ruchu Slovenska, Česka, Poľska a Maďarska. Funguje viac ako 20 rokov, s cieľom propagácie týchto štyroch destinácií na vzdialených, mimoeurópskych zdrojových trhoch cestovného ruchu.
Zdroj: Slovakia.Travel