Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
    Château Gbeľany: Záverečné skúšky, ktoré spájali generácie
    11. júla 2025
    Dáma v červenom. Lady in Red oslavuje 15 rokov
    7. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Desatoro dubajského hotelového sveta, ktoré vás môže inšpirovať
    29. augusta 2025
    Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas
    11. augusta 2025
    White Donkey Hotel****
    Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
    25. júla 2025
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
  • O nás
Čítanie: Ľudmila Buvalová: Posúvajú ma ľudia, budúcnosť a nové nápady
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Ľudmila Buvalová
Hotelier > Osobnosti > Čo ma posúva ako hoteliera > Ľudmila Buvalová: Posúvajú ma ľudia, budúcnosť a nové nápady
Čo ma posúva ako hotelieraOsobnosti

Ľudmila Buvalová: Posúvajú ma ľudia, budúcnosť a nové nápady

red.
red.
Uverejnené: 8. júna 2025
3 min. čítania
Zdieľať

Od recepčného pultu až po pozíciu prevádzkovej riaditeľky Holiday Village Tatralandia – Ľudmila Buvalová sa vo svojej práci posúva vďaka ľuďom okolo seba, chybám, z ktorých sa poučila, ale aj víziám a novým projektom, ktoré ju inšpirujú.

Na tejto pozícii pracujem od roku 2014, no v TMR som začínala ako recepčná. Postupne som stále niekoho zastupovala – bola som vedúca recepcie, potom som ako hotelová manažérka zastupovala riaditeľa a napokon som túto pozíciu naplno prijala. Ak by som sa mala vrátiť späť, rozhodla by som sa rovnako.

No dnes je cestovný ruch iný – krehkejší. Ľudia stále túžia cestovať, oddýchnuť si, ale poskytovať kvalitné služby je čoraz náročnejšie. Aby sme to dokázali, potrebujeme mať okolo seba tých správnych ľudí – a to je podľa mňa úplný základ. Kolektív, o ktorý sa môžem oprieť. Kolegyne, ktoré môžem kedykoľvek zavolať a viem, že pomôžu. Vždy hovorím, že sa musíme mať o koho oprieť – nech už ide o nadriadených alebo o tých, ktorí sú v tíme. Ja ich ale nikdy nenazývam „podriadení“. Sú to moji kolegovia. Hoci na mojej pozícii som najvyššia inštancia, o to viac si uvedomujem, že bez nich by to jednoducho nešlo. Vždy stoja za to, aby som sa mohla posúvať ďalej.

Najviac som sa naučila na vlastných chybách. Neboli dramatické, no naučili ma, čo už druhý raz nespravím. Posúva ma však aj budúcnosť a nové vízie. Veľmi ma zaujíma marketing na sociálnych sieťach – pre mňa je to budúcnosť hotelierstva. Je to forma kontaktu s ľuďmi, ktorou sa chceme uberať. Neustále hľadám nové projekty, ktoré by nás zviditeľnili, ktoré by pomohli vytvoriť zážitok, kvôli ktorému sa hostia radi vrátia.

Snažíme sa o udržateľnosť – pestujeme si vlastné bylinky a zeleninu, šetríme energiu, túto zimu sme otvorili motýliu záhradu. Sme blízko Tatralandie, a tak rozvíjame koncept „family friendly“. Nedávno sme objednali interaktívny stôl, aby sa deti u nás cítili čo najlepšie. Rodiny sú totiž pre nás prioritou – chceme, aby si u nás oddýchli, aby tu deti zažili niečo pekné a mali spoločné spomienky. Hoci v medzisezóne pracujeme aj s kongresovou klientelou, naším hlavným cieľom je podporovať rodinnú súdržnosť. V základnej sezóne máme okolo 40 stálych zamestnancov, v hlavnej letnej sezóne nás je so študentmi a dohodármi približne stovka. Všetci, bez ohľadu na pozíciu, robíme maximum. Aj preto by som si priala, aby si hostia uvedomili, že aj na druhej strane pultu, stola či dverí kuchyne je človek. Niekto, kto má svoje radosti, starosti, rodinu – a kto sa každý deň snaží urobiť svoju prácu čo najlepšie.

- Inzercia-
Ad image

Mohlo by sa vám páčiť

Patrícia Chovanová, výkonná riaditeľka Hotela Devín, Bratislava
Norbert Longauer: Krízový manažment je umenie navigácie v búrke
Malý hotel s veľkým srdcom
Marek Daňo: Čo ma posúva ako hoteliera
Anna Jarinová: Čo ma posúva ako hotelierku
OZNAČENÉ:Holiday Village TatralandiahotelierkaTMR
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Menucka.sk oslavuje 10 rokov: Digitálny nástroj pre gastro prevádzky aj hotelové reštaurácie
Nasledujúci článok Využite sociálne siete na zvýšenie počtu rezervácií 
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

Eventy, súťaže, oceneniaGastro

(Ne)konferencia Gastrolove ukázala, čo bije v srdci slovenskej gastronómie

red.
red.
2. októbra 2025
Jesenný kurz revenue manažmentu II. – základné pojmy
Slovensko objavuje stále viac zahraničných turistov
Katarína Malová, Hotel Kaskady: Dobrá značka sa buduje dlho
Nesmrteľný TATARÁK. Pompéznosť jedla zavŕšte pri zákazníkovom stole namiešaním na mieru

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta