Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
    Château Gbeľany: Záverečné skúšky, ktoré spájali generácie
    11. júla 2025
    Dáma v červenom. Lady in Red oslavuje 15 rokov
    7. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    White Donkey Hotel****
    Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
    25. júla 2025
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
  • O nás
Čítanie: Fórum Break the Ice prvýkrát na Slovensku. Priláka Bratislava kongresy?
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Aktuality > Cestovný ruch > Fórum Break the Ice prvýkrát na Slovensku. Priláka Bratislava kongresy?
AktualityCestovný ruch

Fórum Break the Ice prvýkrát na Slovensku. Priláka Bratislava kongresy?

Lea Lisá
Lea Lisá
Uverejnené: 18. apríla 2024
7 min. čítania
Zdieľať

Trend „try before you buy“ a nová destinácia nahrávajú Bratislave

Na trendy v MICE segmente a zhodnotenie podujatia sme sa spýtali Bohdany Jelemenskej z Bratislava Tourist Board/ Bratislava Convention Bureau.

Aké trendy v segmente MICE ste zaregistrovali?

MICE podujatia sa umiestňujú do destinácií, ktoré osobne nákupcovia poznajú a preto „try before you buy“ je v tomto segmente nevyhnutnosťou. Zaznamenali sme veľmi pozitívne ohlasy na Bratislavu, mnohých očarila. Viacerých príjemne prekvapila dostupnosť z letiska vo Viedni ako aj Bratislave. To predstavuje pre organizáciu medzinárodných podujatí jeden z kľúčových faktorov. Okrem leteckej dopravy niektorí účastníci využili aj veľmi dobré vlakové spojenie, čo prispieva k vnímaniu Bratislavy ako sustainable city.

Za pozitívum pokladali účastníci aj kompaktnosť Bratislavy, umožňujúcu pešie presuny v rámci mesta. Veľmi vysoko hodnotili kvalitu našich hotelov a gastronómie. Väčšina účastníkov navštívila Bratislavu prvýkrát, mnohí sa plánujú vrátiť aj súkromne a odporučiť destináciu svojim známym, aj obchodným partnerom.

- Inzercia-
Ad image

Mnohí účastníci zdôvodnili, že do Bratislavy prišli práve preto, že je pre nich novou destináciou. A podobne ako ich, aj ich klientov zaujímajú nové miesta. Ďalšie výhody predstavuje platba eurom, lokalizácia v Schengene a výborný pomer kvality a ceny v porovnaní so západnými európskymi metropolami. Nižšie náklady taktiež lákajú organizátorov podujatí hľadajúcich efektívne využitie svojho, dnes už pomerne obmedzeného rozpočtu.

- Inzercia-
Ad image

Bratislava je poziciovaná ako destinácia pre malé a stredné business podujatia s kapacitou stoviek, nie tisícok účastníkov. Svoje korporátne stretnutia, ako aj incentívne programy u nás umiestňujú medzinárodné firmy, aj inštitúcie EÚ. Situácia sa môže zmeniť po vystavaní kongresového centra, bez ktorého sa v rozvoji kongresového turizmu neposunieme.

Ako hodnotíte bratislavské Break the Ice Forum?

Jedným z najúčinnejších nástrojov na propagáciu destinácie pre cieľovú skupinu meeting planners je práve organizácia fóra priamo v destinácií s možnosťou post fam trip-u. Práve famtrip zabezpečil spomínaný zážitok „try before you buy“. Po skončení samotného eventu dostali účastníci možnosť zúčastniť sa dvoch programov postfamtripov. Počas nich mohli osobne spoznať mesto a okolitý región. Záujem o Bratislavu dokázal aj fakt, že až 70 % z účastníkov túto možnosť využilo a predĺžilo svoj pobyt v Bratislave o famtrip. Svoje nadšenie zdieľali na sociálnych sieťach priamo počas konania eventu, aj vďaka tomu destinácia získala značnú vizibilitu cielenú na to správne publikum.

- Inzercia -
Ad image

Realizované s finančnou podporou Ministerstva cestovného ruchu a športu Slovenskej republiky.

Predchádzajúca stránka12

Mohlo by sa vám páčiť

ZA7HORAMI: Rozprávkové prázdniny klopú na dvere
Zimná sezóna v Jasnej odštartovala
Lyžiarske rekordy zimnej sezóny 2023/24
HORECA Summit 2023 bol o tom, ako to (ne)zvládame
Vo vedení Slovakia Travel opäť nastala zmena
OZNAČENÉ:BratislavaBratislava Tourist BoardBreak the ice forumGrand Hotel River ParkMICERudolf Križan
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Lea Lisá
Autorka je externá spolupracovníčka redakcie.
Predchádzajúci článok Skvelý manažér z večera do rána? Tak to nefunguje
Nasledujúci článok Pozvánka na preteky, cyklodreziny na Horehroní štartujú sezónu
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

Hotely

Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente

red.
red.
5. augusta 2025
Letná sezóna 2025: Návštevnosť rastie, no výzvy pretrvávajú
Slovensko patrí medzi geotermálne veľmoci Európy
NÁBYTOK ŠPECIÁLNE KONCIPOVANÝ PRE SEGMENT HORECA
Ako premeniť dovolenku na Slovensku na zážitok konkurujúci moru
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta