Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Hotelieri predstavili študentom udržateľnosť v hotelierstve
    27. novembra 2025
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Kaskády zrejú ako víno. 20 rokov oslávili komorne
    10. októbra 2025
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Vianoce v Dubaji – otvorená náruč rozmanitosti
    4. decembra 2025
    Ciel Dubai Marina: Najvyšší hotel sveta otvoril svoje brány
    28. novembra 2025
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    Ktoré sú TOP slovenské hotely podľa World Travel Awards 2025?
    2. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
  • O nás
  • HOTEL MarketplaceNOVÉ
Čítanie: Od nákupov k partnerstvu: Cesta potravín v Čataji do siete Môj obchod
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • HOTEL MarketplaceNové
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Dodávatelia > Hotel > Od nákupov k partnerstvu: Cesta potravín v Čataji do siete Môj obchod
DodávateliaHotelReštaurácia

Od nákupov k partnerstvu: Cesta potravín v Čataji do siete Môj obchod

PR
PR
Uverejnené: 5. decembra 2025
5 min. čítania
Zdieľať

S podnikaním začínali doma – šili posteľnú bielizeň a vyrábali perové paplóny. Neskôr otvorili predajne obuvi, textilu a postupne aj obchod s potravinami. Dnes zúročujú vyše 30 rokov skúseností v prevádzke, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou každodenného života v obci Čataj. Ich cesta je zároveň príbehom METRO – ich dlhoročného partnera, ktorý na Slovensku pôsobí už 25 rokov.

Od výšiviek  k obchodu so všetkým, čo ľudia potrebujú

Podnikanie manželov Brigantovcov sa začalo v roku 1989. V období, keď sa mnohí iba rozhliadali po nových možnostiach, Brigantovci sa odvážne pustili do vlastného biznisu. „Najprv sme vyrábali paplóny a posteľnú bielizeň. Vyrábala ich celá naša rodina, doma. Postupne sme začali predávať aj textil, obuv a prerobili sme si časť budovy na obchod, kde sme predávali – a stále predávame – potraviny,“ spomína majiteľka potravín Môj obchod Potraviny Brigant v Čataji, Katarína Brigantová.

V tom období sa podnikalo jednoduchšie – konkurencia bola menšia, zákazníci verní a vzťahy osobné. Časom však na trh prišli veľkí hráči a mnohé malé predajne museli zatvoriť. Brigantovci však zostali a ich obchod si udržal svoju pozíciu. Dnes sú v obci Čataj jedinou predajňou potravín. 

„Sme síce jediným obchodom v obci, ale aj to prináša svoje výzvy. Ľudia pracujú v meste a často nakupujú tam.  Zákazníci sú dnes náročnejší, no keď im človek načúva a vie im ponúknuť to, čo potrebujú, vie si ich udržať,“ hovorí majiteľka potravín. Výhodou ich predajne zostal individuálny prístup a čerstvý tovar. Obchod slúži celej obci a stal sa prirodzenou súčasťou každodenného života miestnych.

Partnerstvo, ktoré trvá desaťročia

Brigantovci patria k dlhoročným zákazníkom METRO. Po skúsenostiach s veľkoskladmi v Bratislave pre nich prinieslo METRO novú úroveň pohodlia – široký a stabilný sortiment, férové ceny a možnosť vyriešiť všetko na jednom mieste. Aj po rokoch tak ostáva METRO ich hlavnou zásobovacou základňou.

„V METRO nakupujeme prakticky všetok tovar – od mliečnych a mäsových výrobkov, nápojov, až po trvanlivé potraviny,“ hovorí Katarína Brigantová. Nakupujú osobne, dva až trikrát týždenne. Vážia si, že v METRO nájdu kompletný sortiment a stabilnú kvalitu, ktorú ich zákazníci poznajú. „Musím povedať, že sa vždy teším na nákupy do METRO – rada sa prechádzam po predajni, objavujem nové produkty, ktoré môžem predstaviť aj svojim zákazníkom,“ dodáva. Brigantovci si vážia, že v METRO nájdu kompletný sortiment a stabilnú kvalitu, ktorú ich zákazníci poznajú.

Z nákupov k partnerstvu

Po rokoch pravidelných nákupov v METRO urobili prirodzený krok a pridali sa do franšízy Môj obchod – siete, ktorá spája viac než 660 lokálnych predajní po celom Slovensku. Pre čatajské potraviny to znamenalo posun vpred aj novú energiu.

„METRO ma oslovilo s ponukou zapojiť sa do siete Môj obchod a povedala som si, že to má zmysel. Som rada, že môžem byť súčasťou siete, ktorá pomáha malým a nezávislým predajniam po celom Slovensku – vďaka jednotnej značke, marketingovej podpore, výhodným nákupným podmienkam aj odbornému poradenstvu. To všetko nám uľahčuje prácu a pomáha udržať sa na trhu. A veľkým prínosom je aj to, že zákazníci sa z pravidelných letákov dozvedia o výhodných ponukách a dobrých cenách. Ľudia ich radi sledujú a často prídu práve kvôli nim,“ hovorí majiteľka potravín.

Foto: METRO – Potraviny Brigant

Pre zákazníkov je tak Môj obchod Potraviny Brigant v Čataji miestom, kde nájdu čerstvé a overené produkty a prozákaznícky prístup, pre predajňu zasa zrozumiteľný systém akcií a plánovania sortimentu.

„Pre menšie obchody je to významná pomoc – Môj obchod im dáva možnosť rozvíjať sa, efektívnejšie plánovať a zároveň zostať verní svojmu osobnému prístupu k svojim zákazníkom,“  hovorí generálny riaditeľ METRO Romain Vincent.

Komplexnosť, na ktorú sa dá spoľahnúť

Pre majiteľku potravín je METRO synonymom komplexnosti –  je to miesto, kde nájde všetko, čo potrebuje pre svoj obchod. Vníma, že METRO sa mení spolu s trhom – rozširuje služby, digitalizuje procesy, no stále zostáva spoľahlivým partnerom pre malých obchodníkov. „Prajem spoločnosti METRO, aby tu bolo aj o ďalších 25 rokov. Aby mali aj v budúcnosti taký ústretový personál, ako doteraz,“ uzatvára Katarína Brigantová.

Foto: METRO – Potraviny Brigant

Vedeli ste, že Môj obchod:

– je franšíza spoločnosti METRO,

– je medzinárodne úspešný koncept maloformátovej predajne,

– vo svete združuje asi 8000 predajní,

– na Slovensku pôsobí od roku 2012 a má viac ako 660 obchodov.

Môj obchod franšízantom poskytuje:

– know-how, dlhoročné skúsenosti a overený systém riadenia maloobchodu,

– marketingovú podporu a akciové letáky,

– odborné poradenstvo a výhodné nákupné podmienky, aby dokázali lepšie konkurovať aj veľkým reťazcom.

Mohlo by sa vám páčiť

Vybavenie hotela s príbehom. Bohéme Collection vstupuje na Slovensko
Využite medzisezónu na renováciu hotelového interiéru
Legálne komerčné vysielanie pre hotely a autorský zákon
Lámeme hotelové tabu alebo poznaj svojho nepriateľa
NÁBYTOK ŠPECIÁLNE KONCIPOVANÝ PRE SEGMENT HORECA
OZNAČENÉ:METRO
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Foto: Martinky Do rozvoja horských stredísk investovali pred sezónou milióny eur
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

DodávateliaHotelReštaurácia

Od nákupov k partnerstvu: Cesta potravín v Čataji do siete Môj obchod

PR
PR
5. decembra 2025
Do rozvoja horských stredísk investovali pred sezónou milióny eur
Vianoce v Dubaji – otvorená náruč rozmanitosti
Spätná väzba. Ako pomáhať ľuďom zlepšovať sa bez toho, aby sme ich urážali?
Najväčšie lyžiarske stredisko na Slovensku Jasná otvorilo svoje brány

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta