Čaká vás po sezóne rekonštrukcia hotela? Potom vám príde vhod 7 praktických tipov ako si užiť nielen vytúžený cieľ, ale aj cestu k nemu.
Už istý čas sa zaoberám kompletnými, ale aj budget friendly rekonštrukciami hotelov a gastronomických prevádzok. Pri oboch typoch rekonštrukcií sa pri majiteľoch a prevádzkaroch stretávam s obavami. Dôvodom je finančná a časová náročnosť, ale aj ich vlastná neskúsenosť v tejto oblasti.
Rozhodla som sa preto podeliť s vami o pár najdôležitejších bodov, ktoré som počas môjho „rekonštruovania“ nazbierala.
1. Bez jasnej vízie vzniká „mačkopes prevádzka“
Rekonštrukcia a transformácia vašej prevádzky začína víziou.
Dnes hostia predovšetkým vyhľadávajú príbehy a zážitky. Aby ich u vás našli, na to potrebujete mať jasnú víziu. Nechajte sa unášať na vlnách fantázie a zamyslite sa, ako by sa mali hostia u vás cítiť. Zapojte celý tým a brainstormujte, aká by mala byt atmosféra, dekorácie, štýl, príbeh… Čím živší je vaša vízia, tým je jednoduchšie ju uchopiť. Pre tých, čo na víziu nemajú čas, existujú brandové a marketingové agentúry, ktoré ju vypracujú od A po Z a vdýchnu vášmu objektu dušu.
Tento bod sa častokrát podceňuje a vynecháva. Následne vzniká „mačkopes prevádzka“, ktorá negeneruje dostatočné tržby, pretože sa hosť necíti príjemne a odmieta sa vracať.