Štatistiky reklám ukazujú, že na zaujatie zákazníka máme čoraz menej času. Hranica sa znížila pod jednu sekundu. Čo hotelierom pomôže?
Bannery už nestačia. Využívajte pri tvorbe reklám krátke video formáty Reels a Stories, ktoré ponúka Instagram aj Facebook. Ako na to a ďalšie novinky, ktoré vám pomôžu zlepšiť výkon vášho biznisu, si prečítate v našom prehľade.
Stories a Reels si ľudia obľúbili, venujte mu pozornosť
Ako odprezentovať obľúbenú destináciu? Klasický banner už nie je natoľko pútavý. Reels je formát, ktorý má dynamiku. Ukážte v pár sekundách to najlepšie, čo čaká dovolenkárov. Video musí byť rýchle, dynamické a z prvej sekundy musí každý vedieť, o čo ide. Znie to jednoducho, ale je to celkom náročné na tvorbu.
Prezentujte sa cez Reels
Cez Reels dokážete predstaviť novinky vo vašom jedálnom lístku či zverejniť ponuku na pekný eventový priestor. Tento formát je momentálne populárny. Pri tvorbe videí sa inšpirujte od najlepších na sociálnej sieti Tik-Tok. Toto je miesto, kde so zlým videom neuspejete.
Google zvýšil dôraz na autoritu tvorcov obsahu. Posunie vás na vyššie pozície
Práca s kľúčovými slovami a frázami pre vyhľadávače zostáva ešte stále jedným z dôležitých faktorov. Ale Google nedávno prišiel s novinkou. Zvyšuje dôraz na kvalitu obsahu, jeho dôveryhodnosť a autoritatívnosť.
Znamená to, že ak pripravujete materiálny na webovú stránku o rôznych destináciách či iných zaujímavostiach, musí byť text originálny. Nikdy nie skopírovaný.
Pozor na fakty: Odbornosť textu je pre Google dôležitá
Google pri hodnotení a zaradení do organického vyhľadávania posudzuje odbornosť textu, jeho prínos pre vyhľadávajúceho a dôveryhodnosť.
Pre zvýšenie dôveryhodnosti odporúča zamerať sa na zmienky na relevantných stránkach, získavať recenzie v Google My Business, či dostať aj recenzie tretích strán.
Optimálny prípad je, ak má tvorca obsahu pod svojim textom uvedené aj svoje meno – ako autor článku. Google do hodnotenia berie tiež rôzne recenzie či odkazy, ktoré umožňujú čitateľovi overiť si fakty.
Toto sú horúce tipy od Google na získanie vyšších pozícií vo vyhľadávači.
Aké možnosti platby majú vaši zákazníci na webstránke?
Segment hotelierstvo a cestovanie smeruje čoraz viac k okamžitým platbám za služby ako rezervácia izby či kúpa dovolenkového pobytu.
Tlak na individuálny prístup k zákazníkovi je obrovský. Ak využijete príležitosť, môžete mu prispôsobiť obsah stránky a výber ponuky tak, aby bol spokojný. Vtedy sa rozhoduje veľmi ľahko a rýchlo pre rezerváciu s okamžitou platbou.
Novinka v technológiách prinesie koniec vyčkávaniu na úhradu. Mierny prevrat v online spôsobí hotelom možnosť okamžitej úhrady prostredníctvom NFTs (non-fungible tokens).
Čo môžeme očakávať od tokenov?
Využívanie tokenov posilňuje dynamiku nákupných rozhodnutí klienta. V danom momente, kedy túži po zvolenej destinácii, si ju dokáže nielen rezervovať, ale tiež celú bezpečne uhradiť. Odpadáva tak proces ďalšieho rozhodovania sa a vy neprídete o klienta.
Vďaka tokenom budete mať celý proces pod kontrolou:
- Voľné izby a obsadenosť
- Zrealizované platby
- Sledovanie batožiny zákazníka
- GPS poloha
Zákazník získava istotu, že celý jeho dovolenkový čas – od zakúpenia pobytu až po návrat je bezpečný a pod dohľadom. Pre cestovné agentúry je to zase priestor na odlíšenie sa od konkurencie.
Zavedenie tejto novinky by malo priniesť vyššiu spokojnosť klientov a otvára priestor pre budovanie vernostných programov.
Chuťovka
Instagram testuje možnosť pridávania viacerých URL adries do BIO. Zatiaľ nie je známe, koľko ich umožní pridať. I tak to bude lepšie ako doteraz, kedy sme vedeli umiestniť len jednu URL. Očakávame, že zmena prinesie lepšie výsledky v návštevnosti stránok.
Autor: Veronika