Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
    Top 10 hotel openings 2025
    9. februára 2025
  • O nás
Čítanie: Týmto vchodom prechádzajú najlepší zamestnanci na svete
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Personál/Osobný rozvoj > Týmto vchodom prechádzajú najlepší zamestnanci na svete
Personál/Osobný rozvoj

Týmto vchodom prechádzajú najlepší zamestnanci na svete

Simoneta Vargová
Simoneta Vargová
Uverejnené: 26. septembra 2023
3 min. čítania
Zdieľať

Možno vás to prekvapí, ale vstupný priestor pre vašich zamestnancov je obrovský motivátor prečo pracovať pre váš hotel. A nemusíte dávať práve červený koberec, aby sa ľudia cítili dôležito…

Pozrite sa na váš zamestnanecký vchod. Čo vidíte? Biele prázdne steny, staré police, len nejaké bezpečnostné plagáty určené zamestnancom alebo starý kútik na sedenie bez dekorácie?

- Inzercia-
Ad image

Viete, že dizajn vchodu pre zamestnancov má vplyv na vytváranie pozitívneho a motivujúceho pracovného prostredia? Vaši ľudia ním prechádzajú minimálne dvakrát denne. Je to dostatočný dôvod na to, aby ste sa s ním zaoberali.

Ponúkame vám niekoľko myšlienok, ako navrhnúť vstup pre zamestnancov, tak, aby vzbudil hrdosť medzi vašimi zamestnancami. Prepracované vstupné priestory môžu vo veľkej miere prispieť k tomu, aby sa cítili cenení a motivovaní pracovať pre vašu spoločnosť.

Príjemná atmosféra

Uistite sa, že vstupný priestor je dobre udržiavaný, čistý a esteticky príjemný. Použite dizajnové prvky ako sú rastliny, umelecké diela a pohodlné sedenie, aby ste vytvorili príjemnú atmosféru.

- Inzercia -
Ad image

Firemný branding

Zakomponujte firemný branding hodnoty do dizajnu vchodu. Môže to zahŕňať používanie loga spoločnosti, vyhlásenia o poslaní a iných prvkov značky, ktoré zamestnancom pripomínajú identitu a účel organizácie. Napríklad, môžete napísať: Týmto vchodom prechádzajú tí najlepší zamestnanci na svete. Ako sa budú vaši zamestnanci cítiť, keď to budú každé ráno čítať?

Uznanie zamestnancov

Použite vstupný priestor na uznanie a oslavu úspechov zamestnancov. Ukážte ocenenia, vyznamenania a vyznamenania zamestnancov mesiaca, ich výnimočné úspechy, alebo aby ste uznali a ocenili príspevky svojho tímu.

Personalizácia

Umožnite zamestnancom prispôsobiť si pracovný priestor vo vstupnej časti. Môže to zahŕňať menovky, fotografie alebo malé osobné predmety, vďaka ktorým sa budú cítiť viac prepojení so svojím pracoviskom.

Inšpiratívne správy

Ozdobte vchod motivačnými citátmi, príbehmi o úspechu spoločnosti alebo správami, ktoré inšpirujú a pripomínajú zamestnancom ciele a ambície spoločnosti.

Interaktívne prvky

Zvážte začlenenie interaktívnych prvkov, ako sú dotykové obrazovky alebo digitálne displeje, ktoré poskytujú informácie o histórii spoločnosti, kultúre a súčasných projektoch. To môže zaujať zamestnancov a vzbudiť ich záujem o organizáciu.

Spätná väzba zamestnancov

Povzbudzujte zamestnancov, aby poskytli spätnú väzbu na dizajn vchodu a atmosféru. Ich vstup môže pomôcť zabezpečiť, aby vstup odrážal ich preferencie a hodnoty.

Zapojenie do komunity

Zvýraznite zapojenie spoločnosti do miestnej komunity alebo akýchkoľvek charitatívnych iniciatív. To môže podporiť pocit hrdosti medzi zamestnancami, pretože vedia, že ich zamestnávateľ má pozitívny vplyv aj mimo pracoviska.  

Udalosti pre zamestnancov

Vstupný priestor používajte na organizovanie zamestnaneckých podujatí, ako sú uvítacie raňajky, teambuildingové aktivity alebo oslavy míľnikov a úspechov.

Zamestnanecký vchod by mal byť v súlade s kultúrou a hodnotami spoločnosti a mal by byť súčasťou širšej stratégie na zapojenie a udržanie zamestnancov. Vytvorením prívetivého a hrdého vstupu môžete prispieť k pozitívnejšej kultúre na pracovisku a zvýšiť morálku zamestnancov.

Mohlo by sa vám páčiť

7 jednoduchých krokov k motivujúcej spätnej väzbe
Každý deň môže byť úžasný. Vyskúšajte pozitívne ranné rituály
Nezatvárajte oči pred konfliktami
Stratégia prielomu – efektívne vyjednávanie v 5 krokoch
Môže mať hotelier – profesionál zlý deň?   
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Simoneta Vargová
Hotelová aj životná cesta Simony viedla z Bratislavy cez Prahu na Blízky Východ. Tam vzdelávala personál v rôznych krajinách, aby sa napokon usadila v kozmopolitnom Dubaji. Odtiaľ nám prináša inšpirácie a skúsenosti z atraktívnej destinácie s prepracovaným hotelovým sektorom. Špecializuje na kvalitu hotelových služieb a vzdelávanie hotelových lídrov.
Predchádzajúci článok Reakcia Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska na zistenia Finančnej správy
Nasledujúci článok Richard Blaško, F & B manažér Hotela Sheraton Bratislava: Vždy čakáme aj nečakané
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Pozvánka

Revolúcia v prístupe k hotelierstvu – prichádza HORECA KONFERENCIA 2025

PR
PR
12. mája 2025
Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
Norbert Longauer: Krízový manažment je umenie navigácie v búrke
Praktická maturita V.C v znamení Art of Taste
Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta