Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Perníkovú chalúpku s 3000 lentilkami uvidíte len vo Vysokých Tatrách
    24. decembra 2025
    Hotelieri predstavili študentom udržateľnosť v hotelierstve
    27. novembra 2025
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
    Kaskády zrejú ako víno. 20 rokov oslávili komorne
    10. októbra 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Vianoce v Dubaji – otvorená náruč rozmanitosti
    4. decembra 2025
    Ciel Dubai Marina: Najvyšší hotel sveta otvoril svoje brány
    28. novembra 2025
    Inšpirácia pre hotelierov. Ako premeniť lokalitu na zážitok
    7. novembra 2025
    Ktoré sú TOP slovenské hotely podľa World Travel Awards 2025?
    2. novembra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    26. októbra 2025
  • O nás
  • HOTEL MarketplaceNOVÉ
Čítanie: Neupratujte ako doma
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • HOTEL MarketplaceNové
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Housekeeping > Neupratujte ako doma
Housekeeping

Neupratujte ako doma

Iveta Pupišová
Iveta Pupišová
Uverejnené: 29. mája 2023
8 min. čítania
Zdieľať

Ako to teda má fungovať?

Hygienu zabezpečí jedine systém upratovania, nastavený do detailov, a to od začiatku. Už keď kupujeme závesy do zariadenia, musíme si u predajcu zistiť spôsob a požadovanú frekvenciu údržby. Niekde je potrebné prať závesy každý mesiac, niekde napríklad raz za tri roky, lebo sa udržiavajú vysávaním. Je na chyžnej, aby vedela vyhodnotiť tento čas a na tom, kto po nej kontroluje izby, je to o pocite. Po uprataní izby by chyžná ako poslednú bodku mala pár strekmi navoňať izbu vôňou, zjednocujúcou celý hotel.

Tak ako aróma, aj správne nastavená hudba v priestoroch hotela podporí náladu. Ak sa hotelier venuje zmyslovému marketingu, dokáže klientovi až o 30 % zlepšiť náladu a podporiť energiu.

- Inzercia -
Ad image

Ak v hoteloch vyššej kategórie počúvate rádio, svedčí to o tom, že manažment hotela tomu nevenoval pozornosť. K úspešnému ránu v hoteli pre hosťa okrem čerstvých raňajok, kvalitnej kávy, pozdravu personálu patrí aj primeraná hudba.

Foto: Unsplash/SnapByThree

Predchádzajúca stránka1234
Ako vyzerá uprataná hotelová izba? Predstavy sa môžu líšiť
Viete, aký hotel chce každý hosť? Predovšetkým čistý!
Lámeme hotelové tabu alebo poznaj svojho nepriateľa
10 tipov a rád pri výbere hotelovej kozmetiky
OZNAČENÉ:housekeeping
Zdieľajte tento článok
Facebook E-mail Tlačiť
Autor:Iveta Pupišová
Za nefungujúcimi procesmi často nachádza nefungujúce vzťahy, preto pre Hoteliera už roky píše o vzťahoch medzi zamestnancami, oddeleniami, majiteľmi a riaditeľmi, zamestnancami a klientmi. Nekompromisne a bez príkras poodhaľuje hotelový život „za oponou” do takej miery, že sa v článkoch nájde nejeden hotelier. Vo svojej Akadémii hoteliera je špecialistkou na tréning a mentoring hotelového personálu a mystery shopping.
Predchádzajúci článok Recenzie naše každodenné
Nasledujúci článok Raňajky ako zážitok
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

HotelyRegióny

Perníkovú chalúpku s 3000 lentilkami uvidíte len vo Vysokých Tatrách

TS
TS
24. decembra 2025
Zákon o evidencii tržieb – nová povinnosť od roku 2026
Rodinný biznis v Dunajskej Strede, ktorý rástol po boku METRO. Spája ich spoľahlivosť, rýchlosť a osobný prístup
Vysoké Tatry a lyžiarska sezóna
Vianoce na tanieri – tradične aj netradične

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3KPáči sa mi to
2.1KPin
1.3KSledovať
454Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta

Username or Email Address
Password

Stratili ste heslo?