Ako to teda má fungovať?
Hygienu zabezpečí jedine systém upratovania, nastavený do detailov, a to od začiatku. Už keď kupujeme závesy do zariadenia, musíme si u predajcu zistiť spôsob a požadovanú frekvenciu údržby. Niekde je potrebné prať závesy každý mesiac, niekde napríklad raz za tri roky, lebo sa udržiavajú vysávaním. Je na chyžnej, aby vedela vyhodnotiť tento čas a na tom, kto po nej kontroluje izby, je to o pocite. Po uprataní izby by chyžná ako poslednú bodku mala pár strekmi navoňať izbu vôňou, zjednocujúcou celý hotel.
Tak ako aróma, aj správne nastavená hudba v priestoroch hotela podporí náladu. Ak sa hotelier venuje zmyslovému marketingu, dokáže klientovi až o 30 % zlepšiť náladu a podporiť energiu.
Ak v hoteloch vyššej kategórie počúvate rádio, svedčí to o tom, že manažment hotela tomu nevenoval pozornosť. K úspešnému ránu v hoteli pre hosťa okrem čerstvých raňajok, kvalitnej kávy, pozdravu personálu patrí aj primeraná hudba.