Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    19. októbra 2025
    Kaskády zrejú ako víno. 20 rokov oslávili komorne
    10. októbra 2025
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Plánujete výlet? Spojte Londýn s gurmánskym dobrodružstvom!
    24. októbra 2025
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    19. októbra 2025
    Desatoro dubajského hotelového sveta, ktoré vás môže inšpirovať
    29. augusta 2025
    Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas
    11. augusta 2025
    White Donkey Hotel****
    Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
    25. júla 2025
  • O nás
Čítanie: Neupratujte ako doma
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Housekeeping > Neupratujte ako doma
Housekeeping

Neupratujte ako doma

Iveta Pupišová
Iveta Pupišová
Uverejnené: 29. mája 2023
8 min. čítania
Zdieľať

Ako to teda má fungovať?

Hygienu zabezpečí jedine systém upratovania, nastavený do detailov, a to od začiatku. Už keď kupujeme závesy do zariadenia, musíme si u predajcu zistiť spôsob a požadovanú frekvenciu údržby. Niekde je potrebné prať závesy každý mesiac, niekde napríklad raz za tri roky, lebo sa udržiavajú vysávaním. Je na chyžnej, aby vedela vyhodnotiť tento čas a na tom, kto po nej kontroluje izby, je to o pocite. Po uprataní izby by chyžná ako poslednú bodku mala pár strekmi navoňať izbu vôňou, zjednocujúcou celý hotel.

Tak ako aróma, aj správne nastavená hudba v priestoroch hotela podporí náladu. Ak sa hotelier venuje zmyslovému marketingu, dokáže klientovi až o 30 % zlepšiť náladu a podporiť energiu.

Ak v hoteloch vyššej kategórie počúvate rádio, svedčí to o tom, že manažment hotela tomu nevenoval pozornosť. K úspešnému ránu v hoteli pre hosťa okrem čerstvých raňajok, kvalitnej kávy, pozdravu personálu patrí aj primeraná hudba.

Foto: Unsplash/SnapByThree

Predchádzajúca stránka1234

Mohlo by sa vám páčiť

Ako vyzerá uprataná hotelová izba? Predstavy sa môžu líšiť
10 tipov a rád pri výbere hotelovej kozmetiky
Lámeme hotelové tabu alebo poznaj svojho nepriateľa
Viete, aký hotel chce každý hosť? Predovšetkým čistý!
OZNAČENÉ:housekeeping
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Iveta Pupišová
Za nefungujúcimi procesmi často nachádza nefungujúce vzťahy, preto pre Hoteliera už roky píše o vzťahoch medzi zamestnancami, oddeleniami, majiteľmi a riaditeľmi, zamestnancami a klientmi. Nekompromisne a bez príkras poodhaľuje hotelový život „za oponou” do takej miery, že sa v článkoch nájde nejeden hotelier. Vo svojej Akadémii hoteliera je špecialistkou na tréning a mentoring hotelového personálu a mystery shopping.
Predchádzajúci článok Recenzie naše každodenné
Nasledujúci článok Raňajky ako zážitok
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

GastroKonceptyZo sveta

Plánujete výlet? Spojte Londýn s gurmánskym dobrodružstvom!

Anna Gocoliaková
Anna Gocoliaková
24. októbra 2025
METRO prináša už 25 rokov všetko pre hotely a reštaurácie pod jednou strechou
Izraelskí touroperátori objavujú Slovensko ako bezpečnú a atraktívnu destináciu
České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
Letisko Košice zaznamenalo najúspešnejší september vo svojej histórii

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta