Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Najnovšie správy
Fungujete „pocitovo“? Je aj jednoduchšia cesta
Manažment
Čo najviac chutí šéfkuchárom? Budete prekvapení!
Gastro
Generálny riaditeľ hotela Rudolf Križan privítal Ursulu von der Leyen
Grand Hotel River Park hostil Globsec
Aktuality Hotely
Raňajky ako zážitok
Gastro Koncepty
Neupratujte ako doma
Housekeeping
Aa
  • Aktuality
  • Téma
    • Ekonomika
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
    TémaZobraziť viac
    Fungujete „pocitovo“? Je aj jednoduchšia cesta
    5. júna 2023
    Neupratujte ako doma
    29. mája 2023
    Najlepšie saunové rituály majú v Bešeňovej
    23. mája 2023
    Už nikdy viac „v našom hotely…“
    22. mája 2023
    Čím aktuálne žijú hotelieri?
    17. mája 2023
  • Rozhovory
    RozhovoryZobraziť viac
    Erika Matwij
    Naozaj sa najhoršie podniká s rodinou?
    25. mája 2023
    Marek Harbuľák pomenúva výzvy hotelierstva
    6. apríla 2023
    Lukáš Špilák: Túžil robiť raňajkového čašníka, dnes riadi luxusný hotel
    29. marca 2023
    Jaroslav Kubaľa: Rád nechám ľudí „zahviezdiť“
    13. januára 2023
    Juraj Marko: Nachádzame cesty, ako napredovať
    7. decembra 2022
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Generálny riaditeľ hotela Rudolf Križan privítal Ursulu von der Leyen
    Grand Hotel River Park hostil Globsec
    2. júna 2023
    Recenzie naše každodenné
    26. mája 2023
    Aj pohostinnosť má svoje hranice
    19. mája 2023
    Zákulisie hotelov
    Život je zmena
    12. mája 2023
    Mestské hotely BHP s novým vedením
    11. mája 2023
  • Gastro
    GastroZobraziť viac
    Čo najviac chutí šéfkuchárom? Budete prekvapení!
    3. júna 2023
    Raňajky ako zážitok
    1. júna 2023
    Petícia za spravodlivú DPH
    24. mája 2023
    Mirror Bar
    Mirror Hospitality Expo 2023
    18. mája 2023
    Viete správne prestierať?
    17. mája 2023
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Libanon je nádherná, ale akoby prekliata krajina
    20. mája 2023
    Jordánsko, Wadi Rum
    23
    Blízka exotika s letenkou za stovku. Ale pozor, je návyková!
    22. apríla 2023
    Lifestylové hotely
    16. apríla 2023
    Hotelovým svetom
    14. apríla 2023
    Slovák si na dovolenke dopraje
    23. marca 2023
  • O nás
Čítanie: Recenzie naše každodenné
Zdieľať
Aa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Aktuality
  • Téma
  • Hotely
  • Rozhovory
  • Zo sveta
  • Gastro
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Aktuality > Hotely > Komentáre > Recenzie naše každodenné
HotelyKomentáre

Recenzie naše každodenné

L. A.
L. A. Uverejnené: 26. mája 2023
7 min. čítania
Recenzie naše každodenné
Zdieľať

V posledných rokoch nám k našim klasickým povinnostiam pribudla jedna „lahôdka“ –monitorovanie internetových recenzií a odpovedanie na ne.

Kto mal to šťastie zažiť túto bohumilú činnosť vie, že okrem patričnej slovnej zásoby, potrebuje hlavne božskú trpezlivosť a nervy zo železa.

Veľakrát v minulosti som sa vyventilovala na sociálnych sieťach… Taký zúfalý výkrik do tmy z bezmocnosti. Inak sa nedá reagovať na klientku, ktorá sa v recenzii sťažuje, že hotel je v hlučnom prostredí a nemohla mať otvorené okno, ale prekáža jej aj to, že nemáme balkóny… Well, na tom balkóne by jej asi ten hluk nevadil. Alebo recenzia, pozor… Krásny hotel, skvelé raňajky, ochotný personál, ale z takej slovanskej skromnosti nedám viac ako 80 %, veď vždy sa nájde niečo, čo zlepšiť. Prípadne môj vlastný bratranec, ktorý ma prišiel navštíviť do zahraničia a naraz zbadám na FB jeho 4* hodnotenie… Na moju, nie úplne pokojnú a tichú otázku, či mu mám zbaliť kufre a pôjde si hľadať lepší hotel, mi vystrašený vysvetľuje, že veď predsa „môj” hotel má iba 4* tak nevedel, že má dať 5🤦🏼‍♀️

Ľudia píšu na net hlúposti, lebo si neuvedomujú, že internet nie je Večerník, ktorým na druhý deň vystelú smetný kôš. Dnes sa ešte pousmejeme nad niekým, kto nechal hodnotenie, že bolo všetko ok, ale v októbri, keď je v noci vonku 5 stupňov, nám nefungovala klimatizácia. Nie vzduchotechnika, klimatizácia. Kto mohol tušiť, že nás navštívi jej veličenstvo snehová kráľovná a bude jej v októbrovej Bratislave tak neznesiteľne horúco, že hotel ohodnotí iba na 20 %… Kým je tam ešte ten text, budiž, urobíte si mienku, ale po čase ten text vytlačia novšie texty a navždy ostane iba tých 20 %….číslo, ktoré ťahá dole celkový priemer… Laikov netrápi, že hodnotenie menej ako 85 % je považované za negatívne a môže sa stať, že personál „vďaka” tomu nedostane bonusy… A nie, nie vždy je v právomoci riaditeľa to zmeniť.

- Inzercia -
Ad image

To bolo pred covidom.

Po covide som sa celá šťastná vrhla na recenzie nových hostí, konečne žijeme, konečne robota… a mala som pocit, že počas leta 2022 sa u nás postupne ubytovalo kompletné vedenie hotelovej asociácie Poľska a hodnotenie vzali seriózne. Nikdy, naozaj nikdy predtým som nemala pod strechou toľko znalcov hotelových štandardov, ako to leto. Takmer všetci vo svojich hodnoteniach veľmi detailne popisovali rozlohu izby, to, či podľa nich vybavenie izby zodpovedá počtu hviezdičiek, umiestnenie elektrických zásuviek v izbe, aj tlak vody v sprche. A všetci nezabudli napísať, že oni cestujú veľmi veľa a poznajú svet (na čo mi môj poľský kolega povedal, že to znamená, že boli raz v Hurghade). Jedna pani bola mimoriadne pohoršená trávou vyrastajúcou pomedzi zámkovú dlažbu na parkovisku…. Fuj, toľká nehoráznosť, čo sme vlastne robili to obdobie, čo sme boli zavretí, sme si to mohli dať do poriadku. Nuž, milá pani, my sme robili všetko možné, aby sme prežili a záhradník naozaj nebol na vrchu môjho zoznamu… Zloba a nezmyselná detailnosť pocovidových hodnotení spôsobila, že som na ne na čas prestala odpovedať. 

Z času na čas som sa nadýchla a masírovaná periodickým pripomínaním z centrály som ich otvorila… Jedna, druhá, všetko OK a potom vždy prišla tá jedna, po ktorej mi navreli žily na krku a musela som vypnúť počítač a ísť preč.

Za každou negatívnou poznámkou som videla tie týždne a mesiace, keď sme strážili hotel počas lockdownov. Nemali sme na to, aby sme platili ochranku, tak sa nás tam jednoducho pár nasťahovalo a striedali sme sa v strážení. Spomenula som si na všetky tie mesiace, keď som si nebola istá z čoho zaplatíme šeky a ako ma moji ľudia vtedy podporili, pomáhali sme si navzájom, lebo všetci ten hotel milujeme a chceli sme ho podržať….a potom vám napíše pán z Talianska, že v horšom hoteli nikdy nespal, všade špina, úbohé raňajky a otrasný personál… áno, presne ten Talian, ktorému ste dali zaplatiť pokutu, lebo fajčil na nefajčiarskej izbe! A povedal si, ja vám to osladím!

- Inzercia-
Ad image

Alebo pani, ktorá sa pri bare sťažuje, že je to nehoráznosť účtovať za vodu. A ja mám pred očami tmu od jedu, lebo viem ako veľmi sa všetci snažíme a to obdobie, ktoré nás položilo na kolená z ľudí urobilo nemilosrdných kritikov. Tak som sa zhlboka nadýchla a odpísala Talianovi pekne od srdca. Áno, dostala som sa do štádia, keď na nepríjemné recenzie neodpovedám servilnými frázami, ale dávam zľahka sarkastické vysvetlenia, v ktorých si nedávam servítku pred ústa. 

Všetci máme rezervy, drobnosti, ktoré sa dajú vychytať a sme si toho vedomí. Ale jedno hviezdičkové hodnotenia, kde je komplet všetko zle, patria do kategórie facebookovských trollov a žiadna zmysluplná zmena z nich nevzíde. Pani pri bare som tiež poradila, že vodu zadarmo môže pokojne mať aj u nás… Keď si prinesie pohárik a načapuje si ju na toaletách. V bare totiž neplatí ani tak za vodu, ako za to, že ju niekto naberie do čistého poháru, prinesie jej ju, a aj po nej ten pohár odnesie a umyje. Za to treba platiť…

Vždy, keď som v spoločnosti hotelierov, pokúšam sa presadiť, aby sme mali svoju vlastnú platformu, kde budeme my hodnotiť hostí… pred checkinom by sme si vyhľadali hostí v systéme a aspoň by sme vedeli, na čo sa pripraviť😉

Mohlo by sa vám páčiť

Grand Hotel River Park hostil Globsec

Aj pohostinnosť má svoje hranice

Život je zmena

Mestské hotely BHP s novým vedením

HORECA Summit 2023 bol o tom, ako to (ne)zvládame

OZNAČENÉ: hotelieri, hotelový život, názor
L. A. 26. mája 2023
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Bešeňová Liptov pestrý ako vlkolínske domy
Nasledujúci článok Neupratujte ako doma
Zanechať komentár

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať
- Inzercia-
Ad image
Obľúbené z nových
Manažment

Fungujete „pocitovo“? Je aj jednoduchšia cesta

Iveta Pupišová Iveta Pupišová 5. júna 2023
Raňajky ako zážitok
Čo najviac chutí šéfkuchárom? Budete prekvapení!
Grand Hotel River Park hostil Globsec
- Inzercia-
Ad image

Mohlo by sa vám páčiť

Generálny riaditeľ hotela Rudolf Križan privítal Ursulu von der Leyen
AktualityHotely

Grand Hotel River Park hostil Globsec

2. júna 2023
HotelyKomentáre

Aj pohostinnosť má svoje hranice

19. mája 2023
Zákulisie hotelov
HotelyKomentáre

Život je zmena

12. mája 2023
AktualityHotelyKto? Kde?

Mestské hotely BHP s novým vedením

11. mája 2023

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov

© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.

Odstránené zo zoznamu na čítanie

Vrátiť
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta

Stratili ste heslo?