Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
    Top 10 hotel openings 2025
    9. februára 2025
  • O nás
Čítanie: Tomáš Sokologorský: Čo ma posúva ako hoteliera
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Osobnosti > Čo ma posúva ako hoteliera > Tomáš Sokologorský: Čo ma posúva ako hoteliera
Čo ma posúva ako hotelieraOsobnosti

Tomáš Sokologorský: Čo ma posúva ako hoteliera

red.
red.
Uverejnené: 24. októbra 2023
3 min. čítania
Zdieľať

Hotelový svet bol pre neho od mladosti prácou snov, na hotelových zamestnancov sa ako študent pozeral ako na najšťastnejších ľudí na svete. Fascinovalo ho najmä fungovanie veľkých hotelov a rezortov. K manažérom hotelov vzhliadal s obrovskou úctou, dnes je jedným z nich. Unikátny zámocký Grand Hotel Vígľaš**** vedie už osem rokov a vášeň pre hotelierstvo ho stále neopúšťa.

Hovorí sa, že priemerná dĺžka pracovného pomeru na manažérskej pozícii by mala byť 5 rokov. Najmä kvôli tomu, že prvé výsledky vlastnej práce je možné spozorovať až po 1 – 2 rokoch (ak nehovoríme o krízovom manažmente). A tiež preto, že po dlhom čase na jednej prevádzke prichádza „prevádzková slepota“. Vtedy človek nevidí a prehliada veci, ktoré by prehliadať nemal. Aj keď s predchádzajúcim tvrdením sčasti súhlasím tak verím, že ak človeka práca baví a napĺňa, má stále čo ponúknuť – či už hosťom alebo prevádzke.

- Inzercia-
Ad image

Čo mám na práci hoteliera rád a v čom ma posúva?

Na práci v hoteli milujem kontakt s ľuďmi. Či už je to smerom von (s hosťami a dodávateľmi) alebo smerom dnu (so zamestnancami). Človek má možnosť spoznať nespočetné množstvo ľudí z rôznych oblastí a absolvovať stovky hodín rozhovorov. Je na každom čo si z nich odnesie a ako ho ovplyvnia. Môžete byť pozitívne namotivovaný do ďalšej práce alebo vyčerpaný ako po maratóne…

Mám rád rôznorodosť, ktorú táto práca ponúka. Vyhovuje mi, že žiadny deň v hotelovej prevádzke nie je rovnaký alebo podobný. Stále dokáže niečím prekvapiť v pozitívnom, ale aj negatívnom zmysle. Niekedy má človek pocit, že mu „ide karta“ a do čoho sa pustí, to sa podarí. A inokedy prídu dni alebo situácie, že má chuť buchnúť dverami a ísť preč ďaleko od civilizácie. Kto pracuje alebo niekedy pracoval v hoteli vie, o čom hovorím… 😊

- Inzercia -
Ad image

Práca v tomto biznise je náročná, miestami extrémne stresujúca. Treba sa obrniť veľkou dávkou odolnosti a pevnými nervami. Kto však vydrží, výsledky zaručene prídu v rôznych formách.

Najkrajší výsledok, aký môže hotelier dostať je pozitívna spätná väzba. Nie je nič krajšie ako keď vám hosť po pobyte, svadbe či evente povie, že ste mu pripravili nezabudnuteľný zážitok a že sa už nevie dočkať ďalšej návštevy.  A to je to, čo ma ako hoteliera posúva najviac.

Spätná väzba môže prichádzať v rôznych podobách. V podobe ekonomických výsledkov, hodnotenia od majiteľov, zamestnancov, rodiny či blízkych priateľov a, samozrejme, od hostí. Nesmierne ma teší a posúva nielen spätná väzba od hostí, ale aj od kolegov. Či už priama – vyslovená, alebo taká, ktorá sa  prejaví nadšením kolegov, ich kvalitnou prácou, dobrými vzťahmi na pracovisku. Veľmi ma posúva keď vidím, ako sa posúvajú naši zamestnanci a práca ich baví. Ako sa zlepšujú v tom, s čím kedysi zápasili, keď sami prichádzajú z novými kreatívnymi nápadmi a riešeniami. Tie sa zasa v hotelovom kolobehu života pretavia do skvelej spätnej väzby od hostí. A tá je pre nás hotelierov a hotelových zamestnancov oceňujúcim aplauzom, životabudičom a jedným z dôvodov, prečo máme tento hotelový život radi.

Mohlo by sa vám páčiť

Ľubomír Šimko: Reklama, ktorá predáva
Naozaj sa najhoršie podniká s rodinou?
Richard Blaško, F & B manažér Hotela Sheraton Bratislava: Vždy čakáme aj nečakané
Rozwitha Bieber: V hotelierstve som sa naučila pokore aj číslam
Sylvia Holopová: Čo ma posúva ako hotelierku?
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Jesenný kurz revenue manažmentu III.
Nasledujúci článok V kategórii GRAND CHAMPION zvíťazil Simeon Tropic 14,7° Simeon, Piešťany. Ktoré remeselné pivo je najlepšie?
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Pozvánka

Revolúcia v prístupe k hotelierstvu – prichádza HORECA KONFERENCIA 2025

PR
PR
12. mája 2025
Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
Norbert Longauer: Krízový manažment je umenie navigácie v búrke
Praktická maturita V.C v znamení Art of Taste
Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta