Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
  • O nás
Čítanie: Čím aktuálne žijú hotelieri?
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Technológie > Čím aktuálne žijú hotelieri?
AktualityTechnológieTéma

Čím aktuálne žijú hotelieri?

red.
red.
Uverejnené: 17. mája 2023
7 min. čítania
Zdieľať

Michaela Pospiš, GM Apollo**** Hotel, Bratislava

Digitalizácia je pre nás veľmi dôležitá. Snažíme sa rozmýšľať dopredu a istým spôsobom si uľahčiť prácu a nápor na zamestnancov. K tomu nám pomáhajú aj inovácie v oblasti digitalizácie, snažíme sa ich sledovať a implementovať. Dôležitosť automatizácie pre zamestnancov, ktorí zostali v cestovnom ruchu je v tom, že im pomáha zvládať nápor hostí. Takže digitalizácia určite áno, ale v spojení s ľudskosťou a osobným prístupom, ktorý tam musí byť.

Michaela Pospiš, riaditeľka Apollo Hotela
Michaela Pospiš, riaditeľka Apollo**** Hotela

Aktuálne žijeme obrovským záujmom o naše služby, čo je zrejme momentálne všeobecná bratislavská skúsenosť, takže konečne zažívame to, čo sme tie tri roky chceli. Sme typický mestský hotel s výraznou korporátnou sezónou a stabilnou klientelou, 50 % hostí sú tí istí, ktorí boli pred koronou. Hostia požadujú kvalitné ubytovanie, dobrú kúpeľňu, posteľ, internet, rýchly servis na recepcii, veľmi kvalitné raňajky. Po nich odchádzajú do mesta a vracajú sa večer. S náporom dopytu, samozrejme, súvisí, zabezpečenie služieb na dostatočnej úrovni.

- Inzercia-
Ad image

Momentálne je pre celú Bratislavu najväčším problémom personálna otázka, zabezpečenie dostatočného množstva personálu na úrovni, ktorú požadujeme a chceme. To sa nám celkom dobre darí vďaka tomu, že máme aj v dnešných časoch pomerne nízku fluktuáciu. Myslím si, že to súvisí s niektorými krokmi, ktoré sme urobili v minulosti, v čase, keď prišla korona. Ako sme sa zachovali k zamestnancom, čo sme robili celé to obdobie, ktoré sme potrebovali len prežiť. Máme zamestnancov, ktorí vedia podržať firmu a my vieme podržať ich. Je to vzájomná spolupráca – mať ľudí, na ktorých sa môžem spoľahnúť a zároveň oni vedia, že robia v slušnej firme a môžu sa na ňu spoľahnúť.

Predchádzajúca stránka123Nasledujúca stránka

Mohlo by sa vám páčiť

Na Horehroní z rozprávky do rozprávky
Dávate (alebo dostávate) koncoročné odmeny?
Moderné odborné učebne pre budúcich profesionálov
Bystrická Vínšpacírka spojí 40 vinárov
Aká je vaša tohtoročná stratégia na dosiahnutie úspechu?
OZNAČENÉ:digitalizácia
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Rybárstvo ako bašta oddychu aj výborného jedla
Nasledujúci článok Mirror Bar Mirror Hospitality Expo 2023
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Pozvánka

Potrebujete zvýšiť obsadenosť v hoteli, penzióne či rezorte?

PR
PR
21. mája 2025
HORECA Konferencia 2025 priniesla transformáciu aj rovnováhu
Leo Cyrzyk, riaditeľ Grand Hotela River Park, Bratislava
Gastronomy Slovakia 2025
COFFEE CUP 2025: Mladí baristi predviedli symfóniu vôní
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta