Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
    Château Gbeľany: Záverečné skúšky, ktoré spájali generácie
    11. júla 2025
    Dáma v červenom. Lady in Red oslavuje 15 rokov
    7. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas
    11. augusta 2025
    White Donkey Hotel****
    Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
    25. júla 2025
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
  • O nás
Čítanie: Čím aktuálne žijú hotelieri?
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Technológie > Čím aktuálne žijú hotelieri?
AktualityTechnológieTéma

Čím aktuálne žijú hotelieri?

red.
red.
Uverejnené: 17. mája 2023
7 min. čítania
Zdieľať

Michaela Pospiš, GM Apollo**** Hotel, Bratislava

Digitalizácia je pre nás veľmi dôležitá. Snažíme sa rozmýšľať dopredu a istým spôsobom si uľahčiť prácu a nápor na zamestnancov. K tomu nám pomáhajú aj inovácie v oblasti digitalizácie, snažíme sa ich sledovať a implementovať. Dôležitosť automatizácie pre zamestnancov, ktorí zostali v cestovnom ruchu je v tom, že im pomáha zvládať nápor hostí. Takže digitalizácia určite áno, ale v spojení s ľudskosťou a osobným prístupom, ktorý tam musí byť.

Michaela Pospiš, riaditeľka Apollo Hotela
Michaela Pospiš, riaditeľka Apollo**** Hotela

Aktuálne žijeme obrovským záujmom o naše služby, čo je zrejme momentálne všeobecná bratislavská skúsenosť, takže konečne zažívame to, čo sme tie tri roky chceli. Sme typický mestský hotel s výraznou korporátnou sezónou a stabilnou klientelou, 50 % hostí sú tí istí, ktorí boli pred koronou. Hostia požadujú kvalitné ubytovanie, dobrú kúpeľňu, posteľ, internet, rýchly servis na recepcii, veľmi kvalitné raňajky. Po nich odchádzajú do mesta a vracajú sa večer. S náporom dopytu, samozrejme, súvisí, zabezpečenie služieb na dostatočnej úrovni.

- Inzercia-
Ad image

Momentálne je pre celú Bratislavu najväčším problémom personálna otázka, zabezpečenie dostatočného množstva personálu na úrovni, ktorú požadujeme a chceme. To sa nám celkom dobre darí vďaka tomu, že máme aj v dnešných časoch pomerne nízku fluktuáciu. Myslím si, že to súvisí s niektorými krokmi, ktoré sme urobili v minulosti, v čase, keď prišla korona. Ako sme sa zachovali k zamestnancom, čo sme robili celé to obdobie, ktoré sme potrebovali len prežiť. Máme zamestnancov, ktorí vedia podržať firmu a my vieme podržať ich. Je to vzájomná spolupráca – mať ľudí, na ktorých sa môžem spoľahnúť a zároveň oni vedia, že robia v slušnej firme a môžu sa na ňu spoľahnúť.

Predchádzajúca stránka123Nasledujúca stránka

Mohlo by sa vám páčiť

Lovebrand
Aprílové počasie potešilo lyžiarov v Jasnej aj v Tatrách
Novinka v Nízkych Tatrách – turistika so sprievodcom
Spoliehať sa len na naklikanú reklamu nestačí. Popracujte na kreatíve 
Branža požaduje systémové zmeny
OZNAČENÉ:digitalizácia
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Rybárstvo ako bašta oddychu aj výborného jedla
Nasledujúci článok Mirror Bar Mirror Hospitality Expo 2023
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

AktualityCestovný ruch

Bratislave pribudne 13 nových leteckých liniek

TS
TS
22. augusta 2025
Hľadá sa TOP hotelier Slovenska – štartuje súťaž Hotelier roka
Hotel plný dovolenkárov? Očakávajte aj nečakané a pripravte sa
Čím aktuálne žije hotelierka Alžbeta Abrahová?
Leto na tanieri je karnevalom chutí, farieb a vôní
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta