Servírovanie
Pre hotely od štyroch hviezdičiek platí, že fantázii sa medze nekladú. Či už je to live station s kuchárom, alebo čašníkom mixujúcim milk shake na želanie alebo čokoľvek iné, malo by byť zážitkom.
Servírovanie môže byť dôvodom, prečo si vás hostia zapamätajú, myslí si bývalý dlhoročný riaditeľ hotela a exprezident asociácie hotelierov Tomáš Ondrčka: „Ja si síce nepamätám, čo sa stalo včera, ale raňajky spred 11 rokov z hotela v Slovinsku si pamätám veľmi presne,“ a priblížil ich nasledovne: „Boli to klasické sieťové raňajky, ale v strede stola bol včelí plást, z ktorého stekal do misky med so všetkými prírodnými nečistotami a z neho si hostia mohli nabrať. Fantastická vec, wow efekt! Alebo v Írsku, v Dubline, som zažil raňajky, kde mali v ponuke 16 druhov džúsov vrátane slivkového. Viete si to predstaviť? Nikdy na to nezabudnem, lebo som to ešte nikde nevidel. Každý môže popremýšľať a spraviť na raňajkách niečo, čo si hosť zapamätá a o čom bude v súvislosti so svojim pobytom hovoriť. Touto cestou sa dá ísť pri rôznych produktoch.“