Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    TRI dekády nitrianskej ikony. Hotel Zlatý Kľúčik oslávil 30. narodeniny 
    2. júna 2025
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
  • O nás
Čítanie: Rozwitha Bieber: V hotelierstve som sa naučila pokore aj číslam
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Osobnosti > Čo ma posúva ako hoteliera > Rozwitha Bieber: V hotelierstve som sa naučila pokore aj číslam
Čo ma posúva ako hotelieraOsobnosti

Rozwitha Bieber: V hotelierstve som sa naučila pokore aj číslam

red.
red.
Uverejnené: 7. mája 2025
4 min. čítania
Zdieľať

V hotelierstve pôsobí už desiatky rokov a každá jej pracovná zastávka ju niekam posunula. Dnes Rozwitha Bieber na odborných kurzoch učí kolegov, ako správne balansovať medzi nákladmi a tržbami smerom k maximálnemu zisku, ktorý posúva podnikanie dopredu. Čo posúva vpred ju samotnú?

Moja hotelierska cesta sa začala v Hoteli Intercontinental v Berlíne. Nasledovalo Lipsko, Karlove Vary, Františkova a Mariánske Lázne – ešte počas štúdií. Každý z týchto hotelov ma niekam posunul. Prvú veľkú hotelovú skúsenosť som však zažila až v bratislavskom Holiday Inn, kde sa mi splnil sen. Začínala som na recepcii a postupne som sa posúvala ďalej.

- Inzercia-
Ad image

Som vďačná aj za skúsenosť s menšími nesieťovými hotelmi, ktoré majú svoju špecifickú a srdečnú atmosféru, napríklad Wellness hotel Park v Piešťanoch. Sieťové hotely ma naučili disciplíne, ctižiadostivosti a vysokému pracovnému nasadeniu, bez ktorého nedosiahnete líderstvo na trhu s dôrazom na výsledok. Pôsobila som  v Crowne Plaza, v Hoteli Yasmin v Košiciach.

Asi najviac som sa posunula ako hotelierka počas pôsobenia v DoubleTree by Hilton. Získala som možnosť zúčastňovať sa medzinárodných konferenciách, napríklad v Dubaji, Frankfurte, Istanbule a prešla som viacerými špecializovanými školeniami  v rámci Hilton siete. Stretla som tam veľa inšpiratívnych ľudí. Silným zážitkom bolo pre mňa stretnutie s prezidentom Hiltonu Christopherom Nassettom.

S Chrisom Nassettom, President & CEO HILTON

Čo ma vždy posúvalo? Moja pracovitosť, ctižiadostivosť a ochota sa neustále učiť. V hotelierstve som sa naučila pokore – pochopila som, že nič nezvládnem sama a najdôležitejšia je práca v tíme. Bola som prísna, možno až tvrdá, ale vďaka tomu sme mali dobré výsledky. Keď sa dnes pozerám na fotografie z minulosti, vidím, že sme boli s tímom  v mnohých veciach nadčasoví.

- Inzercia -
Ad image

Veľkým krokom vpred bola pre mňa aj moja vlastná reštaurácia – Divný Janko v centre Bratislavy. Gastro ma vždy lákalo, ale nikdy predtým som nemala priestor sa mu venovať naplno. Tu som sa naučila detailne vnímať náklady, toky financií najmä v reštauračnej časti, prácu s dodávateľmi. Pochopila som, že je dôležité vyberať si ľudí, ktorí vám musia emočne aj ľudsky sedieť – vtedy vytvoríte zážitok pre hostí. Sama som sa vo vlastnej reštaurácii posunula vpred. Nemám problém robiť čašníčku, ísť do veľkoobchodu na nákup, pracovať s dodávateľmi. Vo vlastnom biznise som sa presvedčila, že všetko treba dôkladne kontrolovať, pretože platí známe: dôveruj, ale preveruj.

Dnes sa venujem poradenstvu pre hotelových manažérov a majiteľov – zameriavam sa na náklady, tržby a zisk. Pretože práve zisk je to, čo dáva hotelu slobodu. Vediem kurzy, kde túto zručnosť učím ďalších kolegov. Okrem toho zastrešujem obchod pre významné hotely v zahraničí, kde odovzdávam svoje skúsenosti, no viem, že som ich získala vďaka tomu, že som nikdy neprestala pracovať. Ako sa hovorí – bez práce nie sú kvalitné koláče. (úsmev)

A kde vidím dnes príležitosť na posun? Možno, že staré hotelierstvo má stále čo ponúknuť mladým ľuďom, ktorí sa zameriavajú na rýchlosť. Ale stále platí, že na prvom mieste je starostlivosť o hosťa. Na to sa často zabúda.

Mohlo by sa vám páčiť

Ľubomír Šimko: Reklama, ktorá predáva
Hotelové inovácie alebo keď vám pomáha aj Paris Hilton
Radim Jančura, RegioJet Hotels: Idem vždy vlastnou cestou
Tomáš Sokologorský: Čo ma posúva ako hoteliera
Navštívili sme hotel Petra Sagana. Čím nás zaujal?
OZNAČENÉ:Hiltonhotelierka
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Aká je vaša tohtoročná stratégia na dosiahnutie úspechu?
Nasledujúci článok Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posledných 7 dní

Téma

Leto s deťmi aj bez. Ponuka nielen pre rodiny

Lea Lisá
Lea Lisá
18. júna 2025
Zážitkové golfové ihriská ako súčasť moderného hotelového konceptu
Mário Bajs: Som VYJEDNÁVAČ
KNIHY, ktoré umocnia zážitok z pobytu
Využite sociálne siete na zvýšenie počtu rezervácií 
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta