Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
    Top 10 hotel openings 2025
    9. februára 2025
  • O nás
Čítanie: Staň sa hotelierom
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Manažment > Staň sa hotelierom
AktualityManažmentPersonál/Osobný rozvojVzdelávanie

Staň sa hotelierom

red.
red.
Uverejnené: 28. marca 2023
3 min. čítania
Zdieľať

Benefity podľa vlastného výberu, kariérny rast, cestovanie po hoteloch medzinárodnej hotelovej siete za zamestnanecké ceny či dokonca dočasné ubytovanie. To všetko v súčasnosti ponúkajú hotelieri svojim novým aj súčasným zamestnancom.

Obsah
Rozvoj talentov aj zmysluplnosť práceKampaň zlepšuje imidž hotelierstva

Počas pandémie opustilo toto odvetvie niekoľko tisíc zamestnancov, ktorí sa už nevrátili. V segmente gastra a hotelierstva podľa údajov Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska (AHRS) momentálne stále chýba približne dvetisíc zamestnancov. Vylepšiť imidž hotelierstva a zároveň prilákať nových ľudí chce hotelová skupina Best Hotel Properties, a.s. (BHP) novou kampaňou Staň sa hotelierom.

- Inzercia-
Ad image

Rozvoj talentov aj zmysluplnosť práce

„Rozhodli sme sa kampaňou Staň sa hotelierom prilákať v postpandemickom období nových ľudí a tiež zlepšiť meno hotelierstva. Chceme prostredníctvom príbehov našich súčasných zamestnancov ukázať, aká pekná a zmysluplná môže byť práca v tomto odvetví,“ vysvetľuje Branislav Babík, predseda predstavenstva BHP. Dodáva, že práve BHP je silná a stabilná spoločnosť, ktorá svojich zamestnancov podporovala aj v ťažkých časoch pandémie.

Vítaní sú absolventi škôl, ale aj tí, ktorí si jednoducho hľadajú nové zamestnanie. „V kampani chceme záujemcom o prácu povedať, že ak majú chuť sa učiť, v hotelierstve môžu začať i bez akejkoľvek praxe. Vďaka nášmu programu rozvoja talentov, ktorý vedú profesionáli s bohatými skúsenosťami, môžu zažiť radosť z úspechu a z kariérneho rastu veľmi rýchlo,“ hovorí Ľubica Gubricová, HR riaditeľka Grand Hotela River Park a Sheraton Bratislava Hotel. Dodáva, že v hotelierstve je bežné začať ako čašník a postupne rokmi získavania skúseností sa prepracovať pokojne aj na pozíciu riaditeľa hotela.

Súčasťou kampane sú videá, v ktorých zamestnanci prezrádzajú, čo ich na práci v hotelierstve najviac baví.

- Inzercia -
Ad image

Videá si môžete pozrieť tu: https://www.youtube.com/@stansahotelierom/videos

Informácie môžu záujemci o prácu získať na webstránke https://www.stansahotelierom.sk, na ktorej je aj jednoduchý formulár pre uchádzačov o prácu.

Kampaň zlepšuje imidž hotelierstva

Zámer kampane hodnotí pozitívne aj prezident AHRS, Marek Harbuľák: „Väčšina mladých ľudí získava svoje prvé pracovné skúsenosti práve v gastronómii a hotelierstve. Práca v medzinárodných hotelových spoločnostiach prináša navyše množstvo zážitkov, skúsenosti od profesionálov z rôznych kútov sveta ale aj príležitosti, vďaka ktorým dokážu naštartovať svoju profesionálnu kariéru.“

Okrem kariérneho postupu však prácu pre hotely skupiny BHP spríjemňujú aj ďalšie výhody. „Zamestnanci si môžu sami vybrať, aké výhody z benefitného programu budú využívať. Tento rok sme sa dokonca rozhodli zaviesť aj pomoc vo forme štartovacieho ubytovania na prvé tri mesiace, ktoré zabezpečíme uchádzačom nepochádzajúcim z miesta, kde budú vykonávať svoju prácu,“ dodáva Ľubica Gubricová. Prácu v hotelierstve spríjemňuje tiež možnosť cestovať do hotelov medzinárodnej hotelovej siete a ubytovať sa v nich za zamestnanecké ceny.

Do projektu Staň sa hotelierom sa v rámci skupiny BHP zapojili: bratislavské hotely Grand Hotel River Park, Sheraton Bratislava Hotel, Crowne Plaza Bratislava, košický hotel DoubleTree by Hilton a tiež prevádzkovateľ luxusných wellness ZION SPA LUXURY.

Zdroj: TS/ BHP

Mohlo by sa vám páčiť

Budatínsky rínok
Cyklotrasa po stopách zaplavených obcí Liptova
Bratislavskému letisku pribudlo päť nových leteckých liniek
Kampaň Kreatívne mestá strednej Európy propaguje tri slovenské mestá
Lyžiarsku sezónu vo Vysokých Tatrách odštartuje Štrbské Pleso
OZNAČENÉ:AHRSBHPhotelierkampaňkariéranáborštudenti
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Bratislavskí hotelieri spolupracujú
Nasledujúci článok Nová výzva na kompenzácie zvýšenia cien energií
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Pozvánka

Revolúcia v prístupe k hotelierstvu – prichádza HORECA KONFERENCIA 2025

PR
PR
12. mája 2025
Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
Norbert Longauer: Krízový manažment je umenie navigácie v búrke
Praktická maturita V.C v znamení Art of Taste
Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta