Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    19. októbra 2025
    Kaskády zrejú ako víno. 20 rokov oslávili komorne
    10. októbra 2025
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
    19. októbra 2025
    Desatoro dubajského hotelového sveta, ktoré vás môže inšpirovať
    29. augusta 2025
    Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas
    11. augusta 2025
    White Donkey Hotel****
    Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
    25. júla 2025
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
  • O nás
Čítanie: Staň sa hotelierom
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Manažment > Staň sa hotelierom
AktualityManažmentPersonál/Osobný rozvojVzdelávanie

Staň sa hotelierom

red.
red.
Uverejnené: 28. marca 2023
3 min. čítania
Zdieľať

Benefity podľa vlastného výberu, kariérny rast, cestovanie po hoteloch medzinárodnej hotelovej siete za zamestnanecké ceny či dokonca dočasné ubytovanie. To všetko v súčasnosti ponúkajú hotelieri svojim novým aj súčasným zamestnancom.

Obsah
Rozvoj talentov aj zmysluplnosť práceKampaň zlepšuje imidž hotelierstva

Počas pandémie opustilo toto odvetvie niekoľko tisíc zamestnancov, ktorí sa už nevrátili. V segmente gastra a hotelierstva podľa údajov Asociácie hotelov a reštaurácií Slovenska (AHRS) momentálne stále chýba približne dvetisíc zamestnancov. Vylepšiť imidž hotelierstva a zároveň prilákať nových ľudí chce hotelová skupina Best Hotel Properties, a.s. (BHP) novou kampaňou Staň sa hotelierom.

Rozvoj talentov aj zmysluplnosť práce

„Rozhodli sme sa kampaňou Staň sa hotelierom prilákať v postpandemickom období nových ľudí a tiež zlepšiť meno hotelierstva. Chceme prostredníctvom príbehov našich súčasných zamestnancov ukázať, aká pekná a zmysluplná môže byť práca v tomto odvetví,“ vysvetľuje Branislav Babík, predseda predstavenstva BHP. Dodáva, že práve BHP je silná a stabilná spoločnosť, ktorá svojich zamestnancov podporovala aj v ťažkých časoch pandémie.

Vítaní sú absolventi škôl, ale aj tí, ktorí si jednoducho hľadajú nové zamestnanie. „V kampani chceme záujemcom o prácu povedať, že ak majú chuť sa učiť, v hotelierstve môžu začať i bez akejkoľvek praxe. Vďaka nášmu programu rozvoja talentov, ktorý vedú profesionáli s bohatými skúsenosťami, môžu zažiť radosť z úspechu a z kariérneho rastu veľmi rýchlo,“ hovorí Ľubica Gubricová, HR riaditeľka Grand Hotela River Park a Sheraton Bratislava Hotel. Dodáva, že v hotelierstve je bežné začať ako čašník a postupne rokmi získavania skúseností sa prepracovať pokojne aj na pozíciu riaditeľa hotela.

Súčasťou kampane sú videá, v ktorých zamestnanci prezrádzajú, čo ich na práci v hotelierstve najviac baví.

Videá si môžete pozrieť tu: https://www.youtube.com/@stansahotelierom/videos

Informácie môžu záujemci o prácu získať na webstránke https://www.stansahotelierom.sk, na ktorej je aj jednoduchý formulár pre uchádzačov o prácu.

Kampaň zlepšuje imidž hotelierstva

Zámer kampane hodnotí pozitívne aj prezident AHRS, Marek Harbuľák: „Väčšina mladých ľudí získava svoje prvé pracovné skúsenosti práve v gastronómii a hotelierstve. Práca v medzinárodných hotelových spoločnostiach prináša navyše množstvo zážitkov, skúsenosti od profesionálov z rôznych kútov sveta ale aj príležitosti, vďaka ktorým dokážu naštartovať svoju profesionálnu kariéru.“

Okrem kariérneho postupu však prácu pre hotely skupiny BHP spríjemňujú aj ďalšie výhody. „Zamestnanci si môžu sami vybrať, aké výhody z benefitného programu budú využívať. Tento rok sme sa dokonca rozhodli zaviesť aj pomoc vo forme štartovacieho ubytovania na prvé tri mesiace, ktoré zabezpečíme uchádzačom nepochádzajúcim z miesta, kde budú vykonávať svoju prácu,“ dodáva Ľubica Gubricová. Prácu v hotelierstve spríjemňuje tiež možnosť cestovať do hotelov medzinárodnej hotelovej siete a ubytovať sa v nich za zamestnanecké ceny.

Do projektu Staň sa hotelierom sa v rámci skupiny BHP zapojili: bratislavské hotely Grand Hotel River Park, Sheraton Bratislava Hotel, Crowne Plaza Bratislava, košický hotel DoubleTree by Hilton a tiež prevádzkovateľ luxusných wellness ZION SPA LUXURY.

Zdroj: TS/ BHP

Mohlo by sa vám páčiť

Prominentní hostia a poľskí novinári v Jasnej
Fungujete „pocitovo“? Je aj jednoduchšia cesta
Skvelý manažér z večera do rána? Tak to nefunguje
Hotelová akadémia v Žiline na víťaznej vlne!
METRO prináša už 25 rokov všetko pre hotely a reštaurácie pod jednou strechou
OZNAČENÉ:AHRSBHPhotelierkampaňkariéranáborštudenti
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Bratislavskí hotelieri spolupracujú
Nasledujúci článok Nová výzva na kompenzácie zvýšenia cien energií
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

AktualityGastro

METRO prináša už 25 rokov všetko pre hotely a reštaurácie pod jednou strechou

PR
PR
23. októbra 2025
Izraelskí touroperátori objavujú Slovensko ako bezpečnú a atraktívnu destináciu
České hotely získali prestížne ocenenia MICHELIN Key Hotels
Letisko Košice zaznamenalo najúspešnejší september vo svojej histórii
Recepčný ako marketingový nástroj? V zahraničí bežné, u nás zriedkavé

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta