Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
    Bratislavský hotel Sheraton oslavuje 15. výročie otvorenia
    25. februára 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
    Top 10 hotel openings 2025
    9. februára 2025
  • O nás
Čítanie: Stratégia prielomu – efektívne vyjednávanie v 5 krokoch
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Manažment > Stratégia prielomu – efektívne vyjednávanie v 5 krokoch
ManažmentPersonál/Osobný rozvoj

Stratégia prielomu – efektívne vyjednávanie v 5 krokoch

Peter Seemann
Peter Seemann
Uverejnené: 27. novembra 2023
9 min. čítania
Zdieľať

5. krok: Neuľahčite svojmu oponentovi nesúhlasiť

Nesnažte sa oponenta dostať na kolená. Priveďte ho k rozumu. Čím ťažšie bude pre vášho oponenta nesúhlasiť, tým obťažnejšie bude pre neho súhlasiť.

Veľký čínsky stratég Sun Tzu napísal: „Vybojovať sto bitiek a vo všetkých zvíťaziť nie je vrchol dokonalosti. Umenie je podmaniť si nepriateľa bez boja.“ V tom spočíva paradox sily. Váš oponent môže napriek všetkému, čo ste už doteraz urobili stále veriť tomu, že presadí svoje, pretože je silnejší. V takom prípade musíte zväčšiť svoju vyjednávaciu silu a prinútiť ho k jednaniu. Nesmiete si ho pritom znepriateliť, pretože by sa začal brániť ešte usilovnejšie. Skúste hľadať obojstranné uspokojivé riešenie, nie víťazstvo. Piata výzva preto znie: „Neuľahčite svojmu oponentovi nesúhlasiť“.

- Inzercia-
Ad image

Na záver opäť nezabudnite, že úspešné a účelné vyjednávanie neznamená poraziť svojho súpera za každú cenu. Je to schopnosť uzavrieť takú dohodu, z ktorej budú profitovať obidve strany a zároveň sa nenarušia ich vzájomné vzťahy.

Naša rada preto znie: Vnímajte zákazníka ako partnera, s ktorým chcete šťastne tancovať a nie ako hus, ktorú treba ošklbať…

- Inzercia -
Ad image
Predchádzajúca stránka123456

Mohlo by sa vám páčiť

Čo sa deje „za oponou“
Môže mať hotelier – profesionál zlý deň?   
Hotel plný dovolenkárov? Očakávajte aj nečakané a pripravte sa
Budujte svoj tím systematicky
Aby vám hosť aj zamestnanec dôverovali
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Peter Seemann
Peter Seemann je profesionálny kouč, mentor kouč a tréner koučov.
Predchádzajúci článok Včelí úľ s 2 000 kvapkami Svetlo noci vianočnej v Smoleniciach
Nasledujúci článok Výnimočné osobnosti sektoru prevzali ocenenia
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Hotely

Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína

PR
PR
9. mája 2025
Rozwitha Bieber: V hotelierstve som sa naučila pokore aj číslam
Aká je vaša tohtoročná stratégia na dosiahnutie úspechu?
Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
HORECA & EXPO 2025 riešila aktuálne výzvy sektora hospitality
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta