Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
    Château Gbeľany: Záverečné skúšky, ktoré spájali generácie
    11. júla 2025
    Dáma v červenom. Lady in Red oslavuje 15 rokov
    7. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas
    11. augusta 2025
    White Donkey Hotel****
    Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
    25. júla 2025
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
  • O nás
Čítanie: Vyšehradská štvorka si chce spoločne podmaniť vzdialenejšie trhy
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Aktuality > Cestovný ruch > Vyšehradská štvorka si chce spoločne podmaniť vzdialenejšie trhy
AktualityCestovný ruchTéma

Vyšehradská štvorka si chce spoločne podmaniť vzdialenejšie trhy

red.
red.
Uverejnené: 3. marca 2023
3 min. čítania
Zdieľať

High level Tourism Meeting

Obsah
Marketingový akčný plánProjekt na podporu mestskej turistiky

Slovensko ako predsedajúca krajina zoskupenia krajín V4 hostilo High level Tourism Meeting, stretnutie na najvyššej štátnej úrovni. Témou bola spoločná podpora aktívneho zahraničného cestovného ruchu v stredoeurópskom regióne prioritne zo vzdialených trhov. 

- Inzercia-
Ad image

Míting na najvyššej úrovni sa konal 2. marca 2023 v Zlatej sále Kataríny Pálfy v zrekonštruovaných priestoroch Palace Art Hotela Pezinok. Zúčastnili sa ho najvyšší zástupcovia príslušných ministerstiev krajín V4 a riaditelia národných agentúr cestovného ruchu. 

- Inzercia-
Ad image

Marketingový akčný plán

Preberali sa témy týkajúce sa aktuálnych výziev cestovného ruchu v strednej Európe a faktorov, ktoré naň vplývajú, imidžu stredoeurópskeho turizmu v porovnaní s inými regiónmi a akčných plánov jednotlivých krajín V4 pre udržateľnosť a rozvoj cestovného ruchu. Súčasťou stretnutia bolo prijatie protokolu o vzájomnej spolupráci. 

Prílohou protokolu je marketingový akčný plán krajín V4 pre podporu turizmu v regióne strednej Európy cielený na vzdialené trhy – USA, Áziu (Južnú Kóreu, Japonsko), Stredný východ – Izrael a Spojené arabské emiráty. „Máme spoločný cieľ – pritiahnuť do nášho regiónu turistov z celého sveta. V spolupráci V4 vidíme veľký potenciál, všetky krajiny totiž majú čo ponúknuť,“ uviedla štátna tajomníčka MD Katarína Bruncková a dodala, že iniciatívu podporila aj Európska komisia pre cestovný ruch (ETC) grantom, ktorý využijeme na spoločnú online kampaň s názvom Creative Cities (Kreatívne mestá), zameranú na Ameriku.

- Inzercia -
Ad image

Projekt na podporu mestskej turistiky

Spoločný projekt Kreatívne mestá vidí ako najsilnejší bod spoločného akčného marketingového plánu aj Václav Mika, generálneho riaditeľa Slovakia.Travel. Myslí si, že pre nás samostatne nie je reálne nájsť zdroje a prostriedky na vlastnú kampaň Slovenska na americkom trhu na všetkých digitálnych platformách. Bolo by to finančne náročne, ekonomicky ťažko realizovateľné a aj vzhľadom na efekt považuje spoločný postup zrozumiteľnejší. Turisti, ktorí prídu zďaleka, strávia u nás dlhší čas, ktorý nám dovoľuje posúvať si ich v regióne. Presne k tomu smeruje spoločná kampaň. 

Zástupcovia jednotlivých štátov V4 predpokladajú ako dôsledok spoločného projektu zvýšený počet návštevníkov zo vzdialenejších trhov. „Napríklad americký trh utrpel z hľadiska Európy asi najväčší pokles. Dôvody sú jednoznačné, aktuálne je to blízky vojnový konflikt na Ukrajine. Výsledok vlaňajšieho prieskumu senzitivity indexu na americkom trhu  v súvislosti s vojnovým konfliktom na Ukrajine ukázal vysokú mieru citlivosti, viac ako 60 % amerických respondentov považuje návštevu krajín susediacich s konfliktom za rizikovú. Týka sa to nielen nás, ale aj susedných krajín ako sú Česko, Maďarsko a Poľsko. Aktuálna online kampaň smeruje k tomu, aby sme ich motivovali k návšteve a uistili ich, že sme bezpečnými krajinami,“ povedal pre Hotelier.sk Vladimír Mika a dodal: „Vzájomná spolupráca našich krajín má zmysel, lebo v Európe sme síce konkurenti, ale na vzdialených trhoch sme partneri.“

Slovensko sa v kampani zameria na propagáciu troch miest: Bratislavy, Košíc a Trenčína. Návštevy miest (city beaks) predstavujú jeden z kľúčových produktov slovenského cestovného ruchu a jeden z hlavných motívov návštev zahraničných turistov. Okrem toho bude cieľom spoločnej kampane prezentovať strednú Európu nielen ako destináciu historického dedičstva, ale aj ako modernú a pulzujúcu destináciu pre vyznávačov mestského cestovného ruchu. 

Text: red.

Mohlo by sa vám páčiť

Svetový pohár sledovalo 100 miliónov divákov, potenciálnych návštevníkov Slovenska
Vzťahy na pracovisku sú vizitkou manažéra
Zvýšte počet priamych rezervácií
Goralské Vianoce pod Beliankami
Otvorený deň Akadémie hoteliera prináša inšpirácie, novinky a stretnutia
OZNAČENÉ:High level Tourism MeetingV4
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok Zimný festival jedla 2023 bol rekordný
Nasledujúci článok Hotel Crowne Plaza Bratislava obhájil titul v MICE segmente
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

OsobnostiRozhovoryZo sveta

Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas

Zlatica Kramárová
Zlatica Kramárová
11. augusta 2025
Novinka v Nízkych Tatrách – turistika so sprievodcom
Hotelieri hodnotia prvú polovicu leta 2025
Pridajte sa k hotelom, ktoré odmietajú krutý chov rýchlokurčiat
Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta