Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
  • O nás
Čítanie: Aká je vaša tohtoročná stratégia na dosiahnutie úspechu?
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Manažment > Aká je vaša tohtoročná stratégia na dosiahnutie úspechu?
Manažment

Aká je vaša tohtoročná stratégia na dosiahnutie úspechu?

Simoneta Vargová
Simoneta Vargová
Uverejnené: 5. mája 2025
3 min. čítania
Foto: Unsplash
Zdieľať

Nový rok v hotelierstve nie je len o plných kalendároch a predajných cieľoch. Je to šanca nanovo sa pozrieť na smerovanie vášho zariadenia, prehodnotiť, čo fungovalo, čo nie, a najmä – stanoviť si stratégiu, ktorá prinesie výsledky.

Úspech v hotelierstve dnes nie je len o obsadenosti. Je to komplexný súbor faktorov, ktoré zahŕňajú skúsenosť hosťa, spokojnosť zamestnancov, digitalizáciu, udržateľnosť a schopnosť prispôsobiť sa zmenám. Ak teda ešte nemáte jasne stanovenú stratégiu, možno vám pri jej formovaní pomôžu nasledujúce body.

- Inzercia-
Ad image

1. Zážitok hosťa na prvom mieste

V čase, keď si hostia môžu vybrať z tisícok možností, rozhodujú detaily. Tento rok je ideálnym časom pozrieť sa na každý dotykový bod zákazníka – od rezervácie až po odchod. Zamerajte sa na personalizáciu, školenia tímu a na zmysluplné momenty, ktoré sa hosťom vryjú do pamäti.

OTÁZKA PRE MANAŽMENT: Ako by ste hodnotili pobyt, keby ste si ho zažili ako hosť vo vlastnom hoteli?

2. Tím ako kľúč k úspechu

Investícia do ľudí sa vracia. Hotely, ktoré majú stabilný, motivovaný tím, sú schopné udržať kvalitu aj počas náročných období. Zamerajte sa na rozvoj, komunikáciu, oceňovanie výkonu a budovanie kultúry, v ktorej ľudia chcú zostať.

- Inzercia -
Ad image

STRATÉGIA: Zaveďte pravidelné interné školenia a spätnú väzbu zameranú na rast (obed s riaditeľom).

3. Technológie ako spojenec, nie hrozba

Digitalizácia nie je trend, je to štandard. Automatizácia rezervácií, chatboty, systém na správu reputácie, dynamické ceny – to všetko vám môže ušetriť čas, zvýšiť výnosy a zlepšiť skúsenosť hosťa.

ODPORÚČANIE: Vyberte si jedno technologické zlepšenie, ktoré zavediete do polovice roka.

4. Udržateľnosť – nielen marketingový ťah, ale realita

Zelené riešenia sa stávajú konkurenčnou výhodou. Či už ide o zníženie odpadu, spoluprácu s lokálnymi dodávateľmi alebo ekologické riešenia v izbách – každý krok sa počíta. Hostia (a vaši zamestnanci) si to všímajú.

INŠPIRÁCIA: Zorganizujte tento rok aspoň jednu komunitnú alebo ekologickú iniciatívu.

5. Analýza dát a spätná väzba

Rozhodujte sa na základe dát, nie dojmov. Sledujte recenzie, analyzujte obsadenosť, výnosy, spokojnosť hostí i zamestnancov. Aj negatívna spätná väzba môže byť darom – ak ju využijete na zlepšenie.

TIP: Raz mesačne si s tímom sadnite a prejdite kľúčové čísla – spoločne hľadajte príležitosti na rast.

Úspešný rok nepríde len tak. Je výsledkom jasnej vízie, odvahy prijať zmeny a disciplíny, s akou sa držíte svojho smeru. Preto si položte otázku: Akú stratégiu sme si tento rok stanovili? A čo pre to robíme každý deň?

Mohlo by sa vám páčiť

Vzťahy na pracovisku sú vizitkou manažéra
Mentoring v segmente hospitality
Tringelty. Ako ich delíte?
Smart kuchyňa bez odpadu. Budúcnosť, či utópia?
Nájde si LEAN – štíhle riadenie, cestu do hotelovej sféry?
OZNAČENÉ:Stratégia
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Simoneta Vargová
Hotelová aj životná cesta Simony viedla z Bratislavy cez Prahu na Blízky Východ. Tam vzdelávala personál v rôznych krajinách, aby sa napokon usadila v kozmopolitnom Dubaji. Odtiaľ nám prináša inšpirácie a skúsenosti z atraktívnej destinácie s prepracovaným hotelovým sektorom. Špecializuje na kvalitu hotelových služieb a vzdelávanie hotelových lídrov.
Predchádzajúci článok Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
Nasledujúci článok Rozwitha Bieber: V hotelierstve som sa naučila pokore aj číslam
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Obchod a marketingTéma

Platformy sociálnych sietí: Prejdite od lajkov k rezerváciám

Marián Turček
Marián Turček
27. mája 2025
Jozef Ivanič, Hotel Lesná: Ak chceš niečo zmeniť, musíš sa najprv zmeniť sám
Rural Tour: Slovensko hosťovalo event európskeho vidieckeho turizmu
Potrebujete zvýšiť obsadenosť v hoteli, penzióne či rezorte?
HORECA Konferencia 2025 priniesla transformáciu aj rovnováhu
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta