Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
    Top 10 hotel openings 2025
    9. februára 2025
  • O nás
Čítanie: Anna Jarinová: Čo ma posúva ako hotelierku
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Anna Jarinová, riaditeľka hotela Galicia Nueva****
Hotelier > Osobnosti > Čo ma posúva ako hoteliera > Anna Jarinová: Čo ma posúva ako hotelierku
Čo ma posúva ako hotelieraOsobnosti

Anna Jarinová: Čo ma posúva ako hotelierku

red.
red.
Uverejnené: 26. júna 2023
5 min. čítania
Anna Jarinová, riaditeľka hotela Galicia Nueva****
Zdieľať

V Amerike šéfovala wellness-u so 60 zamestnancami, riadila spa značiek ako Fairmont, Mandarin Oriental, zastupuje Slovensko v celosvetovej organizácii World Spa Organization. Dnes je riaditeľkou zámockého hotela Galicia Nueva****.

Vedomie, že to, čo robím dáva ZMYSEL…

… pre mňa

Práca hoteliera je náročná. Závisí však od uhla pohľadu. Každý z nás je predurčený na istý typ práce. Čím skôr si to človek dokáže uvedomiť, tým lepšie pre jeho profesijný rozvoj. Hotelierstvo je najmä práca s ľuďmi a pre ľudí. Je taktiež o mnohých projektoch a o dennodenných výzvach. Je potrebné neustále reagovať na rôzne situácie a prispôsobovať sa aktuálnym podmienkam, sezónam, trendom. Každodenné lekcie, ktoré mi dáva profesijný život v rôznych oblastiach a situáciách ma „nenechávajú zaspať na vavrínoch“.

- Inzercia-
Ad image

Práve tie výzvy ma posúvajú dopredu. Motivujú ma projekty, ktorým dávam nový dych a nový šmrnc. Ich cieľom je prínos nielen pre hotel, ale predovšetkým aj pre našich hostí. Aby sa k nám opätovne vracali a vždy ich u nás prekvapilo niečo nové. Projekty, pri ktorých môžem využívať nielen moje skúsenosti, ale najmä môžem byť kreatívna a naučiť sa novým veciam. Pri každom z nich idem do detailov. Nechávam sa inšpirovať tými najlepšími medzinárodnými hotelmi a hoteliermi. Vždy sa snažím nájsť spojenie s miestnymi tradíciami a prírodou, ktoré dokážu všetko takpovediac „vyšperkovať“, pri zachovaní „genius loci“.

Samozrejme, nie všetky projekty je možné realizovať úplne podľa predstáv. Sto ľudí, sto chutí. Som tvrdohlavá a keď mám určitú predstavu, snažím sa ju na sto percent presadiť. Áno, musela som už prijať aj kompromisy a naučiť sa byť trpezlivá. A práve toto ma vždy posunulo dopredu. Pre mňa je naozaj dôležité, že viem, pre koho pracujem, dostávam podporu, ktorú potrebujem a môžem byť hrdá na produkt, ktorý sa snažím každým dňom vylepšovať a inovovať.

… pre hostí

Keď intuitívne a aj na základe skúseností vieme predvídať potreby hosťa. Niekedy ho aj zvládnuť naviesť smerom, ktorý možno ešte nepozná a predstaviť mu nové možnosti a zážitky.

- Inzercia -
Ad image

Vidieť pozitívnu odozvu od hostí na služby, ktoré poskytujeme je asi tou najväčšou odmenou pre hoteliera. To, že sa k nám hostia vracajú pravidelne, je pre nás známkou tej najvyššej kvality.

A keď počujeme, že od pobytu u nás mali vysoké očakávania, ale to, čo reálne zažili v našom hoteli ich predstavy ďaleko predbehlo, myslím, že tu už netreba viac slov. To, čo robíme dáva zmysel a energiu v tom pokračovať.

… pre zamestnancov

Mojim hlavným cieľom je vytvoriť kolektív nadšencov pre hotelierstvo so zmyslom pre detail. Práca s tímom, ktorý zdieľa rovnaké ideály a ktorých napĺňa spokojnosť hosťa. Ktorí sa snažia vytvárať pre hostí nezabudnuteľné chvíle a zážitky. Napriek tomu, že vo všeobecnosti nadšencov pre hotelierstvo ubúda, vždy som mala šťastie na kolegov, ktorí zdieľali podobnú zanietenosť „passion for perfection“.

Na čo som mimoriadne hrdá je, keď vidím mojich kolegov rásť vo svojej profesii. Mojim cieľom bolo, je a aj bude tých kolegov, ktorí majú potenciál a chcú prevziať zodpovednosť, vždy viesť a motivovať. Tak, aby šli dopredu, neuspokojili sa s tým čo je a aby sa nebáli naplniť si svoje vízie. Za všetkým je nakoniec, samozrejme, ich tvrdá práca. Mojim cieľom je dať im podmienky pre štart, dôveru v seba samých. Po rokoch je naozaj veľmi naplňujúce, keď vidím, ako sú mnohí z tých, ktorí začínali pracovať so mnou, svetovo uznávanými hoteliermi.

… pre spoločnosť

Je našim cieľom byť v regióne dobrým susedom.

Verím, že úspešný hotel musí byť súčasťou miestneho spoločenstva. Je dobré, keď sa miestni obyvatelia a spoločenstvá stotožňujú s hotelom a sú hrdí, že sa nachádza práve v ich mieste bydliska. Zámocký hotel**** Galicia Nueva, ktorý vediem, je presne takýmto miestom. Navštevujú ho miestni obyvatelia nielen počas špeciálnych príležitostí, ale aj vo všedné dni, na prechádzky v parku s deťmi, či psími miláčikmi. Hotel je pre nich pýchou a každému svojmu hosťovi ho hrdo predstavujú.

Veľmi úzko spolupracujeme s obecným úradom a spoločne tvoríme športové, kultúrne či zábavné podujatia, ktoré sú pre všetkých stále príjemným strávením voľných chvíľ v spoločnosti rodiny, priateľov a susedov.

Hotel môže priamo, či nepriamo vplývať na výchovu detí a mládeže, motivovať svoje okolie v podpore tradícií, histórie, kultúry, športu, v benefičných aktivitách, či ochrane životného prostredia. Dôležité je neoddeľovať sa a snažiť sa byť súčasťou lokality a verejného života. Táto spolupatričnosť prináša vzájomnú pohodu, dôveru a podporu.

Mohlo by sa vám páčiť

Erika Fočárová: Čo ma posúva ako hotelierku
Daniel Tilinger, ECK: „Kľúčom k úspechu je milovať svoju prácu“
Ľubomír Šimko: Reklama, ktorá predáva
Asociácia hotelov a reštaurácií Slovenska si zvolila nové vedenie
Novým riaditeľom Grand Hotela River Park sa stal Leo Cyrzyk
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Predchádzajúci článok 3 dôvody, prečo (opäť) navštíviť Dubaj
Nasledujúci článok Zásadný je záujem zahraničných turistov
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Pozvánka

Revolúcia v prístupe k hotelierstvu – prichádza HORECA KONFERENCIA 2025

PR
PR
12. mája 2025
Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
Norbert Longauer: Krízový manažment je umenie navigácie v búrke
Praktická maturita V.C v znamení Art of Taste
Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta