Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Od vášne k histórii k silnému hráčovi v hospitality segmente
    5. augusta 2025
    Tohtoročné leto pri Domaši: Málo vody a veľa noviniek
    16. júla 2025
    Čím aktuálne žijeme: Lucia Melnová, event a front office manažérka, Liptovský Dvor****
    14. júla 2025
    Château Gbeľany: Záverečné skúšky, ktoré spájali generácie
    11. júla 2025
    Dáma v červenom. Lady in Red oslavuje 15 rokov
    7. júla 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas
    11. augusta 2025
    White Donkey Hotel****
    Trochu iná dovolenka. Luxusný únik na grécko-slovenský spôsob 
    25. júla 2025
    Obľúbené Chorvátsko ponúka 13 reštaurácií s hviezdami Michelin
    10. júla 2025
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
  • O nás
Čítanie: Čo sa deje „za oponou“
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Téma > Manažment > Čo sa deje „za oponou“
ManažmentTéma

Čo sa deje „za oponou“

Iveta Pupišová
Iveta Pupišová
Uverejnené: 13. decembra 2022
11 min. čítania
Zdieľať

Občas manažérovi udrie sláva do hlavy

V takomto prostredí sa pracuje veľmi zle. Nafúkaný šéfko chodí ako páv po hoteli a väčšinou ani nevie, ako sa k tej pozícii dostal. Evidentne nepochopil, kto je v hoteli na prvom mieste. Rešpekt si vynucuje, lebo prirodzený si nikdy nezíska. Samozrejme, vidí to aj hosť. Z prevádzok šéfa typu „riaditeľ zemegule“ odchádza najviac personálu.

Rasizmus v našich zariadeniach

Opäť je to úloha manažéra, majiteľa – aký je ich prístup, tak sa správajú aj zamestnanci. V jednom hoteli pracovala Rómka ako hotelová gazdiná. Bola to veľmi šikovná a milá pani, všetko vždy bolo tip- top. Jedného dňa prišli dve dámy, dali si zavolať majiteľa a vraj si neželajú, aby im „cigánka“ upratovala izbu. Vraj ak ona bude pracovať v hoteli, viac neprídu. Majiteľ im povedal, že je to na nich, nech sa rozhodnú, ako chcú, ale ona v hoteli ostane, lebo je to výborná pracovníčka. Ak hotel zamestná ľudí inej farby pleti, tiež tým niečo komunikuje. Nerobí rozdiely podľa pleti, ale zamestnáva ľudí bez predsudkov podľa ich schopností.

- Inzercia-
Ad image

Na vysokých školách sa už začína vyučovať odbor happiness management. Firmy, ktorým záleží na svojich ľuďoch, sú zacielené na to, aby ich zamestnanci boli spokojní. SPOKOJNÝ ZAMESTNANEC = SPOKOJNÝ HOSŤ. Zamestnanec je ten, ktorý vytvára hodnoty. Alebo je to len „nejaký“ čašník, „nejaká“ recepčná a „nejaká“ upratovačka? Ako k ľuďom pristupujete, tak sa správajú. K firemnej kultúre patrí aj PR hotela, ktoré vytvára zamestnanec. Ten má byť na svoj podnik pyšný a rád v ňom pracuje. A manažér mu musí byť príkladom.

- Inzercia-
Ad image

Predchádzajúca stránka1234

Mohlo by sa vám páčiť

Goralské Vianoce pod Beliankami
IMESO: Technologické riešenia pre kávu a gastronómiu
Efektívne hotelierstvo
Ako trénovať personál
Od podlahy
OZNAČENÉ:Zákulisie
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Iveta Pupišová
Za nefungujúcimi procesmi často nachádza nefungujúce vzťahy, preto pre Hoteliera už roky píše o vzťahoch medzi zamestnancami, oddeleniami, majiteľmi a riaditeľmi, zamestnancami a klientmi. Nekompromisne a bez príkras poodhaľuje hotelový život „za oponou” do takej miery, že sa v článkoch nájde nejeden hotelier. Vo svojej Akadémii hoteliera je špecialistkou na tréning a mentoring hotelového personálu a mystery shopping.
Predchádzajúci článok Mať stratégiu, znamená byť pripravený na každú situáciu
Nasledujúci článok Zostaneme v KONTAKTE
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

- Inzercia-
Ad image

Najčítanejšie za posledných 7 dní

Cestovný ruch

Kempovanie zažíva na Slovensku boom

red.
red.
14. augusta 2025
Hotelier Boris Gula: V Grécku má všetko svoj čas
Novinka v Nízkych Tatrách – turistika so sprievodcom
Hotelieri hodnotia prvú polovicu leta 2025
Pridajte sa k hotelom, ktoré odmietajú krutý chov rýchlokurčiat
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta