Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
    Hotel ACADEMIA
    Hotel ACADEMIA: Ikona Tatier, ktorá spája vedu, pohodlie a harmóniu s prírodou
    13. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
    Zábava na snehu pokračuje! Na ľadovci lyžujete do mája
    9. marca 2025
    Top 10 hotel openings 2025
    9. februára 2025
  • O nás
Čítanie: Akou rečou hovorí váš hosť?
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Komentáre > Akou rečou hovorí váš hosť?
Komentáre

Akou rečou hovorí váš hosť?

Lea Lisá
Lea Lisá
Uverejnené: 7. decembra 2023
3 min. čítania
Zdieľať

Nie, nemyslíme či slovensky alebo poľsky. Nedávno sme v článku o manažérovi dneška písali o odlišných svetoch rôznych generácií zamestnancov. To isté sa týka hostí. Navyše, hosť každej generácie hovorí akoby inou rečou a tiež počuje na niečo iné.

Článok, video, fotky, podcasty, reels-y alebo farebné prospekty šikovného formátu? Prečo nie, závisí od toho, ktorá reč je vašej klientele najbližšia. V marketérskych kruhoch platí tvrdenie, že text je mŕtvy, dokonca takmer aj fotka, a kráľom je video. Naozaj je to tak? Nuž, závisí to od klientov a od ich „reči”. Hoci je to naozaj trend, nemusí to platiť vždy.

- Inzercia-
Ad image

Farebné prospekty alebo reels? Hosť rozhoduje

Nemám rada videá. Chce to odvahu priznať toto tvrdenie nahlas a tým sa poslať do starého železa. Rozmýšľala som prečo… a nakoniec som na to prišla. Video sa nedá sa urýchliť, v podstate mi diktuje, koľko času z môjho života mu musím venovať a to ma na ňom irituje. Na rozdiel od textu, ktorý skenujem oveľa rýchlejšie. Raz-dva zistím, či sa oplatí čítať celý, alebo mi stačí tento sken a pointa. A nechápem, ako niekto stále sleduje videjká…

Moja mama je častý hotelový hosť a rada si vezme z hotela prospekty. Krásne farebné. Starostlivo ich poskladá, odloží do kufra a sprevádzajú ju nasledujúce roky života. Dlho, veľmi dlho, niekedy desaťročia. Keď na ne natrafí, opäť si ich prečíta, poobzerá, pospomína, poukazuje susedom. Keď mne niekto podáva prospekty, či nebodaj predajný katalóg, obchádzajú ma mdloby už len pri pomyslení na to, ako sa mi veci zasa doma kopia a ja ich prekladám z jedného miesta na druhé… Nie, ďakujem, pozriem si vás na internete.

Moja dcéra je z videovej generácie. Na veľké čítanie ich neužijete, zato videjká im ukrajujú zo života neraz viac času, ako by chceli. Jej podstatne mladšia sesternica žije Tik Tokom. A ona nechápe…

- Inzercia -
Ad image

Rovnako diverzifikovaní ste ale aj vy, hotelieri. Ak ste „stará škola“, ste možno radi že máte aký-taký web. Poznám hoteliera, a úspešného, ktorý má „všetko v tomto zošite”. Keď ste hotelier z generácie 25+, či dokonca 20+, žijete najmodernejšími technológiami, appkami a pokladáte to za normu. Preč so všetkým starým!

Dáta zbierajte, aj vyhodnocujte

Ako ste už iste pochopili, toto nie je seriózny marketingový výskum o účinnosti jednotlivých marketingových prostriedkov. Ale o nevyhnutnej potrebe zbierania a vyhodnocovania vašich dát.

Aby ste presne vedeli kto je váš väčšinový a najzaujímavejší klient, ktorý u vás nechá najvyššie tržby. Kedy chodí  a na čo reaguje. Na akú reč počuje a akým kanálom mu sprostredkujete svoje posolstvo. Presný zber údajov vás povedie, aby ste nechceli predať vždy všetko každému… aj o tom je moderný trend s názvom revenue manažment, o ktorom sme vám písali v jesennom seriáli online časopisu Hotelier.

Mohlo by sa vám páčiť

Život je zmena
„Ste veľmi slabý tím! Nedržíte spolu, blamujete sa navzájom, kvôli jednej vete sa začnete hádať.“
Výpoveď! Aj tú musí hotelier zvládať…
Emocionálna inteligencia a hotelierstvo
Čo robiť, keď sa šéf zblázni?
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Lea Lisá
Autorka je externá spolupracovníčka redakcie.
Predchádzajúci článok Žilinská hotelová akadémia prepája teóriu s praxou
Nasledujúci článok Tradičná kuchyňa so závanom exotiky? Prečo nie!
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

Pozvánka

Revolúcia v prístupe k hotelierstvu – prichádza HORECA KONFERENCIA 2025

PR
PR
12. mája 2025
Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
Norbert Longauer: Krízový manažment je umenie navigácie v búrke
Praktická maturita V.C v znamení Art of Taste
Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta