Iveta Pupišová
Za nefungujúcimi procesmi často nachádza nefungujúce vzťahy, preto pre Hoteliera už roky píše o vzťahoch medzi zamestnancami, oddeleniami, majiteľmi a riaditeľmi, zamestnancami a klientmi. Nekompromisne a bez príkras poodhaľuje hotelový život „za oponou” do takej miery, že sa v článkoch nájde nejeden hotelier. Vo svojej Akadémii hoteliera je špecialistkou na tréning a mentoring hotelového personálu a mystery shopping.
Pochvala a ocenenie sú zadarmo. Nemusíte nimi šetriť
Tu rozkazujem ja alebo keď novopečenému manažérovi „prepne“
Skvelý manažér z večera do rána? Tak to nefunguje
Potrebujete nového manažéra? „Vychovajte“ si ho!
Ako vyzerá uprataná hotelová izba? Predstavy sa môžu líšiť
Viete, aký hotel chce každý hosť? Predovšetkým čistý!
Hotel plný hostí? Očakávajte aj nečakané a pripravte sa
Vzťahy na pracovisku sú vizitkou manažéra
Efektívne hotelierstvo
Tringelty. Ako ich delíte?