Iveta Pupišová
Za nefungujúcimi procesmi často nachádza nefungujúce vzťahy, preto pre Hoteliera už roky píše o vzťahoch medzi zamestnancami, oddeleniami, majiteľmi a riaditeľmi, zamestnancami a klientmi. Nekompromisne a bez príkras poodhaľuje hotelový život „za oponou” do takej miery, že sa v článkoch nájde nejeden hotelier. Vo svojej Akadémii hoteliera je špecialistkou na tréning a mentoring hotelového personálu a mystery shopping.
Rodinné podnikanie v cestovnom ruchu alebo keď „naše“ je viac ako „moje“
Hotel plný dovolenkárov? Očakávajte aj nečakané a pripravte sa
Pochvala a ocenenie sú zadarmo. Nemusíte nimi šetriť
Tu rozkazujem ja alebo keď novopečenému manažérovi „prepne“
Skvelý manažér z večera do rána? Tak to nefunguje
Potrebujete nového manažéra? „Vychovajte“ si ho!
Ako vyzerá uprataná hotelová izba? Predstavy sa môžu líšiť
Viete, aký hotel chce každý hosť? Predovšetkým čistý!
Vzťahy na pracovisku sú vizitkou manažéra
Efektívne hotelierstvo