Používaním tejto stránky vyjadrujete súhlas so Zásadami ochrany osobných údajov.
Súhlasím
HotelierHotelierHotelier
Oznámenie Zobraziť viac
Font ResizerAa
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Hotely
    HotelyZobraziť viac
    TRI dekády nitrianskej ikony. Hotel Zlatý Kľúčik oslávil 30. narodeniny 
    2. júna 2025
    Juraj Marko: Bratislavu čaká výrazný nárast ubytovacích kapacít
    12. mája 2025
    Thermal Šírava Spa Resort – termálne srdce Zemplína
    9. mája 2025
    V hoteli na brehu Štrbského plesa privítajú jar aj nové tváre
    24. apríla 2025
    Swissôtel Damian Jasna
    Swissôtel Damian Jasna prináša na Slovensko švajčiarsku pohostinnosť
    27. marca 2025
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
    Zo svetaZobraziť viac
    Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
    30. mája 2025
    Ženy menia pravidlá turizmu: dámske jazdy aj sólo výlety
    14. mája 2025
    Svetová výstava v Osake: Akú má návštevnosť slovenská expozícia?
    3. mája 2025
    SVETOVÁ VÝSTAVA V JAPONSKU: Slovenskí vinári sa úspešne odprezentovali
    30. apríla 2025
    EXPO 2025: Slovenská expozícia v Osake otvorila svoje brány
    14. apríla 2025
  • O nás
Čítanie: Raňajky ako zážitok
Zdieľať
Font ResizerAa
HotelierHotelier
Hľadať
  • Domov
  • Komentáre
  • Aktuality
    • Cestovný ruch
    • Regióny
  • Téma
    • Ekonomika
    • Housekeeping
    • Interiér/Exteriér
    • Manažment
    • Obchod a marketing
    • Personál/Osobný rozvoj
    • Vzdelávanie
    • Technológie
    • Wellness
  • Hotely
  • Gastro
    • Eventy, súťaže, ocenenia
    • Interview gastro
    • Jedlá a recepty
    • Koncepty
    • Nápoje
    • Produkty
    • Trendy
    • Vzdelávanie
  • Osobnosti
    • Rozhovory
    • Čo ma posúva ako hoteliera
    • Čím aktuálne žijeme
  • Dodávatelia
    • Hotel
    • Reštaurácia
    • Wellness
  • Zo sveta
  • O nás
  • Záložky
    • Prispôsobte záujmy
    • Moje záložky
Máte existujúci účet? Prihlásiť sa
Nasleduj nás
Hotelier > Gastro > Koncepty > Raňajky ako zážitok
GastroKoncepty

Raňajky ako zážitok

Lea Lisá
Lea Lisá
Uverejnené: 1. júna 2023
9 min. čítania
Zdieľať

Produkt + procesy = kvalita

Kvalita služby závisí od produktu a (ne)zvládnutých procesov. Obe položky sa skladajú z množstva detailov a ich (ne)zvládnutie posúva rebríček kvality a renomé hotela. Kým skladba produktu je výlučne v rukách manažmentu (prípadne šéfkuchára), procesy majú v rukách jednotliví členovia personálu.

Vyrovnanú kvalitu najlepšie dosiahnete rozpísaním jednotlivých procesov a štandardov činností do najmenších detailov a vytvorením raňajkového manuálu. Ako však prinútiť personál, aby si ho vôbec prečítal, nieto ešte dodržiaval?

- Inzercia-
Ad image

Účinnou sa javí cesta, keď manuál spíše manažér reštaurácie spolu s raňajkovými čašníkmi a kuchármi. Už len to, že raňajky a procesy detailne popíšu im každodenne ukazuje cestu kadiaľ ísť. Keď každý pred raňajkami, počas nich a po ich ukončení presne vie čo má robiť, ubudne hádok, nedorozumení a karambolov. Práca ide ako po masle, tím je v pohode a hosť je spokojný. Rozpíšte všetko do posledných detailov. Miesto, kde býva ktorá potravina položená, cez počet kusov, kedy treba doplniť misy cez servírovanie, systém obsluhy, trasovanie, až po trasovanie a debrasovanie.

Môžete podľa nich tiež zaúčať nových zamestnancov. S manuálom je dobré pracovať na poradách, hovoriť o ňom, prípadne ho obmieňať a dopĺňať. Ako sa vám darí štandardy kvality napĺňať v jednotlivých procesoch sa dnes dá už jednoducho merať vďaka hodnoteniam hostí, ktorí sa neboja otvorene prejaviť na vaše raňajky svoj názor. Neberte túto spätnú väzbu ako hrozbu, ale ako nástroj, ktorý vás môže (a mal by) posúvať.

Predchádzajúca stránka12345Nasledujúca stránka

Mohlo by sa vám páčiť

Zimný festival jedla 2025 začína, ochutnajte novinky!
Čo bude na raňajky?
Gurmán Award 2024: Najlepšie hotelové reštaurácie sú v Tatrách
Zimný festival jedla 2025: Rekordný ročník plný gurmánskych zážitkov
Obohaťte ponuku letných drinkov uprostred sezóny
OZNAČENÉ:hotelové raňajky
Zdieľajte tento článok
Facebook Twitter E-mail Tlačiť
Autor:Lea Lisá
Autorka je externá spolupracovníčka redakcie.
Predchádzajúci článok Neupratujte ako doma
Nasledujúci článok Generálny riaditeľ hotela Rudolf Križan privítal Ursulu von der Leyen Grand Hotel River Park hostil Globsec
Nekomentované

Pridaj komentár Zrušiť odpoveď

Prepáčte, ale pred zanechaním komentára sa musíte prihlásiť.

Najčítanejšie za posldných 7 dní

HotelyRozhovory

TRI dekády nitrianskej ikony. Hotel Zlatý Kľúčik oslávil 30. narodeniny 

PR
PR
2. júna 2025
Pribudla nová letecká linka Bratislava – Tel Aviv
Uspejú hotelieri v hromadnej žalobe proti Booking.com ?
Južné Čechy. Láska na prvý pohľad, ktorá zostane navždy
Júnová výzva Ministerstva cestovného ruchu a športu SR
- Inzercia-
Ad image

Sledujte nás

Nájdete nás na sociálnych sieťach
2.3k Páči sa mi to
2.1k Pin
1.3k Sledovať
454 Odoberať

Kategórie článkov

  • Aktuality
  • Téma
  • Rozhovory
  • Hotely
  • Gastro
  • Zo sveta

Odber newslettra

Prihláste a na odber noviniek
a dostávajte dvakrát mesačne naše najnovšie články či tipy!

Nájdete nás na

  • O nás
  • Kontaktujte nás24/7
  • Inzerujte u násAKCIA
  • Media kitAKCIA
  • Zásady ochrany osobných údajov
© Hotelier 2023. Všetky práva vyhradené. Stránky vytvorené firmou beVisible s.r.o.
Vitaj späť

Prihlásiť sa do svojho konta